Jul eller Nytår!?

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Jul eller Nytår!?

Poll ended at Mon Dec 24, 2007 3:29

Jul!
24
46%
Nytår!
28
54%
 
Total votes: 52

Jedistrike

Post by Jedistrike »

Trazel wrote:Nytår da jeg altid på en eller anden måde hæver mig over normal meneske status og bliver min egen gud i min verden af druk og hor :)
Sgu den bedste begundelse af dem alle :)
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

Quonis wrote:
Tallens wrote: Juleaften er super hyggeligt i min familie, men meget utraditionelt i forhold til hvad jeg høre andre finder på at selvtortur - vi er hverken dybt julereligøse eller traditions pjattet, så det hedder øl, Heavy Metal! og Spil i vores families juleri. :D
Lyder dælme sjovere end at gå rundt om et træ og synge Glade jul...
Er også betyderligt sjovere, det siger mig ikke noget at gå rundt om et træ, fedt nok at folk har traditioner, og vi prøver at holde fast i de gamle ting, men sådan er min familie ikke hehe.

Desuden er jeg super træt af at nynne med på melodier som lyder som om man er vd at falde i søvn, og den eneste hurtige sang handler om en skide mus og hans banjo... alt sammen klasket sammen med en masse mennesker som egentlig er ligeglad og som bare glæder sig til at komme tideligt i seng... :)

*griner* ej.. tallle, det lyder virkelig ikke særlig jule stemning eller noget... - ej men der er heller ikke nogen grund til at lyve for sig selv, vi hader sgu da alle de møg sange, der er heller ikke nogen som kan dem, og de fleste af os er lykkelige for at de kun sker 1 gang om året... *griner*

Spøg til side... Jeg synes det er fedt at der er folk som holder fast i alle traditionerne, vi har så valgt at gøre det il en familie fest frem for en jule fest, vores juletræ er 40cm højt og kan stå på et stue bord, så kan man nyde det derfra... :)


//Tallens'out
User avatar
Khann
Lowlevel poster
Posts: 455
Joined: Sat Sep 08, 2007 7:22
Location: 4K Roskilde

Post by Khann »

Julen er en sikker vinder..

Julen i år er hjemme hos os hvor kærestens familie kommer på besøg til den store julemiddag. Det bliver vild cool da min kæreste har mindre søskene som helt sikker glæder sig til hjemmelavet gaver af gaffatape som undertegnet har lavet i sin nye kælder. Ja, så er det jo altid fedt at give sin kæreste det mindste undertøj, da man jo på den måde giver en gave til sig selv.. =)

Nytår bliver helt sikkert også et blast.. Skal ud på landet og trashe et hus. Værten tror det bliver stille og rolig, men det er helt vildt hvad man kan få af bordbomber, indendørs bomberør m.m. Tja, så er det jo ikke første gang at der kommer et juletræ med lys i på taget, men der danses den usynlige dans på terassen.
Der Schurke!
The similarity between Rogues and Nubs is?
They both pick 'locks......
**New** Nu med alt!!
Har brug for gaffa.. meget gaffa
Turncape
Lowlevel poster
Posts: 159
Joined: Wed Sep 12, 2007 21:59
Location: Kirke Hyllinge

Post by Turncape »

@khann...
Så kan I godt stille den trailer tilbage og tilbage med det juletræ... :D

Nytår bliver uden tvivl også kanon. Startede ud med at vi var 4 voksne og 1,5 barn....
Nu bliver 10 voksne og 2,5 børn

Bajer til de voksne og champagne til de små...(UDEN gaffatape)

Turn
Image
Image
Miatch
Midlevel poster
Posts: 877
Joined: Tue Dec 04, 2007 22:52

Post by Miatch »

Klart jul, men min livret er jo osse gratis mad... :twisted:
./MOO
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

Fribar og gratis mad... og den der franske vin Ad'libitum - den er fandme lækker...!

//Tallens'out
Iow
Newbie poster
Posts: 11
Joined: Sat Oct 20, 2007 19:31
Location: Kerteminde

Post by Iow »

ved ikke helt i år, for kan godt lide familie hyggen i julen, men det der med at stå og lave maden kan godt blive lidt trist i længden når man er kok..

tilgengæld nytår i år fejres i et luksus sommerhus med pool, sauna og hele svineriet sammen med nogle gode venner og kolegaer, så det ser jeg frem til :D
Facile Ora..
User avatar
ronín
Newbie poster
Posts: 98
Joined: Sun Dec 16, 2007 19:49
Location: Brøndby Strand
Contact:

Post by ronín »

Jeg bliver nok nød til at sige julen...jeg er må indrømme at jeg er mest til familie hygge og god mad.
Kan selvfølgelig også have noget at gøre med at jeg ikke har brudt mig om fyrværkeri siden min bror kastede en stryger efter mig da jeg var barn :D
Its not whether you win or loose that counts. Its how much pain you inflict along the way!
gogge
Lowlevel poster
Posts: 254
Joined: Sun Sep 09, 2007 22:36
Location: Denmark/Hjørring

Post by gogge »

Helt klart det er julen for så er det svigerfars, whiskey det går ud over ;)

Ps. elefanter er det en truede dyre art, eller noget man drikker ?
Post Reply