SKs Fødselsdag 2015

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

SKs Fødselsdag 2015

Post by Denthrak »

Image
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
Hotaru
Lowlevel poster
Posts: 312
Joined: Fri Jun 12, 2009 16:21
Location: Århus

Post by Hotaru »

Ha ha! Fantastisk, du har ramt de ca. 15 sekunder hvor jeg havde Moroes' Famous Polish på. Nu er jeg foreviget som SK's streaker :)
The optimist claims that we live in the best of all possible worlds. The pessimists fears that this might be true...
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Post by Denthrak »

Hotaru wrote:Ha ha! Fantastisk, du har ramt de ca. 15 sekunder hvor jeg havde Moroes' Famous Polish på. Nu er jeg foreviget som SK's streaker :)
Hehe. Du er fra TÅGEKAMMERET. Du kan ta' det ;)

Hvis du helst ikke vil være alene, så har jeg også et billede, hvor jeg har brugt x-ray goggles :D

http://i.imgur.com/dQCy9GQ.jpg
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
Nagun
Highlevel poster
Posts: 1602
Joined: Wed Jul 17, 2013 23:34
Location: Copenhagen
Contact:

Post by Nagun »

Vi skulle nok have taget billedet efter påsken. Burde have været flere fremmødte :)
/Nagun
User avatar
Binchi
Singularity
Posts: 297
Joined: Tue Sep 25, 2012 10:46

Post by Binchi »

Nagun wrote:Vi skulle nok have taget billedet efter påsken. Burde have været flere fremmødte :)
Hvis der havde været flere var det allerede ved at knibe lidt med den 40mans raid group vi var i, så det passede nu ellers meget godt. :D
Mikklz
Singularity
Posts: 81
Joined: Tue Feb 04, 2014 20:14

Post by Mikklz »

Denthrak wrote:
Hotaru wrote:Ha ha! Fantastisk, du har ramt de ca. 15 sekunder hvor jeg havde Moroes' Famous Polish på. Nu er jeg foreviget som SK's streaker :)
Hehe. Du er fra TÅGEKAMMERET. Du kan ta' det ;)

Hvis du helst ikke vil være alene, så har jeg også et billede, hvor jeg har brugt x-ray goggles :D

http://i.imgur.com/dQCy9GQ.jpg
Ej, den bjørn er næsten nøgen på det billede. :(

X-ray goggles måtte godt findes i virkeligheden, though!
hi m8y
User avatar
Healory
Lowlevel poster
Posts: 230
Joined: Mon Apr 15, 2013 13:31
Location: Slagelse - Sjælland

Post by Healory »

Binchi wrote:
Nagun wrote:Vi skulle nok have taget billedet efter påsken. Burde have været flere fremmødte :)
Hvis der havde været flere var det allerede ved at knibe lidt med den 40mans raid group vi var i, så det passede nu ellers meget godt. :D
Vi flyttede jo ind i Dents garrison fordi en masse fremmede var begyndt at samle sig hvor billedet skulle have været taget.

næste gang der skal tages billeder skal vi nok finde et samlingssted i en af de gamle zoner. f.eks Det gamle Draenor's Nagrand's svævende jord knolde :P men det er nok lige at gøre for meget ud af det :P
Image
Post Reply