Paladin application from Qaitain

Forum til ansøgninger.

Medlemmer er velkomne til at komme med kommentarer til ansøgere.

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
Applicant

Paladin application from Qaitain

Post by Applicant »

Generel information

Character Navn: Qaitain
Character Klasse: Paladin
Character Race: Blood Elf
Level: 23
Armory Link: https://worldofwarcraft.com/en-gb/chara ... r/Qaitain/
Realm Historik http://www.warcraftrealms.com/search.ph ... n&region=1

Information om ansøger
Alder: 41
Venner/Bekendte i guilden:
Jeg er ikke bekendt med at der er nogen i guildet som kender mig. Så umiddelbart nej, desværre.

Info om ansøger og dennes WoW liv
Aktivitetsniveau, og hvornår:
I øjeblikket, hvor jeg stadig arbejder hjemme - der har jeg typisk mulighed for at være en del online i dagtimerne (dvs ml. 8-14). Normalen er dog nærmere noget i retning af: en enkelt aften i løbet af ugen og en over weekenden når ungerne er blevet bedøvet og lagt i seng :)

Hvor har du hørt om SK fra?:
Det var lidt ved at tilfælde - i planlægning til at starte Shadowlands søgte jeg rundt efter servere med danske horde guilds. Jeg faldt over en tråd på Facebook hvori der var nævnt en masse forskellige guilds, heriblandt jeres. Jeg læste op på jeres info, samt på et par andre guilds, men konkluderede at jeg så mig selv og jer som det mest optimale match.

Guild Historik
Tidligere guilds: Jeg har ikke spillet retail siden Wrath, så det er ved at en del tid siden. Dengang var jeg i et dansk guild på Balnazzar som hed Mysterious.
Jeg har det meste af tiden siden dengang spillet på private servers, hvor jeg har spillet TBC eller Wrath expansions (da det er de expansions som altid har sagt mig mest og i særdeleshed Wrath har været min passion). Jeg har igennem de sidste ti år på tværs af disse expansions ledet social-casual guilds med nogle hundrede medlemmer hvor fokus har været at skabe et godt og hyggeligt sted at være og hvor det vigtige har været gode værdier og det at behandle hinanden ordenligt.

Årsag til skift:
Ja, denne bliver desværre nok som nævnt ovenfor lidt mangelfuld, da der ikke er så meget at sige. Jeg forlod ikke Mysterious (såvidt jeg husker), men blev nok kicket efter for lang tids afk. Hvis I har behov for noget nærmere udbydning omkring noget fra den tid - så må I endelig sige til, så skal jeg forsøge at støve den gamle HDD af og give svar :)

Reglerne i SK, har du læst dem?
Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room!

Information om ansøger
Jeg hedder Mads, er 41 år ung, gift med verdens skønneste kone og tre (til tider) skønne døtre (5, 9 or 13 år). Arbejder til dagligt som Senior Fraud Analytiker hos Nets i Ballerup, hvor jeg rådgiver forretninger om hvordan de undgår problemer med betalingskort misbrug.

Derudover er jeg med i en lille privat loge på 7 mand, hvor vi mødes en gang ugentligt og spiller tabletop D&D - noget vi har gjort i efterhånden 17 år tror jeg. Er nørd med stort N, både i kraft af mit daglige arbejde og i forhold til mine interesser. Stor passion for fantasy som genre generelt, krydret med en god del Star Wars. Når jeg ikke arbejder, eller får mulighed for at game lidt - så er jeg typisk igang med enten at renoverer hus eller vores nyligt indkøbte sommerhus.

Lidt mere specifikt omkring spillestil kommer i næste spørgsmål/svar alligevel - så wait for it :)

Forventer af SK?:
Som udgangspunkt er jeg på udkig efter et godt socialt anlagt guild, som nyder at spille, snakke og generelt bare hygge for og med hinanden. Jeg kan godt lidt at løbe dungeons eller raids, men har ikke behov for at være hardcore - det er min ugentlige spilletid som regel ikke til alligevel. Men jeg hjælper eller deltager gerne i ingame arrangementer - lige såvel som at udsigten til IRL arrangementer kunne være hyggeligt. Generelt handler det for mig bare om at finde et guild hvor jeg kan føle mig velkommen og så ellers blive en integreret del af fællesskabet.

Bleuf
Retired Guildleader
Posts: 6381
Joined: Sat Sep 21, 2013 0:25

Re: Paladin application from Qaitain

Post by Bleuf »

Hej Mads

Du skal være hjertens velkommen i SK!

Tag fat i en officer eller advisor online for at få en invite.

Mvh. HC
Post Reply