Jul eller Nytår!?

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Jul eller Nytår!?

Poll ended at Mon Dec 24, 2007 3:29

Jul!
24
46%
Nytår!
28
54%
 
Total votes: 52

Giantshaman
Certified Shoulder Shooter
Posts: 238
Joined: Fri Sep 14, 2007 13:34
Location: Roskilde/Lyndby

Post by Giantshaman »

Nytår = FUN AS HELL

Nytår uden tvivl.
forgella
Lowlevel poster
Posts: 489
Joined: Thu Sep 13, 2007 13:56
Location: Bindslev

Post by forgella »

nytår,for så er det ræs snart slut for iår 8)

nåhja og så er der heller ikke så lang tid til der er lan party i hjallerup....færgeby :D
---------------------------
you spilt the blood
i have your soul.
User avatar
Unlife
Midlevel poster
Posts: 686
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:03
Location: Grenå, Denmark

Post by Unlife »

Har altid elsket Julen, stemningen og den gode mad, og gaver er også nice, specielt dem fra lillebror for de er aldrig bløde :)

Nytår kan være sjovt nok men stadig bare endnu en fest blandt mange, måske med en lidt større chance for at stikke brormand i brand.
It is by caffeine alone I set my mind in motion.
It is by the beans of Java that thoughts acquire speed,
the hands acquire shakes, the shakes becomes a warning.
It is by caffeine alone I set my mind in motion.
kasoma
Lowlevel poster
Posts: 219
Joined: Wed Sep 12, 2007 14:46
Location: Strøby Egede

Post by kasoma »

Øhm.. Uafgjort ?! Det varierer nemlig lidt år for år hva jeg synes er bedst/hyggeligst.

Julen er god mad, super hygge, mere god mad, dejlige gaver, og tilsidst god mad :D

Nytår er en bragende fest med skæg og ballede sammen med vennerne + sprut og krudt :b
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

Well eftersom min jul er blevet pænt ødelagt af private sager, glæder jeg mig mest til at drikke hjernen ud, regner med at holde nytårsaften med et par WoW folk lidt blandet folk fra danmark og england, så slet ikke så tosset når man kigger på det... :)

Juleaften er super hyggeligt i min familie, men meget utraditionelt i forhold til hvad jeg høre andre finder på at selvtortur - vi er hverken dybt julereligøse eller traditions pjattet, så det hedder øl, Heavy Metal! og Spil i vores families juleri. :D

//Tallens'out
User avatar
Quonis
Lowlevel poster
Posts: 150
Joined: Wed Sep 12, 2007 12:31
Location: Vallensbæk

Post by Quonis »

Tallens wrote: Juleaften er super hyggeligt i min familie, men meget utraditionelt i forhold til hvad jeg høre andre finder på at selvtortur - vi er hverken dybt julereligøse eller traditions pjattet, så det hedder øl, Heavy Metal! og Spil i vores families juleri. :D
Lyder dælme sjovere end at gå rundt om et træ og synge Glade jul...
User avatar
Blomsten
Need IRL?
Posts: 5244
Joined: Sun Sep 02, 2007 23:06
Location: Hjørring

Post by Blomsten »

Helt klart julen her.
Jeg skal nemlig som altid hjem til mors kødgryder *mums*.

Så der skal ædes til den store guldmedalje og spilles hjemmelavet Matador (det købte har altså for få felter!) hyggesnakkes, og lur mig om ikke min far og Goggeblomst hiver whiskey flaskerne frem på et tidspunkt :)

Nytårs aften derimod siger mig ikke en dyt, men regner da med at sparke Gogge ud og lege med nogle af gutterne 18.00 sharp! så dyrene og jeg kan få vores traditionelle lørdagskylling med fritter - dvs. kylling til dem, fritter til mig. Så står den ellers på en masse film og slik, chips, cola og hvad har vi resten af natten.
User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Post by Replicat »

Jeg må indrømme jeg er overrasket over at Nytår kan følge med Julen, men jeg har også selv stemt nytår!

Juleaften er ofte for stresset for min familie, så der er tendens til at hyggen går lidt af. Hvis man kan finde den rigtige nytårsfest, så er nytåret derimod garanti for glade mennesker som har det kanon sjovt sammen. Og sådan bliver det også i år :D
Floboi
Lowlevel poster
Posts: 280
Joined: Sun Sep 02, 2007 23:11
Location: Frederiksberg

Post by Floboi »

Tranaar...Der er alt for mange varialbe i dit regnestykke til at det er validt.

"Juleaften har en TENDENS..."
"HVIS man KAN finde den rigtige nytårsfest..."

Nej du...set over et helt liv (i hvert fald til det fyldte 31. år) er julen en klar vinder.

:D

Glædelig jul og et tåleligt nytår til alle i SK!!
Don't confuse me with the facts...I've already made up my mind.
User avatar
Dayno
Newbie poster
Posts: 10
Joined: Sat Dec 08, 2007 15:30
Location: Sjælland, Danmark

Post by Dayno »

Nytår er for nice. Skal ligesom Willy afsted til 10 timers fri bar med ca. 200 unge mennesker, det bliver for sindsygt! :D
imma pro!
Snap
Lowlevel poster
Posts: 165
Joined: Fri Sep 14, 2007 11:16
Location: Hjørring

Post by Snap »

JUL..... Uden sammenligning.
Sejereje
Highlevel poster
Posts: 1169
Joined: Mon Sep 03, 2007 22:57

Post by Sejereje »

Julen.... Uden tvivl....

At komme hjem til forældrenes varme hjem, hvor ilden knitrer i brændeovnen, der dufter af julebag og der er pyntet dejligt op alle vegne. Julemusikken spiller stille i baggrunden, mens man sidder og drikker varm kakao og spiser æbleskiver. Og til aften - AL den dejlige julemad, og forventningen om de skønne gaver under træet, der snart skal åbnes....

Åh ja.... HELT klart jul! Bliver som et lille barn igen :D

Hvorimod nytår.... KAMPstiv, gør en masse pinlige ting og har altaltalt for ondt i hovedet dagen efter....
For 24 years I've been living next door to Peter
Trazel
Newbie poster
Posts: 10
Joined: Thu Sep 13, 2007 21:34

Post by Trazel »

Nytår da jeg altid på en eller anden måde hæver mig over normal meneske status og bliver min egen gud i min verden af druk og hor :)
User avatar
Sarusar
Need IRL?
Posts: 2187
Joined: Sun Sep 02, 2007 17:21
Location: Ballerup

Post by Sarusar »

Trazel wrote:Nytår da jeg altid på en eller anden måde hæver mig over normal meneske status og bliver min egen gud i min verden af druk og hor :)
Jeg vidste ikke man kaldte det hor når man betalte for det Trazel ;)
This steel ain't stainless, your blood stains all over this steel god dammit.

Nu med: ["Gimme that microphone!"]
Hromar_old
Newbie poster
Posts: 33
Joined: Sat Sep 15, 2007 21:23
Location: Nørrebro
Contact:

Post by Hromar_old »

Trazel wrote:Nytår da jeg altid på en eller anden måde hæver mig over normal meneske status og bliver min egen gud i min verden af druk og hor :)
pop en pille for mig lol
Post Reply