Warlock application from Wilhemine

Forum til ansøgninger.

Medlemmer er velkomne til at komme med kommentarer til ansøgere.

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
Applicant

Warlock application from Wilhemine

Post by Applicant »

Generel information

Character Navn: Wilhemine
Character Klasse: Warlock
Character Race: Undead
Level: 24
Armory Link: https://worldofwarcraft.com/en-gb/chara ... Wilhemine/
Realm Historik http://www.warcraftrealms.com/search.ph ... e&region=1

Information om ansøger
Alder: 42
Venner/Bekendte i guilden:
Ikke endnu :)

Info om ansøger og dennes WoW liv
Aktivitetsniveau, og hvornår:
En kombi imellem natteravn og weekendkriger - men det afhænger selvfølgelig af hvad planerne på hjemmefronten er.

Hvor har du hørt om SK fra?:
Søgning på nettet :)

Guild Historik
Tidligere guilds: Jeg har kun været i en guild siden jeg startede - Rising Shadow på Terenas. (hvor jeg også er guild leader nu - den tager jeg i næste afsnit)

Årsag til skift:
Jeg har som sådan ikke forladt min gamle guild, men den er faldet fra hinanden. Der er 2-3 der logger ind en gang imellem, men der er intet socialt. Jeg søgte så efter en dansk guild, men der var ikke noget interessant på Terenas. Har taget springet og startet en "Ny" char på Draenor da den var ganske "dansker" tung. Hvis jeg falder til kan det tænkes at jeg overfører en char eller to fra Terenas.

Reglerne i SK, har du læst dem?
Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room!

Information om ansøger
Jeg bor i en lille by der hedder Broager tæt ved Sønderborg. Jeg bor sammen med min kone og min 9-årige datter. Til dagligt er jeg team leader / softwareudvikler i en IT-virksomhed. Når der skal kobles af så er det ofte med musik (enten hvor jeg selv spiller eller sætter en vinyl på).

Jeg har spillet WoW siden Burning Crusade.

Forventer af SK?:
Primært så søger jeg et fællesskab hvor der kan chattes imens man hygger sig med at udforske WoW. Jeg har også tidligere farmet en del mounts og gør også det en gang imellem endnu. Jeg vil også gerne deltage i raids, dungeons og andre "fælles" events. Det eneste aspekt der aldrig rigtigt har fanget mig er PvP.

Defenca
Newbie poster
Posts: 34
Joined: Fri Oct 19, 2018 14:02
Location: Holbæk

Re: Warlock application from Wilhemine

Post by Defenca »

Hej,
Ansøgning godtaget. Bare /w en officer online.
Vi bruger primært discord nu.

MVH

Dotdottie/Defenca
Post Reply