Death Knight application from Dansehesten

Forum til ansøgninger.

Medlemmer er velkomne til at komme med kommentarer til ansøgere.

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
Applicant

Death Knight application from Dansehesten

Post by Applicant »

Generel information

Character Navn: Dansehesten
Character Klasse: Death Knight
Character Race: Tauren
Level: 120
Armory Link: https://worldofwarcraft.com/en-gb/chara ... nsehesten/
Realm Historik http://www.warcraftrealms.com/search.ph ... n&region=1

Information om ansøger
Alder: 31
Venner/Bekendte i guilden:
Umiddelbart nej, men har være i mange danske guild på serveren de sidste mange år, så mon ikke

Info om ansøger og dennes WoW liv
Aktivitetsniveau, og hvornår:
Spiller ca 1/2 timer hver dag, og klar på 2 raid aftener om ugen

Hvor har du hørt om SK fra?:
ikke så meget, har skrevet lidt med en af jeres spillere som var yderst venlig og cool

Guild Historik
Tidligere guilds: Kan kun huske det sidste "Danish Vikings" hvor jeg blev smidt ud da GM er crazy :P

Årsag til skift:
Gm var tosset den ene raid aften bliver jeg medlem af RL gruppen 2 dage efter bliver jeg kicket fordi jeg kommer til at spørge forundrende til hans class og mængde corruption ved at sige, er det ikke dumt ? hæhæ.

Reglerne i SK, har du læst dem?
ja

Information om ansøger
Mig og wow ? puhaa ok, kort fortalt
har spillet wow siden Burning crusade, har være med stifter af mange danske raid guild igennem årene. mest kendt er nok One Spot Som var dengang var silvermoons største danske raid guild :)
spillede dengang semi hardcore, men nu er jeg bare casual hygge spilller, som bare chiller og nyder spillet

Forventer af SK?:
Et hyggeligt spille klima, med guildies der hjælper hinanden, og forhåbentligt også et casual raid hold. normal / heroic, måske en dag mythic ? vi tager det spille og roligt og ser hvor langt vi når :) så længe vi hygger os med det er jeg glad

User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Re: Death Knight application from Dansehesten

Post by Denthrak »

Hej Dansehesten,

Tak for din ansøgning. Det ser ud til at ledelsen sover lidt for tiden, så jeg svarer lige på deres vegne :D

Jeg skal lige bede dig om at læse reglerne igen. Der er i hvert fald noget du har overset. Du behøver ikke lave en ny ansøgning, du kan bare svare her, når du har fundet det du mangler.

Så prikker jeg til ledelsen og får dem til at svare :)
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
Post Reply