More mouths to feed, but a larger food supply!

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

More mouths to feed, but a larger food supply!

Post by Denthrak »

Image
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Post by Denthrak »

Det er os en glæde at informere jer om at vores stamme lige er blevet større :)

Vores gode venner fra Drunken Kannibals, har været en tur på afvænning og valgt at joine os. Det kan jo kun betyde mere aktivitet, mere hygge og flere raids :D

Tag godt imod dem :)

/Ledelsen
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

Tak Denthrak

Vi takker for muligheden for at kommer og lege med jer. Det er jo lidt den omvente situation, eftersom at DK jo er/var "moderguilded" som fødte SK i sin tid, så jeg tænker at når det nu går den anden vej at det nærmer sig incest - men så bliver det i det mindste i familien right?!

Vi vil gøre hvad vi kan for at drikke mindre og opføre os pænt - vi kan dog ikke love at der ikke vil komme lidt dårlig humor - for det har vi vist massere af. :)

Vi er omkring 8-12'ish folk som kommer ind i varmen hos SK, (2 tanks, 4-5 DPS og 1-2 healers ish) + det løse.

Og vi glæder os overordentligt til at komme og lege med jer alle sammen.

Når der er en fra SK online som kan invite, så ping lige "Tallens" ingame, og smid ham en invite :)


//Tallens'out
Founder: Drunken Kannibals/Censored
Co-founder: Sober Kannibals
Member: Singularity
User avatar
Healory
Lowlevel poster
Posts: 230
Joined: Mon Apr 15, 2013 13:31
Location: Slagelse - Sjælland

Wheeeew!! XD

Post by Healory »

Fedt :D

Bliver awesome at se hva vi får ud af denne stamme-udvidelse
Velkommen :D
Image
Boeving
Singularity
Posts: 618
Joined: Thu Sep 13, 2007 11:35

Post by Boeving »

Tallens wrote:Vi takker for muligheden for at kommer og lege med jer. Det er jo lidt den omvente situation, eftersom at DK jo er/var "moderguilded" som fødte SK i sin tid, så jeg tænker at når det nu går den anden vej at det nærmer sig incest - men så bliver det i det mindste i familien right?!
Jeg vil nu mene at det er helt naturligt at "børnene" tager sig af "de gamle". Det er den vej det går alligevel her i det danske samfund ;)

Velkommen til mutti! Du får en værelse i kælderen, høhø :D
Nagun
Highlevel poster
Posts: 1602
Joined: Wed Jul 17, 2013 23:34
Location: Copenhagen
Contact:

Post by Nagun »

Fremragende og mere hygge :)

Var det måske en ide at overveje at lege med tanken om 25 man raids? Savner det lidt, men ved det ikke er alle kop te jo.
/Nagun
Healush
Singularity
Posts: 1089
Joined: Fri Jan 09, 2009 12:32

Post by Healush »

Velkommen til de gamle kannibaler, det skal nok blive hyggeligt.

I forhold til 25 mands raiding, synes jeg personligt det er noget der er sjovt, en gang i mellem, men at jeg nyder 10 mands mere :)

Så det raiding jeg selv sætter op, vil primært være 10 mands.

Men lad os se, vi har jo før været afsted i ny og næ som 25 mands gruppe med success :)

/Healush
Qeu
Singularity
Posts: 2081
Joined: Thu Jan 24, 2013 18:28

Post by Qeu »

Healush wrote:Velkommen til de gamle kannibaler, det skal nok blive hyggeligt.

I forhold til 25 mands raiding, synes jeg personligt det er noget der er sjovt, en gang i mellem, men at jeg nyder 10 mands mere :)

Så det raiding jeg selv sætter op, vil primært være 10 mands.

Men lad os se, vi har jo før været afsted i ny og næ som 25 mands gruppe med success :)

/Healush
Jeg har det på samme måde selv, jeg vil gerne gøre det og opleve det indimellem og synes det er virkelig fedt, men nyder lidt mere intimiteten i 10mands
Tauren rogue i forklædning.
Qeu
Singularity
Posts: 2081
Joined: Thu Jan 24, 2013 18:28

Post by Qeu »

Tallens wrote:Tak Denthrak

Vi takker for muligheden for at kommer og lege med jer. Det er jo lidt den omvente situation, eftersom at DK jo er/var "moderguilded" som fødte SK i sin tid, så jeg tænker at når det nu går den anden vej at det nærmer sig incest - men så bliver det i det mindste i familien right?!

Vi vil gøre hvad vi kan for at drikke mindre og opføre os pænt - vi kan dog ikke love at der ikke vil komme lidt dårlig humor - for det har vi vist massere af. :)

Vi er omkring 8-12'ish folk som kommer ind i varmen hos SK, (2 tanks, 4-5 DPS og 1-2 healers ish) + det løse.

Og vi glæder os overordentligt til at komme og lege med jer alle sammen.

Når der er en fra SK online som kan invite, så ping lige "Tallens" ingame, og smid ham en invite :)


//Tallens'out
Det bliver awesome :)
Tauren rogue i forklædning.
Hotaru
Lowlevel poster
Posts: 312
Joined: Fri Jun 12, 2009 16:21
Location: Århus

Post by Hotaru »

til gengæld kunne man jo lege med tanken om at have to (konkurrerende) raid hold, da det vist bliver lidt pres på pladserne på et enkelt 10 mands hold
The optimist claims that we live in the best of all possible worlds. The pessimists fears that this might be true...
Nagun
Highlevel poster
Posts: 1602
Joined: Wed Jul 17, 2013 23:34
Location: Copenhagen
Contact:

Post by Nagun »

Qeu wrote:
Healush wrote:Velkommen til de gamle kannibaler, det skal nok blive hyggeligt.

I forhold til 25 mands raiding, synes jeg personligt det er noget der er sjovt, en gang i mellem, men at jeg nyder 10 mands mere :)

Så det raiding jeg selv sætter op, vil primært være 10 mands.

Men lad os se, vi har jo før været afsted i ny og næ som 25 mands gruppe med success :)

/Healush
Jeg har det på samme måde selv, jeg vil gerne gøre det og opleve det indimellem og synes det er virkelig fedt, men nyder lidt mere intimiteten i 10mands
Tror jeg har det lidt derhen af. Jeg kan dog godt li når 25 man rigtig spiller og rent progression-mæssigt er det noget mere effektivt end 10 man.
/Nagun
Javeer
Singularity
Posts: 411
Joined: Sat Jan 05, 2008 14:26

Post by Javeer »

Glæder mig til at joine SK og dermed lege lidt med jer yngre og ædruelige kannibaler :p

Mindes at jeg havde en alt-char som i sin tid skrev under på guild-charter for SK, så der er lidt "full circle" over det.
User avatar
Darkwarlock
Retired Guildleader
Posts: 2484
Joined: Wed Aug 29, 2007 23:59
Location: Aalborg

Post by Darkwarlock »

Javeer wrote:Glæder mig til at joine SK og dermed lege lidt med jer yngre og ædruelige kannibaler :p

Mindes at jeg havde en alt-char som i sin tid skrev under på guild-charter for SK, så der er lidt "full circle" over det.
Velkommen tilbage, er ret sikker på det var whisperwalk eller vall
Jinzeba
Highlevel poster
Posts: 1023
Joined: Sun Oct 21, 2012 17:24
Location: Rødovre

Post by Jinzeba »

Hep og hej,

velkommen til alle, og held og lykke med nye raid runs, nu får vi/I større råderum for at prøve noget forskeligt.

Kan også være vi kunne får gang i noget RBG, men det kunne vi måske alligevel.

Så velkommen til alle nye både DK'er og andet godtfolk.
Salute Jinz
Jawanka
Newbie poster
Posts: 99
Joined: Mon Sep 30, 2013 17:54

Post by Jawanka »

Hej og takker for inviten.

Glæder mig til at lege med, og selv om det var underligt at "forlade" dk var det jo nærmest som bare at træde ind i værelses ved siden af. Fedt at komme på og se at der var 2 cifferede tal ud fra Guild. Så det skal nok blive super.

// Jawanka aka Jawz
Post Reply