Fejl på siden?

Hvis du har problemer med at logge på siden, eller har fundet en fejl på siden som du ønsker fortælle os om!.

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
Chyeager
Lowlevel poster
Posts: 424
Joined: Mon Jul 15, 2013 22:02

Fejl på siden?

Post by Chyeager »

De to gange jeg har været på i dag (22. aug) og har klikket på 'post since last vistit' har jeg fået beskeden: Search topic not found.

Weird

M.v.h.
Jan
The first jet I ever saw, I shot down.
-Gen. Chuck E. Yeager
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Post by Denthrak »

Tjah. En lille fejl som jeg egentlig godt var klar over. Det er fordi counteren tæller alle posts siden sidste login. Ikke kun dem du har adgang til. Dvs. hed debat på ledelsesforummet ;)
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
Jinzeba
Highlevel poster
Posts: 1023
Joined: Sun Oct 21, 2012 17:24
Location: Rødovre

Post by Jinzeba »

Hep og halløj,
De to gange jeg har været på i dag (22. aug) og har klikket på 'post since last vistit' har jeg fået beskeden: Search topic not found.

Weird

M.v.h.
Jan


Det er kun dig Jan, det er en indlagt kode, fordi vi ikke ka' li dig

:-)

Salute

Jinz
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

Du skal bare vide at hvergang du ser det tal, og får den "fejl" er det fordi nogen bagtaler dig, og du må ikke deltage. :D

//Tallens'out
Founder: Drunken Kannibals/Censored
Co-founder: Sober Kannibals
Member: Singularity
Bleuf
Retired Guildleader
Posts: 6381
Joined: Sat Sep 21, 2013 0:25

Post by Bleuf »

Hehe, hvor er folk søde, godt at du kan tage det Jan. :D

Som du sikkert har set i message of the day, så er der noget på vej i forbindelse med revidering af guild regler og raiding i SK, så derfor er der gang i tasturene rundt omkring.
Chyeager
Lowlevel poster
Posts: 424
Joined: Mon Jul 15, 2013 22:02

Post by Chyeager »

Jeg kan heldigvis tage det. Grinede faktisk så meget at jeg overvejede om det skulle have været postet i Hyggekrogen.

Tak for svarene!
The first jet I ever saw, I shot down.
-Gen. Chuck E. Yeager
Post Reply