Now The Old King Is Dead, Long Live The King!

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Now The Old King Is Dead, Long Live The King!

Post by Denthrak »

Efter at have siddet med guild leader-hatten i ca. 3 år nu, er det mig en glæde at kunne præsentere Bleuf som vores nye guild leader (og nej, jeg stopper ikke selv med at spille, men træder bare ud af ledelsen til menigt medlem :) ).

Jeg har aldrig været helt komfortabel med lederpositioner, men under omstændighederne for 3 år siden, var det en opgave jeg (lidt modvilligt :D ) var klar til at prøve kræfter med. Nu er SK heldigvis sådan et fantastisk guild at det var en forholdsvis nem opgave. Nu er der dog, siden dengang, sket en del for mig i det virkelige liv, hvilket har medført at jeg ikke har det samme overskud som jeg havde dengang. Kombinationen af alle disse ting har tæret en del på mig over det sidste lange stykke tid, hvilket gør at jeg ikke har energien til at være den guild leader SK fortjener. Jeg tror derfor at det at give hatten videre er bedst, ikke bare for mit eget mentale helbred, men også for SK som helhed.

Bleuf har derimod været meget aktiv, både ingame og på forum. Har sat raids op, reageret på ansøgninger og generelt været den drivende kraft i ledelsesdebatter. Jeg ser ham derfor som det naturlige valg som efterfølger. Jeg er dybt taknemmelig over at han vil tage posten, så jeg kan trække mig tilbage med god samvittighed.

Tag godt imod ham, og så håber jeg at I vil behandle ham lige så godt som I har behandlet mig :) (hvis ikke det var fordi I er så dejlige, ville jeg sikkert være gået helt ned for længe siden ;) )

All hail Bleuf. Leader of the Sober Kannibals!
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
Bleuf
Retired Guildleader
Posts: 6381
Joined: Sat Sep 21, 2013 0:25

Post by Bleuf »

Yay! The ultimate power! Øhh... hov, forkert post. :D

Det glæder mig meget at få overdraget den fornemme og meget ærefulde SK guild leader hat!

Som Denthrak skriver, så er SK et fantastisk guild, så regner egentlig ikke med at der bliver en masse ekstra arbejde ud af min nye post.

Min dør eller postkasse er altid åben, både ingame og på forum. Så sig endelig til hvis i har noget på hjertet.

Vi ses ingame.

Hilsen
HC
Javeer
Singularity
Posts: 411
Joined: Sat Jan 05, 2008 14:26

Post by Javeer »

Tillykke Bleuf! Jeg er sikker på, at du nok skal være et super aktiv som SK's guildleader :D

Og tak for indsatsen gennem årene, Dent. Det er en opgave, som godt kan tære på en, og jeg synes du har klaret det rigtig godt. Ses til Smukfest! 8)
Jinzeba
Highlevel poster
Posts: 1023
Joined: Sun Oct 21, 2012 17:24
Location: Rødovre

Post by Jinzeba »

Tillykke tillykke,

meget mærkeligt jeg sad forleden og tænke gu ved hvad Dent går og laver...der har været meget stille...og så tænkte jeg at hvis der var nogen som kunne/skulle overtage så måtte det være H.C....

Spooky ikke :-)

eneste anke er dog den Queen bitch nu kommer endnu tættere på magtens tinde....Eva....arrrrrrrr!!!

Stort tillykke med hatten nu venter vi bare på Legions så der snart kan ske
bare et eller andet..

...og ej at forglemme....jeg syntes du har gjort et KÆMPE stykke arbejde Dent og du er et meget behageligt og rart menneske...jeg kipper med hatten...

Salute

Jinz
User avatar
Blomsten
Need IRL?
Posts: 5244
Joined: Sun Sep 02, 2007 23:06
Location: Hjørring

Post by Blomsten »

Tillykke med det Bleuf :)

Du er et oplagt valg, ikke bare fordi du er aktiv både på forum og ingame, men du virker til at være et fornuftigt og venligt menneske (om ikke andet så når Eva står bagved med pisken ;) ), der oven i købet også er lidt nørdet med computere :)

Det kan kun blive godt!
Sultent Othellomonster med (sygelig?) trang til kaffe
Copperbrain
Lowlevel poster
Posts: 388
Joined: Mon Apr 29, 2013 22:29
Location: Lind

Post by Copperbrain »

Bleuf wrote:Yay! The ultimate power!
Hvorfor tænker jeg på https://www.youtube.com/watch?v=-bzWSJG93P8 :lol:

Jeg er gald for du ikke skrev unlimited power, så jeg havde straks tænkt på https://www.youtube.com/watch?v=e_DqV1xdf-Y :)

Pøj pøj med tjansen (til Jer begge)
"Any fool with fast hands can take a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing."

- Alexis Machine
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

Tusind tak for arbejdet som GL, Dent - det har været en fornøjelse! Og som Javeer siger, ses vi på et par festivaler :)


Stort tillykke med æren Bleuf, den er velfortjent! Jeg skal med glæde assistere på skuden, med dig som ny kaptajn.
Home is where the Hearthstone is
User avatar
Gudsbarn
Advisor, Guildbank Mistress
Posts: 425
Joined: Fri Sep 20, 2013 23:01

Post by Gudsbarn »

Dent for helvede - nu går HC rundt herhjemme og påstår at han bestemmer overalt :shock:

Vi skal have Pizza til aften - GL har talt :? osv....

Denthrak, Jeg synes du har været mere en fantastisk :D

Stig - hehe hehe hehe hehe ...... 8)

Bloms - du ved de skal holdes i kort snor :lol:
Jinzeba
Highlevel poster
Posts: 1023
Joined: Sun Oct 21, 2012 17:24
Location: Rødovre

Post by Jinzeba »

...hopla

Dent for helvede - nu går HC rundt herhjemme og påstår at han bestemmer overalt Shocked

Vi skal have Pizza til aften - GL har talt Confused osv....
whohahahahah


* Xabrina, kigger rundt i sin Garrison, hmm så skulle alle være kommet, Jinz har tilsagt alle til et yderst hemmeligt møde...*

Asunje prikker til Maion, tror du ikke det er lidt for tidligt med de kup planer?

"Visse vasse !" siger Jinz, men først skal vi have tømt guild banken...


Salute

Jinz/Stig
gibus
Lowlevel poster
Posts: 187
Joined: Sun Apr 07, 2013 15:01

Post by gibus »

t-løk med det ^^

hvor maget skal jeg betale for at blive i guilden så ^^
Hotaru
Lowlevel poster
Posts: 312
Joined: Fri Jun 12, 2009 16:21
Location: Århus

Post by Hotaru »

Tillykke Bleuf!

Denthrak: Did you discover that your castles stood upon pillars of salt and pillars of sand?
The optimist claims that we live in the best of all possible worlds. The pessimists fears that this might be true...
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

Hotaru wrote:Denthrak: Did you discover that your castles stood upon pillars of salt and pillars of sand?
+1
Home is where the Hearthstone is
HenrikGlass
Newbie poster
Posts: 81
Joined: Fri Nov 08, 2013 12:27

Post by HenrikGlass »

tillykke med det HC :) fortjent med alt det arbejde du lægger i SK
HURTIGERE!
User avatar
quah
Lowlevel poster
Posts: 199
Joined: Sat Feb 08, 2014 23:42
Location: København

Post by quah »

Tillykke med det HC :)

Og tak Dent for et godt stykke arbejde :D
Woop woop
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Post by Denthrak »

Gudsbarn wrote:Dent for helvede - nu går HC rundt herhjemme og påstår at han bestemmer overalt :shock:

Vi skal have Pizza til aften - GL har talt :? osv....
Hehe. Jeg ville ønske jeg kunne sige at det bare var en fase og det går over... men det gør det ikke :P
Jinzeba wrote:"Visse vasse !" siger Jinz, men først skal vi have tømt guild banken...
Damn. Jeg vidste der var noget jeg skulle have gjort inden jeg gav hatten videre :D
Hotaru wrote:Denthrak: Did you discover that your castles stood upon pillars of salt and pillars of sand?
Der er vist nogle der kan sine Coldplay-tekster :D

Tak for de pæne ord og tillykke til Bleuf. Du har nu aben :)
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
Post Reply