Kan ikke post andre steder :)

Hvis du har problemer med at logge på siden, eller har fundet en fejl på siden som du ønsker fortælle os om!.

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
Trazel
Newbie poster
Posts: 10
Joined: Thu Sep 13, 2007 21:34

Kan ikke post andre steder :)

Post by Trazel »

Hej.

Jeg er sådan set ikke ude efter hjælp, det her er bare det eneste sted jeg kan post.

Jeg er et GAMMELT "DK" later "SK" medlem tilbage i Classic/TBC og fandt ud af jeg forsat havde min bruger på siden, now thats fucked up haha.

Det jeg engentlig ville spørge om er om "SK" har planer om at starte en Classic gren af guilden når WoW Classic går live?
Grunden er jeg har masser af dejlige...og dårlige...minder om at spille/raid med en dansk guild som for det meste var meget laid back, og det vil jeg gerne prøve opleve igen.

Så det er engentlig bare det jeg gerne vil vide :)
Lagrangian
Lowlevel poster
Posts: 348
Joined: Mon Nov 26, 2012 14:20
Location: Odense

Post by Lagrangian »

Hej Trazel,

Det er ikke noget, vi har haft nogen seriøse diskussioner om endnu. Jeg tænker, at det nok er noget, der vil blive snakket mere seriøst om, når Blizzard har annonceret en release date, eller når selve releasen er indenfor en overskuelig fremtid :)

Jeg ville gerne kunne give noget mere info til dig, men der er desværre ikke så meget mere at sige, når vi ikke er begyndt at snakke om det endnu :)

Jeg skal nok prøve at huske at poste et reply til dig, når vi har fået snakket om det. Ellers vil jeg foreslå at du vender tilbage når en release date er annonceret (eller eventuelt en uges tid efter, det tager jo lidt tid at diskutere den slags :p).
Trazel
Newbie poster
Posts: 10
Joined: Thu Sep 13, 2007 21:34

Post by Trazel »

Ok det sku fair nok. Jeg vender nok tilbage når der engang kommer noget fra Blizzard.
Post Reply