Hjælp xD

Hvis du har problemer med at logge på siden, eller har fundet en fejl på siden som du ønsker fortælle os om!.

Moderators: Officers, Advisors

Locked
Wetti
Newbie poster
Posts: 6
Joined: Mon Jul 27, 2009 18:55
Location: Aalborg

Hjælp xD

Post by Wetti »

jeg har problemer med dette site xD

Synes dette site er rimlig inviklet, er jeg aktiveret så jeg bare skal snakke med en guild ranked person inde i W :o W, eller skal jeg gører noget på denne side jeg ikke ved hvad er xD?
ps. tager afsted kl 15:00
Have fun :)

Malte :)
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Hej Malte.
Jeg kan godt se du har lidt udfordringer :)

Først og fremmest. Du har allerede ansøgt om at komme med i guilden, og du er allerede accepteret. Se denne her post:
http://www.kannibals.dk/viewtopic.php?t=3185

I bunden af posten står der jeg har godkendt din ansøgning.

Og der står, at du skal oprette din eller dine chars under WoW Characters. Hvis du klikker på WoW Characters peger den derhen, hvor du skal oprette din eller dine chars.

Derefter skal du bede om medlemsskab af gruppen "members". Det er lavet så du kan få lov til at se nogle af de andre fora vi har som ikke vedr. folk, der ikke er medlem af guilden. Klik på linket "usergroupen".

Når du har oprettet din karaktér, og bedt om at blive medlem af "members" usergroup'en skal du kontakte en officer eller classrep in-game for at få den endelige invitation til guildet.

Hvis du har et specifikt problem i stedet for "det hele virker ikke"-agtigt, så prøv at beskriv hvad problemet er og hvad du gør, så kan jeg måske hjælpe dig mere.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
Locked