A Twin Comfortable Victory!

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

A Twin Comfortable Victory!

Post by Denthrak »

Image
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Post by Replicat »

Yay. Gratz!
Healush
Singularity
Posts: 1089
Joined: Fri Jan 09, 2009 12:32

Post by Healush »

First pull - First kill....

Hvor svært kan det være!

/Healush
Jinzeba
Highlevel poster
Posts: 1023
Joined: Sun Oct 21, 2012 17:24
Location: Rødovre

Post by Jinzeba »

Healush!!

eh....nå...nej..jeg mener GZ!

:-)

Jinz
Chidi
Newbie poster
Posts: 53
Joined: Tue Mar 26, 2013 16:38
Location: Århus

Post by Chidi »

Nok det underligste jeg har prøvet i WoW. Troede egentlig bare vi skulle prøve bossen for at se mechanics. Nåede aldrig helt at opfatte, hvad der foregik. Har ikke selv prøvet den i LFR. Kommer altid ind i en instance hvor folk wiper på Lei Shen ad infinitum.
Sejereje
Highlevel poster
Posts: 1169
Joined: Mon Sep 03, 2007 22:57

Post by Sejereje »

Gnider mig stadig i hænderne over Gamdier's kommentar på Mumble (eller tror det var ham - en eller anden healer, der lå død)...

"38 sek tilbage og I skal nå 28 mio. hp. Ja, det var vist så det, dét når I jo ikke..."

Man kunne nærmest mærke hvordan DreamTeamDps spændte buerne for og gav den gas - det var så SMUKT! Er stadig helt stolt over mine drenge... MØS!
For 24 years I've been living next door to Peter
Gandier
Singularity
Posts: 2048
Joined: Tue Apr 14, 2009 19:52
Contact:

Post by Gandier »

Sejereje wrote:Gnider mig stadig i hænderne over Gamdier's kommentar på Mumble (eller tror det var ham - en eller anden healer, der lå død)...

"38 sek tilbage og I skal nå 28 mio. hp. Ja, det var vist så det, dét når I jo ikke..."

Man kunne nærmest mærke hvordan DreamTeamDps spændte buerne for og gav den gas - det var så SMUKT! Er stadig helt stolt over mine drenge... MØS!
Jep det var vidst mig der kom til at være lidt spydig :) Men ja for helved det var godtnok også god DPS i lavede. Overvejer dog om det kan betale sig at ignorere alle de buffs man kunne få rundt i rummet, for hvis Veganizor også havde smidt en masse pewpew ud så havde vi ingen problemer haft med enrage timeren.
Healush
Singularity
Posts: 1089
Joined: Fri Jan 09, 2009 12:32

Post by Healush »

Man kunne jo måske overveje at have en healer til det ( hvis man kører med tre healere ) i de faser hvor der ikke er så meget incoming DPS ( det meste af kampen ).

Derudover er der nok også noget at vinde på at folk er opmærksomme på at skifte DPS target til Suen når hun spawner og laver Tears of the sun, mens Lulin er main target.

/Healush
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Grats :)
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
Post Reply