Jago back to Neptulo with friends.

Hvis du har problemer med at logge på siden, eller har fundet en fejl på siden som du ønsker fortælle os om!.

Moderators: Officers, Advisors

Locked
gogge
Lowlevel poster
Posts: 254
Joined: Sun Sep 09, 2007 22:36
Location: Denmark/Hjørring

Jago back to Neptulo with friends.

Post by gogge »

Ja det er som texten siger, et forsøg på at få jago tilbage til Neptulon.

Da han og 6 vender har startet op på anden server, har jeg prøvet at lokke ham lidt til at de skulle komme her over, men da det ikke virkede så kom kapitalisten op i mig og tænkte G+lidt af det sjove måtte kunne hjælpe.

Så mit bud er at vi samle lidt G ind ca 1k+ alle de gamle moonclothbags vi har til at ligge rundt omkring.

Pt smider jeg 200g i potten + 9 16slots

Så hvis i har det lige som jeg, og gerne så jago back på Neptulon så spam denne tråd med jeres bidrag, når vi rammer målet vil jeg kontakte den kære Jago, af de veje der nu er mulig hehe, her kommer Ond ind i billedet :) for at høre om de er klar på at starte deres nye spiller op her over ved gode gamle Neptulon, og hvis svaret er ja vil jeg gå igang med at insamle de bidrag der er blevet postet i tråden.

Pt. så sæt igang ;)
gogge
Lowlevel poster
Posts: 254
Joined: Sun Sep 09, 2007 22:36
Location: Denmark/Hjørring

Post by gogge »

Ps. Vil lige tilføje hvis de bare er ½ så imba som Jago så er det sgu et billigt købe hvis de altså går med, på budet.

Pps. alle donationer fra 1copper og op vil bliver taget godt imod og kommer med på kortet så har sisse selv en chance for at komme på :)
forgella
Lowlevel poster
Posts: 489
Joined: Thu Sep 13, 2007 13:56
Location: Bindslev

Post by forgella »

:lol:
---------------------------
you spilt the blood
i have your soul.
forgella
Lowlevel poster
Posts: 489
Joined: Thu Sep 13, 2007 13:56
Location: Bindslev

Post by forgella »

smider 666g :shock:
---------------------------
you spilt the blood
i have your soul.
Sejereje
Highlevel poster
Posts: 1169
Joined: Mon Sep 03, 2007 22:57

Post by Sejereje »

Skal lige ind og se hvilke ting, der kunne være lukrative at donere... Men regn helt sikkert med der kommer lidt herfra :)
For 24 years I've been living next door to Peter
gogge
Lowlevel poster
Posts: 254
Joined: Sun Sep 09, 2007 22:36
Location: Denmark/Hjørring

Post by gogge »

Nice så sæt i sving prik til jeres venner ? hvis i har nogen eller slå hjernen i baggear og tænk på hvem der healede os alle på godt og ondt i MC ;)
Turncape
Lowlevel poster
Posts: 159
Joined: Wed Sep 12, 2007 21:59
Location: Kirke Hyllinge

Post by Turncape »

fint fint initiativ. Og giv da alt hvad I lyster.

Der kommer dog ikke så meget som en slidt bukseknap herfra.
De skal komme herover af lyst, ikke fordi vi betaler dem for det.

Hvis de så leaver, fordi sise f.eks lugter, skal vi så have det hele igen?

Turn
Image
Image
Bask
Highlevel poster
Posts: 1471
Joined: Sun Nov 25, 2007 18:29
Location: 8981 Spentrup

Post by Bask »

Forstår heller ikke denne post... :?:
Is it necessary for me to drink my own urine? No, but I do it anyway because it's
sterile and I like the taste.
gogge
Lowlevel poster
Posts: 254
Joined: Sun Sep 09, 2007 22:36
Location: Denmark/Hjørring

Post by gogge »

Jago var ingame idag for lige at sige dav, og under vores samtale kom det frem at han var startet på en anden server med 6 af hans venner.

Så en lang historie, kort jeg tilbød dem en god start på neptulon hvis jeg kunne samle lidt sammen til dem hvis de så ellers vil komme på neptulon, jeg kan ikke se hvad der er så svært i det, der stå intet om i i skal bidrage, heler intet om at de skal join SK, jeg ser blot gerne Jago på neptulon da jeg syntes han er en flinker gut jeg har mødt ingame og aldrig irl.

Håber det var svar nok, og ellers syntes jeg det er dårlig stil at skrive i en post hvis det blot er for at beklage sig, og især når det er noget som slet ikke har indflydelse på nogen andre end dem som har det lige som jeg, der blot gerne vil havde et par gode venner på neptulon.
Turncape
Lowlevel poster
Posts: 159
Joined: Wed Sep 12, 2007 21:59
Location: Kirke Hyllinge

Post by Turncape »

dårlig stil, det har du lov til at kalde det..
Men jeg vel lov til at begrunde, hvorfor jeg ikke ønsker at støtte initiativet...?

Slut herfra...

Turn
Image
Image
gogge
Lowlevel poster
Posts: 254
Joined: Sun Sep 09, 2007 22:36
Location: Denmark/Hjørring

Post by gogge »

;) jeg vil stadig holde på at det er dårlig stil.

Der står intet i posten om at folk (skal) bidrage, eller at de skal join SK, men hvis du vil supert så har jeg fået det ud af posten jeg vil, hvis ikke så er det også fint med mig ikke alle kender den char. ved navn Jago.

Men blot at skrive i en post for at svar negativt på noget som slet ikke berøre dig, det er da dårlig stil.
Turncape
Lowlevel poster
Posts: 159
Joined: Wed Sep 12, 2007 21:59
Location: Kirke Hyllinge

Post by Turncape »

yes yes.... mor får ret og far får fred... :wink:

Videre polle..

Turn

PS: vil til stadighed være en pain med min mening i ny og næ... :D
Image
Image
forgella
Lowlevel poster
Posts: 489
Joined: Thu Sep 13, 2007 13:56
Location: Bindslev

Post by forgella »

o OOO hvem er de andre 6 btw? aladin,lampe ånd,tæppe ect?? 8)
---------------------------
you spilt the blood
i have your soul.
Locked