Allerede flotte raid resultater i 2008 for SK

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Allerede flotte raid resultater i 2008 for SK

Post by Replicat »

Image
Last edited by Replicat on Mon Jan 07, 2008 14:27, edited 1 time in total.
User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Post by Replicat »

Før nytår stod det lidt sløjt til med tilmeldinger til raids. Men det ser heldigvis ud til at det var fordi det trods alt var december :)
I det nye år har vi allerede fået downet en ny boss i Zul'Aman og vi har ryddet Gruul's Lair på 1 time.
Det lover godt for fremtiden for dem i SK, som synes det er spas at bruge tiden på at raide.
Så fremover skal vi bare have nok healers til at tilmelde sig, så skal vi nok få nogle flere nye bosser til at bide i støvet :D

Her er lige et screenshot af vores første Akil'zon kill. Han er 2. bossen i Zul'Aman og er "Hawk-bossen". Som det kan ses på Deadly Boss Mod timeren døde han efter 9 minutter og 59 sekunder.... Efter 10 minutter enrager han og øger sin skade med 500%. Så det må siges at det var på et hængende hår!!

Image

Da screenshots altid er hyggelige er her også lige et af torsdagsholdets første forsøg på Halazzi (Lynx-bossen).

Image

Jeg har ingen screenshots fra i søndags hvor vi tog Gruul's Lair på 1 time, men man kan altid kigge i de gamle nyheder for at genopleve first kill på de to bosser derinde :)

Fortsæt de gode træk folkens, og få levelet de healere!!
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

Uwh... Tranaar mate...

1 Healer nede, og 1 MT :-/, og straks råber Halazzi "Ya all gonna fail"... :-/ - det er ren mobning lige der, han er også en møgirriterende boss hvor man bare ikke må dø :-/

...men cool at i fik Akilzon ned.. han er irriterende, men på en okey måde, som er til at overlevede når man har prøvet et par gange ...

//Tallenes'out
User avatar
Khann
Lowlevel poster
Posts: 455
Joined: Sat Sep 08, 2007 7:22
Location: 4K Roskilde

Post by Khann »

Sweet.. godt gået.. =)
Der Schurke!
The similarity between Rogues and Nubs is?
They both pick 'locks......
**New** Nu med alt!!
Har brug for gaffa.. meget gaffa
Sejereje
Highlevel poster
Posts: 1169
Joined: Mon Sep 03, 2007 22:57

Post by Sejereje »

Det var et vildt sjovt ZA run.... Ofte hørte man over TS: "Hmmm.... Hvad vej skal vi så prøve at tage...? Denne her vej?? DER ER PULLET!!"

Men ja, håber vi kan få en ny boss eller to ned her i weekenden, hvor vi er nogle stykker, der sidder tæt nok sammen til at kunne give dummeslag, når der er en, der fejler :wink:
For 24 years I've been living next door to Peter
User avatar
Unlife
Midlevel poster
Posts: 686
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:03
Location: Grenå, Denmark

Post by Unlife »

Godt gået der, har selv være inde og kigge på ham et par gange uden at få ham lagt ned, irriterende boss :)
It is by caffeine alone I set my mind in motion.
It is by the beans of Java that thoughts acquire speed,
the hands acquire shakes, the shakes becomes a warning.
It is by caffeine alone I set my mind in motion.
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

Tror man enten hader ZA eller elsker... og jeg tror det handler om hvilken nogle forventninger man går ind i kampen med.

Jeg har prøvet grp. som ikke engang kunne tage den første boss pga. problemer, men jeg har også prøvet grp'er som kunne tage de første 3 inden for tiden... Det er en langt mere afstraffende instance end tidligere set, og minder på mange måder om en Kael kamp, mange forskellige "phaser" på tid, og med meget lille margin for fejl, faktisk, er der stortset ingen margin for fejl i ZA, og man mærker straks hvis der er noget galt.

De forskellige bosser har mange få huske ord, og er alle action packed kampe, jeg har været der som healer og DPS og vil sige at som DPS skal man virkelig være oppe og give den max gas, selv på trash, men endnu mere udfordrene er den for en healer, Der er meget lidt tid til egentlig at slappe af og nå at komme sig oven på den første omgang, og den næste og så videre...

Min erfaring siger mig at man fra starten hvis man mangler gear, skal tænke rigtig meget på at få den rigtige Synergy, specielt hvis man har Hybrids med (skal det være heavy Melee, Heavy spell etc... ) Derudover er det virkelig et plus at ha en paladin tank med (som kender bosserne godt) og en Feral Druid, som kan tage tons med skade (Specielt på Bear Boss) men som samtidig kan gå i Kittie form og give den gas på alle 4... dernæst hjælper det healing RIGTIG meget hvis der er en Druid, Shaman/Priest og Paladin med, og endnu bedre, til de lange kampe hjælper det at havde en Shadow Priest med. - En Mage er nice, men er der en shade med er der mere skade at hente i en Warlock etc. har man ench Shaman med, kan det betale sig at pack extra rogue med osv.

ZA er uden tvivl det næste trin efter KZ, men den ligger også op til at være det extra trin mere krævende både skill, koncentration og gear-wise...

Jeg er nået til den konklusion at jeg godt kan lide ZA (og mangler kun 1 ting derfra nu *griner*) så jeg er snart klar til at tage derind med min elemental shaman (Heavy Caster group, 2xDestruction Warlock, MB Shadow Priest, Paladin)

//Tallens'out
Sejereje
Highlevel poster
Posts: 1169
Joined: Mon Sep 03, 2007 22:57

Post by Sejereje »

Tallens wrote: dernæst hjælper det healing RIGTIG meget hvis der er en Druid, Shaman/Priest og Paladin med

//Tallens'out
Hvad søren skulle ellers med som healer?? :wink:
For 24 years I've been living next door to Peter
User avatar
Khann
Lowlevel poster
Posts: 455
Joined: Sat Sep 08, 2007 7:22
Location: 4K Roskilde

Post by Khann »

haha, ond... du er for skarp sådan en mandag.. =)
Der Schurke!
The similarity between Rogues and Nubs is?
They both pick 'locks......
**New** Nu med alt!!
Har brug for gaffa.. meget gaffa
User avatar
Sarusar
Need IRL?
Posts: 2187
Joined: Sun Sep 02, 2007 17:21
Location: Ballerup

Post by Sarusar »

ondudengrund wrote:
Tallens wrote: dernæst hjælper det healing RIGTIG meget hvis der er en Druid, Shaman/Priest og Paladin med

//Tallens'out
Hvad søren skulle ellers med som healer?? :wink:
Er det ikke Juice der altid praler med hans imba bandage skills? :D
This steel ain't stainless, your blood stains all over this steel god dammit.

Nu med: ["Gimme that microphone!"]
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Jeg har hørt mages med bandages er rigtig gode healere...
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

ondudengrund wrote:
Tallens wrote: dernæst hjælper det healing RIGTIG meget hvis der er en Druid, Shaman/Priest og Paladin med

//Tallens'out
Hvad søren skulle ellers med som healer?? :wink:
Hehe satme skarpe her til morgen ;)

Essencen er at det kun skal 2-3 healers med :) og det enten bør skal være Shaman eller Priest ;)

Druid er super nice, og paladins saves og sådan er lige sagen til at gøre det optimalt... en Priest med CoH virker _rigtig_ godt her... og en Shaman's Chain Heal er også bonus hele vejen igennem, specielt på de sidste 2 bosser, men også rigtig lækker på "fugle" bossen og "Jaguar" ...
Sisemen
Highlevel poster
Posts: 1206
Joined: Mon Sep 03, 2007 23:54
Location: 2670 Greve

Post by Sisemen »

Virkelig godt gaaet!

Glaeder mig saa meget til at komme hjem og give den gas igen!

Hvem var med paa den ZA tur hvor i tog 2nd boss?
- IRL is for quitters
User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Post by Replicat »

Sisemen wrote:Hvem var med paa den ZA tur hvor i tog 2nd boss?
Kig på screenshottet :)
Turncape
Lowlevel poster
Posts: 159
Joined: Wed Sep 12, 2007 21:59
Location: Kirke Hyllinge

Post by Turncape »

Sisemen wrote:Virkelig godt gaaet!

Glaeder mig saa meget til at komme hjem og give den gas igen!

Hvem var med paa den ZA tur hvor i tog 2nd boss?
@Sisemen.... HOLD SÅ FOR HELVEDE FERIE! :D
Du er på verdens flotteste Ø... Glem bare for 2 sek dit højt elskede wow...

Nørd...


Turn
Image
Image
Post Reply