Shaman application from Rævén

Forum til ansøgninger.

Medlemmer er velkomne til at komme med kommentarer til ansøgere.

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
Applicant

Shaman application from Rævén

Post by Applicant »

Generel information

Character Navn: Rævén
Character Klasse: Shaman
Character Race: Vulpera
Level: 10
Armory Link: https://worldofwarcraft.com/en-gb/chara ... nor/Rævén/
Realm Historik http://www.warcraftrealms.com/search.ph ... n&region=1

Information om ansøger
Alder: 30
Venner/Bekendte i guilden:
nope... eller måske, verden er lille :) - min hidtidige main chars er "Ulvetøzen"(druid) og "Dyrlægen"(priest) på silvermoon

Info om ansøger og dennes WoW liv
Aktivitetsniveau, og hvornår:
svinger meget, men nogle perioder næsten 24/7, andre perioder kan der godt gå et par dage mellem jeg er på hvis det er meget stressende og mange ting omkring mig.. - helbredet kommer først

Hvor har du hørt om SK fra?:
google/jeres hjemmeside her

Guild Historik
Tidligere guilds: været i samme guild altid... har været i andre guilds, med alt'er, men altid den samme.... :) Jeg var dog også med til at starten den pågældene guild op i sin tid, som er en udspringer, af en anden tidligere guild der gik i opløsning på silvermoon i sin tid..

Årsag til skift:
gik helt i opløsning

Reglerne i SK, har du læst dem?
jja

Information om ansøger
foretrækker at raide hc/mythic, men hvis det ikke er muligt af den ene eller anden grund, så er det jo sådan det er :)

professions og farm, hænger mig langt ud af halsen, så der foretrækker jeg at være afsted med guildies som kan være med til at gøre det lidt mere hyggeligt :)

jeg kan godt lide mythic plusser, både høje og lave niveau'er.. men jeg orker ikke folk, som tror at de kan blive carriet igennem alting(ok at hjælpe en medspiller, men nogle mennesker har det generelt sådan at de ikk gider gøre noget selv, og bare spiller dumme eller lign, og det er det jeg mener her)

jeg kan også godt lide bare og rene rundt og jagte achievements, pets, mounts osv :)
Igen, skal der helst være en eller flere og gøre det med...

Forventer af SK?:
At folk kan lide og spille spillet, er sociale og der er plads til alle, og ingen der sidder og kalder hinanden for uhensigtsmæssige ting både direkte og bag ryggen af dem..

Post Reply