Spørgeskema til alle SK's spillere

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

noobtank
Singularity
Posts: 1214
Joined: Tue Feb 09, 2010 17:09

Post by noobtank »

Gandier wrote:Der er kun kommet en mere med ønske om HC raiding til siden sidst, så vi har stadig pt 2-3 tanks, 2-3 healere og nogle DPS'er. Du vil være den eneste rogue, men der er også andre classes der ikke har nogen tilmeldinger i nu (shaman (spikelag spiller primært hunter), warlock, warrior og monk)

Hvis du tænker at spille en anden op end Noob, så skal du undlade paly, hunter og DK, men ellers tror jeg ikke du vil komme til at slås med for mange af samme class.

Umiddelbart vil jeg sige at vi godt vil kunne bruge enten en healer eller tank mere, men generelt kan vi bruge lidt flere af alt i øjeblikket.
Så du siger jeg skal skaffe en ekstra comp og multi-box?
Giver jo rigeligt med valg. Jeg spiller stadig Noob til 90 og gør ham raidklar, men der skal jo nok en ekstra char op. Har 1 tank, 1 healer og en pala uden preference indenfor spec og så kommer der nok en monk.
Må bare lægge mit hoved i blød og tage en beslutning selv :D

/noob
Gandier
Singularity
Posts: 2048
Joined: Tue Apr 14, 2009 19:52
Contact:

Post by Gandier »

Den her får lige et bump!

Jeg regner med at lukke skemaet i slutningen af næste uge og så få offentlig gjort noget statistik. På baggrund af besvarelserne kan i også godt forvente at første raid snart kommer i kalenderen.
noobtank
Singularity
Posts: 1214
Joined: Tue Feb 09, 2010 17:09

Post by noobtank »

Så mangler jeg bare at bringe mit ilvl op.. har været frygtelig uheldig med drops siden første dag :(

/noob
Post Reply