SK har fået ny Guild Master

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
Tsaaron
Retired Guildleader
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 18, 2007 13:44
Location: København

SK har fået ny Guild Master

Post by Tsaaron »

Denthrak er den nye GM!

Jeg er super glad for, at Denthrak har sagt ja til at overtage jobbet som Guild Master i Sober Kannibals. Denthrak har i de sidste par måneder være min vikar og han har gjort det virkelig godt. Jeg har stor tiltro til, at han kan styre SK i den rigtige retning i fremtiden og jeg ved, at Denthrak's evner til at se tingene ovenfra og tage upartiske beslutninger vil gavne alle medlemmer i SK.

Jeg har været rigtig glad for min tid som GM i SK, men har ikke pt. tid til at tage mig af de opgaver som hviler på en GM. Jeg føler derfor, at det er bedst for SK, at jeg giver hatten videre.

Jeg bliver i ledelsen for nu og vil støtte og hjælpe til i det omfang det er muligt.


Endnu en gang tusind tak til Denthrak for at tage ansvaret på sine skuldre og jeg synes, at vi alle skal give ham et HAIL!


/Tsaaron
.: Tsaa :.

En druide SKAL være en ko - alt andet gælder ikke!
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Tak for alt Tsaa, du har klaret det godt som GM :) Det glæder mig at høre, at du bliver i ledelsen.

/hail Denthrak :) Tillykke med posten, jeg er sikker på, at du vil klare det ligeså godt, som du har gjort som vikar.
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
noobtank
Singularity
Posts: 1214
Joined: Tue Feb 09, 2010 17:09

Post by noobtank »

The king is dead, long live the king!
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Post by Denthrak »

Mange tak. Først og fremmest vil jeg sige tak til Tsaa. Jeg synes han har gjort det godt, og det er ikke enhver GM der kan prale af at have ledet et guild igennem et realm-transfer og stadig kunne overdrage det i god stand :)

Jeg kunne ikke ønske mig et bedre guild at stå i spidsen for. Jeg siger typisk nej tak til enhver form for ansvar, men SK betyder ret meget for mig. Havde nok opgivet spillet for længe siden, hvis ikke det var for jer ;)

I må endelig huske at bruge Ris, ros og kritik-forumet, hvis I har noget.

/me takker, bukker, nejer, danser en lille dans og lover at gøre sit bedste for at holde sammen på SK :)
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
User avatar
Darkwarlock
Retired Guildleader
Posts: 2484
Joined: Wed Aug 29, 2007 23:59
Location: Aalborg

Post by Darkwarlock »

Tillykke til denthrak og velkommen i rækken af aftrådte guildleaders med god smag i munden Tsaaron :)

Du er vistnok den med kortest "reign" men du har til gængæld stået igennem et realm transfer og klaret det med bavour. Det skal man bestemt ikke kimse af :)

Dentrak, selvom vi vist aldrig rigtigt har spillet sammen er du stadig velkommen til at kontakte mig hvad angår hjemmesidens tekniske ting hvis der skulle være spørgsmål i den retning og tsaaron ikke lige er til at få fat i :)
Post Reply