Quilow/Jedi den unge tåbe

Hvis du har problemer med at logge på siden, eller har fundet en fejl på siden som du ønsker fortælle os om!.

Moderators: Officers, Advisors

Locked
Jedistrike
Expelled from the guild
Posts: 20
Joined: Wed Jul 02, 2008 0:53

Quilow/Jedi den unge tåbe

Post by Jedistrike »

Hej gamle som nye Kannibals, som nogen af jer måske kan huske forlod jeg mildest talt ikke guilden på den fineste vis sidste gang og jeg fik vist smækket døren rimelig godt og grundig efter mig. Der blev sagt ting der aldrig skulle have været sagt til folk der ikke fortjente det på nogen måde (de ved hvem de er).

Det hele er 3½-4 år siden men det nager mig sgu stadig fra tid til anden, så her er en formel undskyldning til alle de involverede . Jeg var en ung tåbe med for store tanker om mig selv, der endte med at brænde alt for mange broer bag mig på min vej end jeg på nogen måde havde lyst til og det er jeg inderligt ked af.

Har ikke mange rettigheder tilbage på dette forum efter dengang (forståeligt nok), kan kun skrive det her fordi jeg er flyttet siden og derfor ikke er IP banned mere. Har ikke adgang til at kunne PM folk eller se meget andet end denne hjælp sektion.

Kom egentlig forbi for at skrive en lille "halløjsa hvordan går det?" post men det hører sig vist ikke lige til her i hjælp sektionen. (Man kan også sige min indledning heller ikke gør, men føler den er rimelig vigtig at komme ud med inden jeg får flere bans smidt over mig)

Så for omsider at komme til min point, ville jeg sætte utrolig høj pris på at kunne sende en hilsen til de folk jeg hyggede mig så mange timer med i Vanilla MC og BWL (aka. få adgang til en eller anden form for offtopic/general talk sektion) eller i det mindste kunne PM de folk jeg behandlede som l*** og give dem en undskyldning.


De bedste hilsner fra en old timer

Rune aka. Quilow/Jedistrike
Gammel Hunter med speciale i at snakke for meget under raids.
User avatar
Morannon
Newbie poster
Posts: 92
Joined: Wed Sep 12, 2007 14:50
Location: vejle

Post by Morannon »

hey quilow! længe siden =)

vil først sige flot post, og det at stadig gumle over det 3-4år efter må bare betyde du har haft nogle gode minder fra de gamle grønne marker =)

jeg kan ikke helt huske episoden så vil ikke kommentere fortiden. og det mener jeg helder ikke denne topic skal fuldes med.

husker dig som en god person, så lige et /wave fra mig =)
legendary - one of the "old-boys"
lartosse
Lowlevel poster
Posts: 424
Joined: Wed Sep 12, 2007 12:57
Location: CPH

Post by lartosse »

Cujusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
Jedistrike
Expelled from the guild
Posts: 20
Joined: Wed Jul 02, 2008 0:53

Post by Jedistrike »

Tager på road trip i USA her om et par dage indtil start august, så hvis der skulle forvilde sig en reply sig herind i mellemtiden ved i nu hvorfor der ikke lige kommer noget umiddelbart svar - Ha' en go' sommer alle sammen! :)
Gammel Hunter med speciale i at snakke for meget under raids.
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Hey Quilow/Jedistrike.

Vi har snakket lidt om det internt og vi har besluttet, at den bro du har brændt desværre ikke kan fixes.

Hvor om alting er er det dog dejligt, at man med tiden er villig til at indrømme sine fejl. Noget jeg personligt tror alle kan lære af.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
Locked