Guild Realm Transfer – God eller dårlig ide?

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
Tréckie
Lowlevel poster
Posts: 381
Joined: Fri Sep 12, 2008 12:22
Location: 2400/NV

Post by Tréckie »

Ved godt jeg lige er kommet ind i sober(igen) og har været væk længe. Men synes nu af lige vel jeg gerne vil komme med min mening.

Hmm server skift.
Det en svær ting, ville sige måske, synes man skal vente og lige se den kommende tid an, kommer der flere online, bliver neptulon lidt mere online osv. så vil jeg da foreslå at SK bliver. Da som mange andre tidligere SK'ere også skriver, at de har mange gamle venner her på neptulon. Og dermed ikke ved hvor sikre de er på at de ville flytte med. Nu ved jeg godt at det ikke er de ældste medlemmer der skal bestemme. Men tror en hel del af dem der er i guildet, har nogle venner, de enten har fået, eller har haft længe på neptulon, og nogle vil synes det skulle være rigtig surt at være foruden dem de kender.

Samtidig med at et serverskift vil betyde, at der skal arbejdes en hel del mere på at rekrutere nye folk til, da der vil være en del der ikke flytter med måske lige med det samme, eller måske starter nye chars, fordi de ikke har råd til at flytte eller gider betale mere til Blizzard.
En positiv ting ved det, vil selvfølgelig være en mere befolket server, mulighed for udvidelse af rooster osv.
Dvs. flere folk til at raide/pvp og andre ingame stuff. Men alt dette kræver noget arbejde, Sk kan ikke flytte og regne med at folk pludselig kender SK, der skal arbejdes for det, promovere en hel del. Gøre opmærksom på at her er der er dansk guild som søger folk.
Der skal altså ligges et større arbejde i det.
Og så skal man også forsøge at sortere bukkene fra fårene, ikke alle folk er lige rare at have i guilded medhensyn til opførelse, ved godt det bare kan resultere i guildkick, men alt efter hvem personen snakker meget med osv. kan det blive lidt ufedt, man skal være forbered på at der kan komme op og nedture, i hvert fald. Og forberedt på at dette kan tage tid før at det er super duper som alle godt kan lide det.
Nå men synes at det kunne være fedt med flere folk i guilded og generelt, for som mange siger, neptulon er lidt, meget død. SK er jo et FANTASTISK guild, og har altid været det. God humor og glade folk.

Med hensyn til pvp/pve server, ville jeg selv personligt foretrækker pvp. Da det ellers ville fjerne meget af lysten til at spille for mig.
Da SK tænker på at flytte til en server med flere spillere vil der også være flere folk rundt omkring de forskellige område. Dermed større chance for at blive ganked, dermed at man skal være forberedt på at der kan ske alle mulige ting lige pludselig, mens man mindst venter det.
Ja jeg ved godt det er pisse irriterende når der er en eller anden nar, der kommer og nakker en mens man f.eks. går og lvler en low llv, men så lærer man at pvp'e på den hårde måde, eller man henter en higher char og slagter ham. Mange siger de ikke har den mindste forstand på pvp, vil da gerne sige jeg klart ikke er en af de bedste, men jeg har da lært hvad jeg kan gøre for at overleve et gank f.eks. og alt dette med at du ikke aner om der kommer noget, er bare med til at gøre det hele lidt federe synes jeg.
Er ked af at blizz er ved at ødelægge så meget af gamet, ved bare at gøre alting easymode(gælder også pve server). Derfor hvis det bliver et flyt ville jeg synes det var ærgeligt hvis det blev til en pve-server. Alt for meget at læse og læreudenad og alt for lidt at udforske og opdage.

Da man ikke vil have nogle uventede ting der kan ske, da der er guides til alting og du kan ikke blive angrebet af mobs/players du ikke bare kan sstikke af fra.

Dermed fra mig af.
Server skift: Måske
Hvis ja - PVP server

/Abúsive !
Tsaaron
Retired Guildleader
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 18, 2007 13:44
Location: København

Post by Tsaaron »

Info: Inden for de sidste 10 dage har der været 39 unikke SK konti online.
.: Tsaa :.

En druide SKAL være en ko - alt andet gælder ikke!
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Det betyder, at cirka 77% af de aktive i guilden har givet deres mening i denne tråd, hvis vi går ud fra dit tal, Tsaa, og alle dem, der har givet deres mening er aktive in game.
Last edited by Zirena on Sat Nov 26, 2011 21:08, edited 4 times in total.
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Post by Denthrak »

Zirena wrote:Det betyder, at cirka 72% af de aktive i guilden har givet deres mening i denne tråd, hvis vi går efter dit tal, Tsaa.
Og hvis alle der har givet deres mening til kende er aktive spillere :P
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Ja, det er rigtigt Denthrak :P Den havde jeg ikke lige tænkt på ;)
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
Saibaba
Lowlevel poster
Posts: 169
Joined: Sat Dec 08, 2007 13:27
Location: Azeroth

Post by Saibaba »

Evt nogen i ledelsen der kan informere om hvor langt eller hvor vi er i processen ???
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Der er kun sket det i processen, som har foregået her i emnet :) Jeg regner med vi pt. venter på, at der er nogle flere der får givet deres mening.
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
Saibaba
Lowlevel poster
Posts: 169
Joined: Sat Dec 08, 2007 13:27
Location: Azeroth

Post by Saibaba »

ok kunne jo godt være der kørte en intern snak i ledelsen, men anyway så venter vi spændt :-)

Nogen ideer om beslutningsmetoden ??
Skal det være flertallet der afgør SK´s servervalg ??
Skal ledelsen vælge udfra de tilkendegivelser der har været ?


Grunden til jeg gerne vil ha lidt skub i sagerne er nok at jeg på det seneste har forelsket mig godt og grundigt i PVP og vil skidegerne prøve noget mere organiseret PVP.

Det er umiddelbart ret svært at få stampet ret mange folk sammen i SK til eks RBG så hvis vi bliver på Neptulon tror jeg min Hunter(alt) vil begynde at søge efter en PVP-Guild på en server med større Horde befolkning.
Tsaaron
Retired Guildleader
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 18, 2007 13:44
Location: København

Post by Tsaaron »

Vi har i ledelsen lige pt. fokus på at få afklaret forskellige issues omkring patch 4.3 ankomst. Når det er på plads, så tager vi fat på Guild Transfer opgaven igen med fornyet fokus.

Mht. beslutningsmetoden, så har vi endnu ikke besluttet, hvordan det skal foregå, men vores hensigt er, at alle bliver hørt. Vi mangler endnu også at skrive ud til dem, som normalt ikke skriver på forum for at få dem til at give deres besyv med.

Jeg synes, at vi har fået lukket op for interessen for PvP i SK og jeg håber, at vi kan lokke flere til - det er god spas og man lærer virkelig sin klasse at kende. En ren PvP guild blliver SK aldrig, men jeg kunne godt ønske mig, at vi fik en uber hardcore (eller bare lidt Arena og RBG) i SK og jeg vil i nærmeste fremtid gøre en indsats for det.
.: Tsaa :.

En druide SKAL være en ko - alt andet gælder ikke!
Alastraad
Lowlevel poster
Posts: 100
Joined: Sun Sep 23, 2007 11:51
Location: Denmark
Contact:

Bamsemand(Direktøren)

Post by Alastraad »

Hej.

Guildtransfer:

Jeg hører jo til dem som nærmest har en af hver class både på horde og alliance siden på lvl 85. Mine horde er på Neptulon, mine alliance på Ravencrest.

Skal vi ikke sige det sådan at jeg har nok lavet en 25-30 transfers i min tid. Så en fra eller til kan være lige meget.

Men jeg vil helt sikkert kun flytte en enkelt char med over. En jeg både kan pvp og pve med. Har altid primært brugt min tid på PVP, hvilket nok tydeligt ses på min raidattendance.

Vil foretrække en PVP server helt klart.
Snakkede med officers tidligere og har besluttet at lave min druide til en balance PVE da vi manglede sådanne(mener selv jeg spiller den fornuftigt) og så bruge druiden til PVP resto setup. Har en del arena erfaring på den, vil meget gerne være fast healer i RBG samt en 3v3 arena setup. 2v2 holder ikke, har dog 1700 plus rating 2v2 erfaring.

Selvfølgelig lidt træt af at lade alle min crafters stå på Neptulon uden at have glæde at dem.... det er jo dem der holder ens gold balance fornuftigt oppe.

Så jeg er klar nok på en transfer hvis det er, men har intet imod at blive; og MEGET klar på guild PVP!!

- Stefan 8)
lartosse
Lowlevel poster
Posts: 424
Joined: Wed Sep 12, 2007 12:57
Location: CPH

Post by lartosse »

Klart skift - den her server er død :)
User avatar
Blomsten
Need IRL?
Posts: 5244
Joined: Sun Sep 02, 2007 23:06
Location: Hjørring

Post by Blomsten »

Jeg har lige været ovre og kigge på Draenor AH.
Der er langt større udvalg end på Neptulon, priserne ligger nogenlunde som vi kender dem for en del items, og en del er billigere.
Det skal siges at jeg kun har kigget i dag, og det jeg har sammenlignet priser med er: FL items, FL recipie items, valor bracers, herbs, læder, gems, enchanting mats, flasks, non-combat pets og fisk.
Sultent Othellomonster med (sygelig?) trang til kaffe
User avatar
Sokar
Highlevel poster
Posts: 1353
Joined: Sun Sep 09, 2007 22:08
Contact:

Post by Sokar »

Hvis man ønsker at se AH priser (inklusiv historik) for bestemte servere, kan www.ahspy.com varmt anbefales :)
Sokar - The all powerful God of Hell
Alastraad
Lowlevel poster
Posts: 100
Joined: Sun Sep 23, 2007 11:51
Location: Denmark
Contact:

Draenor?

Post by Alastraad »

Draenor bliver target Realm i så fald?
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Vi har ikke lagt os fast på et realm endnu :)
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
Post Reply