Hvad er sjovest?

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Hvad er sjovest?

Tanking
19
17%
DPS
70
64%
Healing
21
19%
 
Total votes: 110

Flicko
Lowlevel poster
Posts: 149
Joined: Mon Sep 24, 2007 13:50

Post by Flicko »

DPS er helt klart sjovest :)

derfor jeg har 3 af sådanne styks. Tanking er også rimeligt sjovt, det jeg har prøvet i 5 mands i starten af 60erne :)

Healing er lidt ensformigt imo(kan skyldes at jeg har en pala?)

Hvilken type dps er så sjovest? :)

Må sige warlock fordi man skal passe på med sin threat, for ikke at trække aggro og det er en fed ting at vide at man har så imba dpz at man skal holde igen pånær i "aggroløse" fights

Rogue er en udfordring at lave maks dps med stik modsat hvad folk tror, det kræver god rotation og "forbrug" af abilities at ligge på toppen af damage meters i ikke melee venlige fights(hvilket stadig er muligt).

Hunter er lidt ensformigt(synes jeg, ved godt nogen vil modargumentere, men har aldrig haft hang til MM eller survival som er mere kompliceret at lave maks dps i forhold til BM)
"I mit næste liv vil jeg gerne være en buksetrold..."
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

Nå så fik jeg besluttet mig.... Valget faldt på healing, og det er udelukkende pga den vildeste Attumen kamp jeg har prøvet - Midnight startede med at gå fuldstændigt amok på de 2 andre healers, og inden der er gået mange sekunder står Scarey (med dps gear/spec) og jeg tilbage som healers, og alligevel får vi ham ned, efter en sej kamp :D
Home is where the Hearthstone is
Troz
Need IRL?
Posts: 2524
Joined: Tue Sep 11, 2007 11:59
Location: København, Amarbronx

Post by Troz »

Det lyder sgu som en sjov kamp, Juice... måske skulle man lade en healer tanke Midnight til at starte med :twisted:

/Troz
Dont be a dawg - be a frowg!
Post Reply