Spørgeskema til alle SK's spillere

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Gandier
Singularity
Posts: 2048
Joined: Tue Apr 14, 2009 19:52
Contact:

Spørgeskema til alle SK's spillere

Post by Gandier »

Image
Last edited by Gandier on Wed Sep 19, 2012 14:57, edited 1 time in total.
User avatar
Sokar
Highlevel poster
Posts: 1353
Joined: Sun Sep 09, 2007 22:08
Contact:

Post by Sokar »

Så kommer MoP jo snart ud og i den forbindelse skal vi have fundet ud af hvordan raiding skal foregå i SK regi. For at give et overblik over hvor mange vi er i guilden der har lyst til at raide har vi (læs GM, officers, advisors og raidleaders) udarbejdet et spørgeskema vi gerne vil have alle i guilden til at udfylde.

De to første spørgsmål (dit navn og hvorvidt du er interesseret i at raide) skal gerne udfyldes af alle i guilden så vi har en idé om hvorvidt vi er nået ud til alle. De resterende 8 spørgsmål skal kun udfyldes hvis du er interesseret i at raide i SK.

Ud over de praktiske spørgsmål om hvad din class/spec er og hvor tit og hvornår du kan raide stiller vi også spørgsmål der forsøger at hjælpe til en forventningsafstemning. De sidste spørgsmål i skemaet er således fokuseret på at finde ud af hvor "seriøs" raiding du gerne vil deltage i og hvad du forventer af dig og dine teammates under raid.

Det er meget vigtigt at understrege at svarene til spørgeskemaet kun vil blive brugt til at danne et overblik over hvor mange vi er i SK der gerne vil raide på de forskellige niveauer (normal, HC) eller (progress, non progress) således vi bedst muligt kan sammensætte en raidkalender der tilgodeser alles behov og hvor sandsynligheden for at raidet kommer afsted er størst mulig. Svarene vil således ikke blive brugt til at håndplukke et hold

Link til skemaet:
http://www.surveymonkey.com/s/JCXSG69

/Gandier
Sokar - The all powerful God of Hell
Gandier
Singularity
Posts: 2048
Joined: Tue Apr 14, 2009 19:52
Contact:

Post by Gandier »

Det var egentlig også tanken at der skulle have været et generelt kommentarfelt, men gratisudgaven af survey-monkey gav ikke mulighed for mere end ti spørgsmål. Hvis du har noget yderligere input du ikke kunne finde plads til i skemaet er du istedet meget velkomne til at skrive det her, eller hvis det er af mere privat karakter, så send en pm til mig, eller hvem du nu ellers tænker kan få gavn af oplysningen :)
Bibibo
Newbie poster
Posts: 19
Joined: Sun Apr 01, 2012 13:35

Post by Bibibo »

Done!!!!! :D
Image]
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

God ide! med et spørgeskema (overvejer at snuppe den til DK, men der er så kun 15 mennesker i DK så måske lidt tørt svar man ville få ud af det). :)

Jeg har svaret på det ud fra min Mage som er i SK, han er 3. priotet i leveling - efter min Priest og Monk, samt at jeg regner med at raid med Drunken Kannibals "Søndag" og "Onsdag" - så det kommer også til at tage tid.

DK er stadig i gang med at se hvor mange folk vi egentlig har klar til Launch.

Men når min mage er level'ed op, så kan det godt være at jeg vil være med her og der hvor der mangler lidt folk :)

//Tallens'out
Founder: Drunken Kannibals/Censored
Co-founder: Sober Kannibals
Member: Singularity
Gandier
Singularity
Posts: 2048
Joined: Tue Apr 14, 2009 19:52
Contact:

Post by Gandier »

Saa har 21 mand svaret, med 16 der gerne vil raide.

Ud af de 16 vil 11 gerne raide paa HC progress niveau, 3 vil gerne igennem normal og 2 vil afsted for hyggens skyld. 10 vil helst raide 2 dage om ugen 2 kun 1 og 2 vil flere end to dage.

Fordelingen paa dage folk gerne vil raide er 12 mandag, 11 tirsdag, 10 onsdag, 6 torsdag, 1 fredag, 2 loerdag og 7 soendag. Jeg er lidt overrasket over at der ikke er flere der gerne vil soendag.

Naar vi har en stoerre svarprocent skal jeg nok tage en stak screenshots og smide op med mere data, men da jeg kun har SurveyMonkey i gratisudgaven er det lidt omstaendigt.

Af dem der gerne vil raide paa HC niveau er class fordelingen:
Shaman (spikelag antager du vil spille paa den, du har ikke angivet en class...),
mage,
mage,
paladin (tank),
paladin (healer),
DK (tank),
DK (dps),
hunter,
druid (resto),
rogue,
priest (healer)

Folk har angivet alt fra om en uge til engang foer jul som tidspunktet de forventer at vaere klar til raiding, saa der gaar jo nok nogle uger foer vi kan komme igang. Haaber dog vi finder lidt flere folk! :)
Tidster
Newbie poster
Posts: 29
Joined: Wed Aug 15, 2012 21:23
Location: Denmark

Post by Tidster »

Jeg overvejer om jeg skal lave mig en monk til healing - det ser rimelig sjovt ud.

Hvor mange dage om ugen forventer I at spille i MoP?
Gandier
Singularity
Posts: 2048
Joined: Tue Apr 14, 2009 19:52
Contact:

Post by Gandier »

Langt de fleste har valgt at de gerne vil raide to dage om ugen, saa det er hvad vi vil gaa efter. Hvilke dage der vil blive raidet og om der eventuelt skal koere mere end et hold er dog ikke afklaret i nu. Du kan dog vaere rimelig sikker paa at der kommer til at koere raids mindst to dage om ugen.
noobtank
Singularity
Posts: 1214
Joined: Tue Feb 09, 2010 17:09

Post by noobtank »

Jeg er en af dem som har fravalgt søndag som raid dag. Som nogen af jer godt ved er jeg grundet arbejde ikke hjemme i løbet af ugen, så derfor har jeg ikke tænkt mig at spille helt så meget i mine weekender.

/noob
fibur
Lowlevel poster
Posts: 148
Joined: Sun Mar 18, 2012 14:57
Location: Vejen

Post by fibur »

Hej.

Jeg har valgt at svare på softboy da vil være ham som je vil komme til at raide med i sk, håber ikke det gør noget.

Jeg vil dog ikke kunne være med fra starten eftersom jeg lige pt. nyder det dejlige vejr i spanien 8) , samt at jeg skal på ferie i uge 42 :)

Men håber ikke det kommer til at tage alt for lang tid at lvl op fra 85-90.

Jeg håber i nyder det gode vejt derhjemme :wink:
noobtank
Singularity
Posts: 1214
Joined: Tue Feb 09, 2010 17:09

Post by noobtank »

Er det muligt at få et overslag på hvornår der er 10 mennesker klar til raid?

Første raid åbner 2. okt. og selvom jeg ved jeg ikke selv er klar, ville det være rart at vide om man skal vente 2 eller 4 uger på MoPs første raid tur med SK :D

/noob
User avatar
Provensis
Newbie poster
Posts: 4
Joined: Thu Jul 26, 2012 21:03

Post by Provensis »

så har jeg også svaret på den! :)
don't hate what you can't imitate
Gandier
Singularity
Posts: 2048
Joined: Tue Apr 14, 2009 19:52
Contact:

Post by Gandier »

noobtank wrote:Er det muligt at få et overslag på hvornår der er 10 mennesker klar til raid?

Første raid åbner 2. okt. og selvom jeg ved jeg ikke selv er klar, ville det være rart at vide om man skal vente 2 eller 4 uger på MoPs første raid tur med SK :D

/noob
Tja vi er pt kun 4 der er lvl 90 og som har givet udtryk for gerne at ville raide. Naar saa folk ogsaa lige skal geares ordentligt op, ja saa vil jeg gaette paa at der gaar taettere paa 4 end 2 uger fra release.
noobtank
Singularity
Posts: 1214
Joined: Tue Feb 09, 2010 17:09

Post by noobtank »

Gandier wrote:
noobtank wrote:Er det muligt at få et overslag på hvornår der er 10 mennesker klar til raid?

Første raid åbner 2. okt. og selvom jeg ved jeg ikke selv er klar, ville det være rart at vide om man skal vente 2 eller 4 uger på MoPs første raid tur med SK :D

/noob
Tja vi er pt kun 4 der er lvl 90 og som har givet udtryk for gerne at ville raide. Naar saa folk ogsaa lige skal geares ordentligt op, ja saa vil jeg gaette paa at der gaar taettere paa 4 end 2 uger fra release.
Er der et overblik over om vi kommer til at mangle nogle bestemte roller i forhold til raiding? Lige nu ser rogue class ikke ud til at klare sig så godt (Blizz laver lort i den hver expansion), så overvejer et skift efter hvad der er behov for i guilden. Spiller nok en tank Monk op lige meget hvad, men udsigterne er nok lidt længere end, hvis jeg tager en lvl 85 tank/healer og spiller op.

/noob
Gandier
Singularity
Posts: 2048
Joined: Tue Apr 14, 2009 19:52
Contact:

Post by Gandier »

Der er kun kommet en mere med ønske om HC raiding til siden sidst, så vi har stadig pt 2-3 tanks, 2-3 healere og nogle DPS'er. Du vil være den eneste rogue, men der er også andre classes der ikke har nogen tilmeldinger i nu (shaman (spikelag spiller primært hunter), warlock, warrior og monk)

Hvis du tænker at spille en anden op end Noob, så skal du undlade paly, hunter og DK, men ellers tror jeg ikke du vil komme til at slås med for mange af samme class.

Umiddelbart vil jeg sige at vi godt vil kunne bruge enten en healer eller tank mere, men generelt kan vi bruge lidt flere af alt i øjeblikket.
Post Reply