Guild Realm Transfer – God eller dårlig ide?

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
User avatar
Sokar
Highlevel poster
Posts: 1353
Joined: Sun Sep 09, 2007 22:08
Contact:

Post by Sokar »

Taget fra Neptulon forummet:
Sáf wrote:Just to say goodbye, XW have transferred over to Al'Akir to get away from a server that's struggling to survive (horde-side anyway).
Der er tale om et forholdsvis stort, 25-mands raiding, guild med 400+ chars (130+ lvl 85'ere), der nu har valgt at flytte server, hvilket nok kommer til at betyde at Neptulon bliver endnu mere øde på horde siden :(
Sokar - The all powerful God of Hell
Saibaba
Lowlevel poster
Posts: 169
Joined: Sat Dec 08, 2007 13:27
Location: Azeroth

Post by Saibaba »

bump :-)

SK er nærmest ikke eksisterende for tiden ?? kun på Raid dage er der mere end 3-4 stykker online .

Det er på tide vi beslutter om vi bliver hængende på Neptulon eller ej ???

Personligt er jeg ikke et sekund i tvivl om at vi skal søge ny server..
Tsaaron
Retired Guildleader
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 18, 2007 13:44
Location: København

Post by Tsaaron »

Det er godt, du bump'er tråden, Rafa.

Julen er overstået og mange har fået smagt og måske fået smag for SW:TOR, så tiden er inde til, at vi tager debatten op igen og får taget en beslutning. Ledelsen er opmærksom på at processen skal være kort denne gang, så det ikke løber ud i sandet.

Hvis der er nogen, som er stødt på en god balanceret server med masser af danskere henover julen, hører vi gerne fra jer. Vi skal hurtigst muligt have besluttet os for en server til et evt. server transfer, da det vil gøre debatten mere enkel.

Vi laver en opdatering af medlemmernes afstemning og hvis der er nogen, der har ændret holdning siden de sidst tilkendegav deres mening, så må man lige råbe op.

/Rutan
.: Tsaa :.

En druide SKAL være en ko - alt andet gælder ikke!
noobtank
Singularity
Posts: 1214
Joined: Tue Feb 09, 2010 17:09

Post by noobtank »

Er godt nok også blevet mere og mere enig med mig selv om at vi skal flytte. Selvom jeg nok synes prisen er høj stadig..

De eneste jeg kender der spiller dog på ally siden på deres serverer...

/noob
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Jeg har ændret mening. Mit måske er blevet til et nej.
Det skyldes, at min interesse for WoW er faldet utrolig meget, og jeg kommer nok til at stoppe med WoW inden meget længe med mindre der sker noget vildt.

Men eftersom jeg ikke er eller har planer om at være aktiv, så synes jeg ikke min stemme skal påvirke noget.

Jeg ved det er en super svær beslutning, men jeg tror desværre den eneste rigtige er at skifte.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
Frykmork
Lowlevel poster
Posts: 406
Joined: Wed Dec 08, 2010 15:46

Post by Frykmork »

Jeg er stadig positiv overfor en flytning, og vil stadig flytte Frykmork med hvis vi beslutter for at forsøge flytningen.
It's a bird, It's a Tree. No, it's a DRUID!
Saibaba
Lowlevel poster
Posts: 169
Joined: Sat Dec 08, 2007 13:27
Location: Azeroth

Post by Saibaba »

Har listet lidt rundt på Draenor Server ... Det er skræmmende så meget mere liv der i Orgrimmar og på AH end på Neptulon.


Jeg fandt en dansk Guild som samtidig med de havde Dragon Soul hold kørende havde 15-20 andre guildies online og det på en ganske alm Onsdag aften.



Jeg håber virklig at SK indser at vi er meget tæt på at uddø og at der skal ske noget drastisk. Det er ikke nok at vente på Mist of Pandaria .


personligt raider jeg ikke og det gør at jeg meget sjældent har nogle guildies at "lege " med og har erkendt at hvis ikke der sker noget er mine dage i SK :cry: og på Neptulon talte.
Gandier
Singularity
Posts: 2048
Joined: Tue Apr 14, 2009 19:52
Contact:

Post by Gandier »

Jeg er stadig også interesseret i et skift og ja Draenor serveren virker stadig som et godt bud.
Hotaru
Lowlevel poster
Posts: 312
Joined: Fri Jun 12, 2009 16:21
Location: Århus

Post by Hotaru »

Kan kun tilslutte mig ovenstående. Jeg rollede mig en bette hunter i weekenden og luskede ind for at kigge på Org. Selvom klokken var kvart i kvalme havde jeg fået offers fra 4 forskellige guilds bare på gåturen fra Valley of Trials, og der var flere i Org midt om natten end der er på Neptulon i peak hours. Jeg var lige ved at transfer allerede der hvis ikke det var fordi jeg havde meldt mig til raid i denne uge... ;)
The optimist claims that we live in the best of all possible worlds. The pessimists fears that this might be true...
Tsaaron
Retired Guildleader
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 18, 2007 13:44
Location: København

Post by Tsaaron »

Ledelsen er enig med flertallet i SK.

Beslutningen er taget. Sober Kannibals flytter til Draenor.

Jeg skriver hurtigst muligt en detaljeret post om, hvordan det rent praktisk kommer til at foregå. Vi satser på at flytte SK omkring 1. februar.

Hold øje med forum de næste par dage og spred nyheden, hvis I kender SK'ere, som ikke er så gode til at læse forum.

Rutan
.: Tsaa :.

En druide SKAL være en ko - alt andet gælder ikke!
noobtank
Singularity
Posts: 1214
Joined: Tue Feb 09, 2010 17:09

Post by noobtank »

Det bliver lidt hårdt for penge-pungen, men helt sikkert godt!
Nu skal der vist planlægges og klargøres for alvor.

Jeg synes, at når der kommer en officiel dato for flytning, så skal der annonceres på Draenor forum at vi er på vej og at vi søger folk!

/noob

ps: Nogen der har lavet server transfer før som ved om man selv kan vælge om vil betale i EURO eller Pund Sterling?
User avatar
Quonis
Lowlevel poster
Posts: 150
Joined: Wed Sep 12, 2007 12:31
Location: Vallensbæk

Post by Quonis »

noobtank wrote: ps: Nogen der har lavet server transfer før som ved om man selv kan vælge om vil betale i EURO eller Pund Sterling?
Det eneste, du skal vælge, er hvilket kreditkort, du vil betale med. Jeg har i hvert fald aldrig valgt hvilken møntfod det skal foregå i.
He's got a towel. Run away!
User avatar
Sokar
Highlevel poster
Posts: 1353
Joined: Sun Sep 09, 2007 22:08
Contact:

Post by Sokar »

noobtank wrote:ps: Nogen der har lavet server transfer før som ved om man selv kan vælge om vil betale i EURO eller Pund Sterling?
Det bliver i euro (€).

Du kan prøve at logge ind på din battle.net konto, og gå ind under "Character Transfer". Der bliver prisen bare listet i euro, uden nogen mulighed for at ændre valuta.

Prisen er €20 pr. karakter du vil flytte!
Sokar - The all powerful God of Hell
noobtank
Singularity
Posts: 1214
Joined: Tue Feb 09, 2010 17:09

Post by noobtank »

Damn greedy bastards!

Det er alligevel 15 kr. per transfer(en besparelse på 10%), hvis man kunne betale i Pund. Pokkers. Synes 20 Euro er meget per transfer, men uden en transfer ville jeg nok ende med at stoppe med at spille alligevel.

/noob
Saibaba
Lowlevel poster
Posts: 169
Joined: Sat Dec 08, 2007 13:27
Location: Azeroth

Post by Saibaba »

Fremragende beslutning :-) dagen blev lige lidt bedre
Post Reply