Ændringer i Ledelsen

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Ændringer i Ledelsen

Post by Scarey »

Hej alle.

Tiden er kommet til, at der skal ske lidt forandringer. Den nuværende ledelse har siddet længe på toppen, og vi har brug for nyt blod!

Først og fremmest har Darkwarlock fået en masse IRL ting at se til, og hans interesse for WoW er også dalet kraftigt. Derfor træder DWL tilbage som Officer. Han vil stadig have en rolle på sidelinien, så han kan følge med i hvad der sker af ting og sager i guildet.

Som erstatning for de to manglende Officers har vi fået æren af at få Denthrak og Frymork ind - lidt af hver verden. Denthrak lægger et stort arbejde i SK som Class Rep for Death Knights, og deltager aktivt på vores raids, og er ikke bange for at sige sin mening eller komme med forslag. Frymork er én af vores super aktive SK'ere. Måske mere på forum & IRC end in-game :P Han er stadig forholdsvis ny, men viser stor interesse for guildet. Frymork passer godt ind i casual kategorien, og jeg tror derfor også, at han vil komme med en masse godt input på den front.

Men hov! Du skrev 2 Officers! Hvem er den anden? Ja, det er så mig selv! Jeg fratræder min Guildmaster rolle for at lade fanen gå videre. Jeg har brugt rigtig meget tid på SK, og det har været helt fantastisk, men det har desværre også taget meget på mig fordi jeg jo ikke kan lade være med hele tiden at sørge for alting er i orden. Og før patch 4.2 var mit aktivitetsnivaeu også faldende. Jeg er så småt begyndt at komme i gang med Firelands raiding, men jeg tror det er bedst at gøre det på almindeligt member niveau. Det er alligevel også rart af og til at lade andre sørge for tingene spiller.

Jeg vil stadig være lidt i baggrunden, og sørge for at overgangen til vores nye guildleader bliver så smooth som muligt, og hjælpe til hvor jeg kan, og hvor der er brug for mig.

Hvem skal så tage fanen ? Jeg tror ikke det er helt svært at gætte. Han er blevet kaldt Mr. Casual, og også manden med nu hele 2 lvl 80, men han er nu bedre kendt som Rutan :) Guildleader genet løber jo i familien, og han er jo Mr. Casual, og trods det har han også tid til at få raidet lidt af og til. Rutan eller Tsaaron er et hyggeligt menneske med begge ben placeret solidt på jorden. Jeg er slet ikke i tvivl om, at han vil passe godt på jer. Bare I også vil gøre det samme :)

Ses in-game!
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

/Target Scarey
/Salute

Det var den korte version - den lange kan du få over en kold fadøl på et tidspunkt ;)


Stort tillykke til DenthraX og Fryk, jeg er ikke i tvivl om at I kommer til at bidrage på en god måde! God fornøjelse med posten.

Og til Tsaaron. En mand med så stor forkærlighed for Mythos og med en sådan solid personliged kan kun komme til at gøre det godt som GM i Sober Kannibals. Tillykke med det og husk at gøre rigeligt brug af din stab!

/JuiceHR
Home is where the Hearthstone is
User avatar
Sarusar
Need IRL?
Posts: 2187
Joined: Sun Sep 02, 2007 17:21
Location: Ballerup

Post by Sarusar »

Tillykke til de nyudnævnte :) Jeg er sikker på i alle vil gøre et godt stykke arbejde.

@Scarey
Jeg kan ikke sige meget andet end tak for et stort og flot stykke arbejde :)

//Saru
This steel ain't stainless, your blood stains all over this steel god dammit.

Nu med: ["Gimme that microphone!"]
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Tillykke til jer alle og velkommen til ledelsen :)

Og Scarey, som det er blevet nævnt har du gjort et enormt stykke arbejde for guilden, som jeg har sat utrolig meget pris på. Jeg kan sagtens forstå, hvis det har hængt dig ud af halsen engang imellem.

Tsaaron, som Juice siger, så gør brug af os i ledelsen så meget som du kan komme til :)
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
User avatar
Blomsten
Need IRL?
Posts: 5244
Joined: Sun Sep 02, 2007 23:06
Location: Hjørring

Post by Blomsten »

Velkommen til de nye i ledelsen :)

Og tillykke med ansvaret Rutan ;)
Jeg er sikker på at du vil klare det med manér, og som de andre nævner, så husk at brug din stab :)

Og dig Scarey....
- tak for et veludført stykke arbejde.
Det er lykkedes dig at holde hånd om SK's værdier gennem medgang og modgang, hvilket er en bedrift i sig selv :)

/salute
Sultent Othellomonster med (sygelig?) trang til kaffe
Gandier
Singularity
Posts: 2048
Joined: Tue Apr 14, 2009 19:52
Contact:

Post by Gandier »

Først en stor tak til Scarey for godt arbejde som GL. Synes altid man har fået fornuftige og afstemnte holdninger fra Scarey og det har været en fornøjelse at være i SK under hans kyndige ledelse!

Og ja stort tillykke til de nye udnævnte! Rutan nu skal du jo til at opføre dig ordentligt og være et godt eksempel :)

Scarey hvordan skal du klare dig uden GL buffen?! :)
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Post by Denthrak »

Vil lige starte med at sige tak til Scarey for det fantastiske arbejde du har gjort i SK.
/salute
Dermed også et velkommen til vor nye GL Rutan/Tsaa. Jeg er sikker på at du vil gøre det godt :)
Tak for alle lykønskningerne. Er spændt på at se hvad denne nye post bringer af udfordringer (og magt :twisted:).
Officer Denthrak reporting for duty (hehe, doodie :D)
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
User avatar
Ironhorns
Lowlevel poster
Posts: 185
Joined: Thu Apr 02, 2009 20:05

Post by Ironhorns »

Tak for alt Scarey :D

Tillykke Dent og Fryk

og sidste men ikke mindst så bliver jeg nu nød til at forlade SK
For hvis Tsaa først får GL buff så bliver det jo ikke til at holde ud at høre på ham :P

ej det skal sku da nok blive en super tid vi går i møde :D

/Iron
Image
Tsaaron
Retired Guildleader
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 18, 2007 13:44
Location: København

Post by Tsaaron »

Så er de huslige pligter overstået og jeg kan nu komme til tasterne :)

Jeg vil gerne sige tak til Scarey for den kæmpe indsats, han som GL har lagt i SK. Han har holdt fast i SK's værdier og er en vigtig årsag til at SK stadig eksisterer.

Så vil jeg også gerne sige tak til ledelsen for at bakke op om mig som den nye GL og for deres tiltro til, at jeg kan stå i spidsen for at føre SK videre med deres hjælp. Jeg skal gøre mit bedste for at styre guilden videre i SK-ånden.

Vi har skiftet ud i ledelsen og når vi er kommet helt på plads, vil vi se på tiltag for at få mere aktivitet i SK. SK er ikke et Paragon, men selv under sommerferien er det lykkedes os at stable raids på benene og nuppe bosser i Firelands. Vi ser nu, at der kommer flere raiders til, både mains og alts, og vi er så småt ved at få en fast raiddag mere.

Heldigvis er vores medlemmer gode til at tage initiativ uden ledelsens indblanden. F.eks.er der arrangeret leveling gruppe for at hjælpe SK til achivement og nye tiltag bliver gjort for dem, som hungre efter flere achivements.

Velkommen til de nye officere - den "gamle" del af ledelsen har høje forventninger til jer. Vi vender som sagt stærkt tilbage med nyt fra ledelsen, når de 2 nye er blevet oplært ;)


- Rutan/Tsaa

PS. Jeg har endnu kun 1½ lvl 85, men i Wrath nåede jeg endog 3 stk. lvl 80, hvilket selvfølgelig betød, at jeg måtte levere Mr. Casual titlen tilbage til Darkwarlock.
.: Tsaa :.

En druide SKAL være en ko - alt andet gælder ikke!
Frykmork
Lowlevel poster
Posts: 406
Joined: Wed Dec 08, 2010 15:46

Post by Frykmork »

Et tak til Scarey skal der lyde herfra også. Flot gået at holde ud igennem så lang tid og stadig være i stand til at tage godt imod nye SK'ere.

Tak for lykønskningerne jeg vil gøre hvad jeg kan for at leve op til værdigheden.

Sidst men ikke mindst tillykke til Tsaaron med GL buffen - Druid Powah FTW!

/Fryk
Sejereje
Highlevel poster
Posts: 1169
Joined: Mon Sep 03, 2007 22:57

Post by Sejereje »

Rigtig gode valg, både til GL og officer! Jeg er næsten sikker på, I kommer til at gøre et super stykke arbejde for SK og hendes medlemmer :)

Tusind tak til Scarey for hans år med den hårde og til tider utaknemmelige tjans. Du har fanme gjort det godt og været én af årsagerne til, at SK med hendes værdier kunne bestå. Hatten af for det!
For 24 years I've been living next door to Peter
Gandier
Singularity
Posts: 2048
Joined: Tue Apr 14, 2009 19:52
Contact:

Post by Gandier »

Husk iøvrigt at opdater forsiden :)
Tsaaron
Retired Guildleader
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 18, 2007 13:44
Location: København

Post by Tsaaron »

Gandier wrote:Husk iøvrigt at opdater forsiden :)
Hehe, jep - Scarey ved hvordan... jeg skal læres op :)
.: Tsaa :.

En druide SKAL være en ko - alt andet gælder ikke!
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Tak for de pæne ord :) I er sgu' dejlige alle sammen!

Det bliver svært at leve uden GM buffen Gamdier - nu kan jeg heller ikke længere sige, "orv en fjer" uden at blive svinet til på mumble ;) Men jeg overlever nok :P

Ja, forsiden mangler opdatering, og der mangler også et par andre småting (it's on my todo list!), men tak for pointeringen. Det vil rettet i dag - ligesom screenshot vil blive fixet i dag. So many things to do and so little time...

Denthrak - hehe you say doodie :P (en must kommentar uanset hvad)
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
gogge
Lowlevel poster
Posts: 254
Joined: Sun Sep 09, 2007 22:36
Location: Denmark/Hjørring

Post by gogge »

Sarusar wrote:Tillykke til de nyudnævnte :) Jeg er sikker på i alle vil gøre et godt stykke arbejde.

@Scarey
Jeg kan ikke sige meget andet end tak for et stort og flot stykke arbejde :)

//Saru
Det var så den lette løsning, men kan vel ikke siges meget bedre ;) så same as above.

Ps. På forhånd tak for lån af tekst sarusar.
Post Reply