Guild Realm Transfer – God eller dårlig ide?

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
User avatar
Darkwarlock
Retired Guildleader
Posts: 2484
Joined: Wed Aug 29, 2007 23:59
Location: Aalborg

Post by Darkwarlock »

noobtank wrote:Damn greedy bastards!

Det er alligevel 15 kr. per transfer(en besparelse på 10%), hvis man kunne betale i Pund. Pokkers. Synes 20 Euro er meget per transfer, men uden en transfer ville jeg nok ende med at stoppe med at spille alligevel.

/noob
ahvaba? pund er højere end euro?

100 euro er kun ~83 pund

mere on-topic, betyder det desværre at jeg ikke kommer tilbage igen. Jeg næger at betale blizzard for at lave et query mod en database.

Jeg håber det lykkedes at få liv i SK igen, men uanset vil jeg være at finde på hjemmesiden.
noobtank
Singularity
Posts: 1214
Joined: Tue Feb 09, 2010 17:09

Post by noobtank »

Darkwarlock wrote:ahvaba? pund er højere end euro?

100 euro er kun ~83 pund
Forskellen ligger i at man "kun" skal betale 15 pund imod 20 euro.....

On-topic; Jeg ved at vi kommer til at miste nogle folk ved at flytte, både nogen af dem som stadig spiller, men også nogen af dem som potientielt kunne finde på at komme tilbage, så som DW. Synes det er synd at det skal gå sådan, men jeg tror ikke på en fremtid for SK på Neptulon.
Jeg ved ikke om der har været en dialog med DK, men håber at dem som bliver tilbage fra SK vil skrive en ansøgning til DK for evt. at styrke deres guild.

/noob
Last edited by noobtank on Thu Jan 19, 2012 15:21, edited 1 time in total.
Tsaaron
Retired Guildleader
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 18, 2007 13:44
Location: København

Post by Tsaaron »

Darkwarlock wrote:... mere on-topic, betyder det desværre at jeg ikke kommer tilbage igen. Jeg næger at betale blizzard for at lave et query mod en database.

Jeg håber det lykkedes at få liv i SK igen, men uanset vil jeg være at finde på hjemmesiden.
Ja, du har ret - det er latterligt, at det koster penge/er så dyrt. Men det forhindrer også, at folk flakker rundt mellem alle servere og at Blizz derfor kunne bruge al deres tid på det. Der burde dog være en rabat, når man flytter ifm. Guild transfer.

Du kan jo også komme tilbage, når Pandaerne lander og lvl'e en lille Kung-Fu panda :)
.: Tsaa :.

En druide SKAL være en ko - alt andet gælder ikke!
User avatar
Zéus
Midlevel poster
Posts: 771
Joined: Wed Jun 04, 2008 20:49

Post by Zéus »

Godt at høre i er flyttet :).. Kunne jo være man skulle kigge forbi Draenor engang, hvis man skulle få lyst til at spille igen.

Ihvertfald meget større sandsynlighed for det nu end hvis det stadig var på Neptulon serveren :)
Post Reply