Everybody Loves Jumping in Puddles!

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Everybody Loves Jumping in Puddles!

Post by Denthrak »

Image
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
Gandier
Singularity
Posts: 2048
Joined: Tue Apr 14, 2009 19:52
Contact:

Post by Gandier »

Wuhu!!! Så vi dælme igang med heroics! Kampen drillede godtnok mere end jeg havde troet den ville - der er bestemt ingen tvivl om at hyggen fra normal hvor vi har ignoreret abilities er slut :)

Når man kigger på healingen i WoL ser det ud til at vi måske bør tage kampen med to healere, for så meget healing blev der totalt heller ikke langet ud - vi skal så bare være opmærksomme på at bruge nogle flere cooldowns i starten af kampen, for efter anden gang vi har burnet bossen ned bliver kampen betragteligt nemmere.
Copperbrain
Lowlevel poster
Posts: 388
Joined: Mon Apr 29, 2013 22:29
Location: Lind

Post by Copperbrain »

Ja vi skal være meget mere klar på at bruge cooldowns i starten - den del var da vist den sværeste del af hele kampen :)
"Any fool with fast hands can take a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing."

- Alexis Machine
Nagun
Highlevel poster
Posts: 1602
Joined: Wed Jul 17, 2013 23:34
Location: Copenhagen
Contact:

Post by Nagun »

Nok den fight som har krævet mest "bug-tracing" for mit vedkommende. Tog halvanden time at få indstillet talents som ikke drillede, finde den korrekte position / vinkel til adds-fasen og ellers overkomme random pet despawns ved alle fase-skift. Tror ikke jeg erindrer en kamp, som har været mere bugged. Men bestemt en uventet udfordring og sjovt.

Og så var det godt, at vi ikke sad fast i den afsluttende "bug" i mere end 15 sekunder. Havde næsten ikke været til at bære :)
/Nagun
Qeu
Singularity
Posts: 2081
Joined: Thu Jan 24, 2013 18:28

Post by Qeu »

Nagun wrote:Nok den fight som har krævet mest "bug-tracing" for mit vedkommende. Tog halvanden time at få indstillet talents som ikke drillede, finde den korrekte position / vinkel til adds-fasen og ellers overkomme random pet despawns ved alle fase-skift. Tror ikke jeg erindrer en kamp, som har været mere bugged. Men bestemt en uventet udfordring og sjovt.

Og så var det godt, at vi ikke sad fast i den afsluttende "bug" i mere end 15 sekunder. Havde næsten ikke været til at bære :)
Ja jeg tror desværre godt, at vi to kan tage meget af skylden for den lange indlærings fase på kampen ;( Det så ud til, at da vi to efterhånden havde fundet ud af at skifte spec/talents etc. så gik den rimelig hurtigt ned.
Combat sucks big time på den kamp kan jeg bare sige. Tilgengæld er Assasination jo fantastisk :)
Tauren rogue i forklædning.
Post Reply