Sober Kannibals - nu med 5 år på bagen!

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

User avatar
Quonis
Lowlevel poster
Posts: 150
Joined: Wed Sep 12, 2007 12:31
Location: Vallensbæk

Post by Quonis »

Labyrinth wrote: Dengang jeg startede (tak Quonis)
Ja, lidt godt har jeg da nok haft at tilbyde SK. Selv om jeg har på fornemmelsen at Gogge ville have fået dig med ret hurtigt, jeg var bare lige lidt hurtigere :D

Der har været en hel del fede oplevelser her i guilden, også selv om jeg har været mere inaktiv end aktiv. Jeg blev jo nærmest headhuntet til Pala class leader posten pga. min alliance fortid - i mangel af bedre, eftersom ingen andre i guilden lod til at have prøvet dem på det tidspunkt.

Den Gruul tur, hvor hunteren (kan ikke huske hans navn lige nu, argh!) ikke havde MD - uforglemmeligt!

Solv om jeg ret hurtigt forlod SK til fordel for hardcore raiding i Censored, så slap man aldrig helt SK. Og hele TBC var faktisk en blanding af SK og Censored for mig. Det gav også nogle af de fedeste oplevelser - vores LAN parties i Hjallerup med blandet setup var fantastiske!

Første gang jeg skulle tanke noget vildere end et ZF run i mine gamle alliance dage på min warrior, blev det en ret vild omgang da Quonis blev kastet ud i et fuldt KZ run i diskutabelt gear og endnu mere diskutable evner til det første af vores LANs. Og med flere ninja pulls end folk, der ikke var med, nogensinde drømmer om. Og det skulle gå hurtigt - 8 timer senere var vi så også igennem... Det er sjovere nu, end det var dengang, selvom alle omkring mig lod til at more sig helt vildt!

Og så vores power levelling LAN i Hjørring ved Cataclysm release, det var også super - på trods af dyreallergien :) Jeg synes især det var fedt at være med til en hel masse first kills, selv at regne alle taktikker ud (med en HEL masse wipes pga forkerte taktikker). Og første nedlagte HC efter et par dage som 85 var totalt fedt.
He's got a towel. Run away!
Giantshaman
Certified Shoulder Shooter
Posts: 238
Joined: Fri Sep 14, 2007 13:34
Location: Roskilde/Lyndby

Post by Giantshaman »

Labyrinth wrote:Ahh yes, the murlock sound...

Det var vores morale boost i MC, kan ikke lige huske hvem der spillede den dog, men det var klasse med et "wraw-wraw-wraw" lige inden pull :D
Det var Quilow (Hunter).. Som senere lavede Jedistrike (Warrior)
Tsaaron
Retired Guildleader
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 18, 2007 13:44
Location: København

Post by Tsaaron »

Labyrinth wrote:Kan/vil Scarey? =)

Det var turen fra Borean Tundra til Howling Fjord, hvor du efter eget udsagn aldrig havde været gennem den del af Dragonblight vi krydsede. Aldrig har jeg set så mange fugle kredse om et potentielt bytte!
Hihi, jeg kan ikke huske om der har været flere "Beskyt din low-lvl" runs i Wrath, men jeg startede i hvert fald en lowlvl-ko ved navn Nemtmål, som steg 2-3 levels på turen, healet af Ond :) (Jeg kan ikke lige huske, hvem der ellers var på holdet, men vi vandt og det er jo det allervigtigste!)
.: Tsaa :.

En druide SKAL være en ko - alt andet gælder ikke!
User avatar
Sarusar
Need IRL?
Posts: 2187
Joined: Sun Sep 02, 2007 17:21
Location: Ballerup

Post by Sarusar »

Ja jeg kom jo til SK efter have været igennem BWL og noget af AQ40 med DK. Jeg var blevet i DK efter at vi splittede DK i 2.

Jeg skal lige love for at jeg holdt nogle frustationer i mig i starten af SK's raiding karriere :) Jeg kom som sagt fra DK og have fuldt EPIC gear (Hvilket var stort dengang). det var blandet Tier 1 og 2 samt løse dele fra BWL. Og kom så til SK hvor nogle havde raidet før. Men ud af de 40 vi skulle afsted hver søndag, tror jeg kun at 15 havde raid erfaring i starten, og ud af de 15 var det de færreste der havde været gennem hele Molten Core.
Jeg skulle lige lære at omstille mig fra en guild der raidede 4 gange om ugen og alle kendte deres job på hver boss. Der blev brugt 2-5 min på tacs og så kørte det løs. I SK kunen der godt gå 20-25 min med at diskutere frem og tilbage inden et pull :) Men mange kom hurtigt op og blev erfarne.

Det har været en fornøjelse at være hos i alle disse år. Tak til alle for mange gode og også til tider dårlige oplevelser.

Jeg vil også lige tage muligheden nu når jeg har den til at sige undskyld til alle jeg har skældt ud for hårdt under min tid som raidleder. Jeg ved at det er sket et par gange :) Og det har aldrig været personligt. Jeg er aldrig gået efter manden med vilje, kun bolden.

Tillykke med fødsesldagen SK!
This steel ain't stainless, your blood stains all over this steel god dammit.

Nu med: ["Gimme that microphone!"]
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Ja, det var et fedt LAN :) Det var også første gang jeg fløj fra Danmark til Danmark.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
Floboi
Lowlevel poster
Posts: 280
Joined: Sun Sep 02, 2007 23:11
Location: Frederiksberg

Post by Floboi »

1: Opera Event i Karazharn med Cultura som raidleader. Vi får Troldmanden fra Oz. Cult er vist ikke helt med på taktikken. Panikken i Culturas stemme er tydelig dan han i ramme alvor ytrer:"Hvad fanden gør vi...er der nogen, der har set filmen?!?".

2: IRL event i det allerhelligeste. Nemlig til middag hos Tranaar (som var navnet på de tidspunkt) og Troz, i deres netcafé af en ungkarlehybel. Det var sgu hyggeligt.
Don't confuse me with the facts...I've already made up my mind.
snotskovlen
Newbie poster
Posts: 77
Joined: Sat Sep 22, 2007 9:32

Post by snotskovlen »

Uuuhhh de lange knives nat, jeg husker stadig den dag jeg havde på arbejde der, jeg lavede INTET og var ikke just populær på arbejdet et par uger efter da jeg KUN sad på vores forum og skældte ud i lange baner hele dagen. Men så kom vi da af med de abekatte.

Og det var da et godt billede du fandt frem der, bare en skam det er alt for lav opløsning, man kan jo ikke læse alle navnene.

... og jeg må indrømme at SK til stadighed virker som det jeg husker DK for bedst at være, afslappet, sjovt og hyggeligt. Der er ingen tvivl om at humøret i SK er afspejlet af dem som har styret skidtet fra dag 1 af, og nu fører I endda over DK på raidfronten, dog ser jeg stadig intet thunderfury blandt jeres achievements .. :)

Og jeg savner vitterligt en bedre integration mellem vores guilds ingame, jeg savner flere folk online og mere generel ævl i gchat, som jeg ikke er i tvivl om findes hos jer :)
User avatar
Darkwarlock
Retired Guildleader
Posts: 2484
Joined: Wed Aug 29, 2007 23:59
Location: Aalborg

Post by Darkwarlock »

man kunne overveje at geninfore dask kanalen :)
User avatar
Quonis
Lowlevel poster
Posts: 150
Joined: Wed Sep 12, 2007 12:31
Location: Vallensbæk

Post by Quonis »

Darkwarlock wrote:man kunne overveje at geninfore dask kanalen :)
De sidste mange gange, jeg har været online, har der aldrig været andre end mig selv og Gogge i dask...
He's got a towel. Run away!
User avatar
Darkwarlock
Retired Guildleader
Posts: 2484
Joined: Wed Aug 29, 2007 23:59
Location: Aalborg

Post by Darkwarlock »

Quonis wrote:
Darkwarlock wrote:man kunne overveje at geninfore dask kanalen :)
De sidste mange gange, jeg har været online, har der aldrig været andre end mig selv og Gogge i dask...
hvilket er årsagen til jeg skrev genindføre :)

dask havde vi da dk stadig var i live. nu hvor dk er genopstået, omend i nogen anden format, kunne man jo advokere for brugen af den igen.
Tsaaron
Retired Guildleader
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 18, 2007 13:44
Location: København

Post by Tsaaron »

Jeg er da på dask, når jeg er online. Jeg ved, at Javeer også er. Så den bliver stadig benyttet.
.: Tsaa :.

En druide SKAL være en ko - alt andet gælder ikke!
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Jeg har mistet nogle chan indstillinger ved nogle reinstalleringer, men er på nu med Scarey i hvert fald :)
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

Så fik jeg også tiden til at smide noget ind her :D

Hvor er det fedt at læse om alle folks historier og oplevelser, som man også selv kan tænke tilbage på, hvordan de var for én selv!

Til dato er Kannibals (læs: alle spillerne, der har påvirket det på den ene eller anden måde), dén eneste grund til jeg stadig logger på en gang i mellem - selvom der for tiden går langt imellem hvert log-on :)

Hvad husker jeg selv bedst? Nøj der er meget.. Incoming mind storm:

- Javeer, der henter mig i McDonalds, som jeg havde forvildet mig ind i, i et forsøg på at finde Shamrock Inn, den aller første gang jeg mødt folk fra SK/DK. Tak til Rofling og Esioul (ikke Esiuol haha) for at tage initiativer dér :)

- Min tid som RL i TBC med DNKZH (Det Nye KZ Hold), hvor min ledelstype var meget præget af filosofien "wing it? WING IT!" fordi det var halv casual og vi ikke gad læse op på tacs - der var garanteret nogle, der kunne forklare dem undervejs i kampen (eksempelvis på red ridinghood opera event... "Run away little girl, run away!")

- Min optagelse i DK.. Qeu havde hevet fat i mig og spurgt ind til hvad jeg ville, hvad jeg havde af gear etc. og jeg kom med på et par raids i MC og også BWL. Jeg var så paf over at se det første stykke epic loot droppe, som jeg kunne bruge, at jeg ikke turde rolle på det, før Tallens sagde noget i stil med "Ehh Juice, kan du ikke bruge dén?" -ØHH JO! Og så fik jeg allernådigst min fine epic dagger (som var mega ringe, men lad nu det ligge :D ) ... Kort tid efter (jeg tror efter vores first kill på Vaelestraz (en af de 2 guildbreakers i BWL)), fik jeg at vide af Javeer, at nu måtte jeg godt leave min guild, så jeg kunne få et invite til Drunken Kannibals. Det gjorde jeg så hurtigt at jeg helt glemte at sige pænt "farvel" til SK hehe.. Jeg var pavestolt!

- Selvfølgelig julefrokosten i Århus på Bridgewater.. Legendary.... Vi var så godt repræsenteret at bordene blev delt op i classes og hver class skulle have rekvisitter med, som havde en form for symbolik for deres class. Rogues havde bl.a. små-knive med og grøn sodavand, med Deadly Poison label xD ... Kan huske en fantastisk flot udgave af Benediction (epic priest stav) som Jaws(?) vist havde med. Hunter bordet var spækket med range weapons - inkl. en ægte crossbow! Mages havde vand (haha), druids have små dyr med, osv. osv. ... Det var til samme fest, det fine billede af Dynasly blev taget, som Tranaar smed ind i hans ansøgning hehe.

- Speedruns i ZA.. Nøj jeg synes altså vi havde fortjent den! Hold da helt fest, der blev gået til den med blod, sved og tårer.... Bossernes blod - vores sved og tårer hver gang vi måtte erkende, at vi igen liiiiige ikke nåede det :D

- Min første KZ tur som elemental shaman (efter at have kørt KZ til hudløshed som resto og andet), med tvivlsomt dps gear og med kun små gems og enchants - og stadig toppede dps meter, ved at køre den fantastisk svære rotation, som var Chain Lightning - Lightning Bolt x3, og repeat.

Af de mindre sjove ting, dukker navne op i hovedet som Keniji og Drako, som jeg altid vil huske, også længe efter jeg er stoppet med WoW. Keniji var min class rep i DK. Jeg var class rep for Drako i SK. Jeg havde svært ved at acceptere, begge gange, at manden bag skærmen lige pludselig ikke var der mere. De vil heldigvis altid være en del af Kannibalernes historie og det er jeg i det mindste glad for :)


Så tror jeg, jeg holder inde - der skal også være noget at nævne næste år, den 30. marts ;) ... Tak for tiden i SK og DK indtil videre! Det er en fed tur at være med på, og jeg vil ikke bytte de sidste 5 år væk for noget!


/Juiceboi
Home is where the Hearthstone is
User avatar
Sarusar
Need IRL?
Posts: 2187
Joined: Sun Sep 02, 2007 17:21
Location: Ballerup

Post by Sarusar »

Juiceboi wrote:Det er en fed tur at være med på, og jeg vil ikke bytte de sidste 5 år væk for noget!
Hvad hvis det var bacon?
This steel ain't stainless, your blood stains all over this steel god dammit.

Nu med: ["Gimme that microphone!"]
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

Don't test my faith!
Home is where the Hearthstone is
Post Reply