Sober Kannibals - nu med 5 år på bagen!

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Yraz
Lowlevel poster
Posts: 267
Joined: Fri Sep 14, 2007 16:10
Location: Vanløse

Post by Yraz »

Hvor er det fedt at læse alle de gode indlæg! Og ja Laby, selvfølgelig er vi mega-stolte af vores running health-stone-trades. Personligt har jeg da nævnt netop det flere gange til jobsamtaler IRL, du ved, bare for at imponere lidt. - Det Faglige Hus har en glimrende A-kasse btw... :D

Nå, men SK... SK for fisen da... Jeg husker engang jeg fik tilbudt at komme i DK. Her må man lige forstå, at DK dengang for mig var ret stort - det var dér de store drenge legede med de store bosser! Jeg fik muligheden for at joine DK med det samme eller vente et par uger, som en slags prøve-tid. Af ren ærefrygt valgte jeg at vente, og det endte med at jeg blev i SK :D Selvom en tid i DK sikkert havde været superfed, følte jeg dengang jeg tog en rigtig god beslutning, for der var rart og trygt i SK. Og det har der været lige siden...

Det skyldes blandt andet en suveræn ledelse og samt en lang, lang række fantastisk søde medlemmer. Man skal passe meget på med at nævne navne i den slags her - jeg tager dog luft ind og siger, at uden folk som DW, Tranaar, Juice, Laby, Gogge, Chikaka, Tilter, Tallens+slæng, Cultura, Saru, Giant, Floboi, Isifjard, ....... okay. Jeg skulle ikke være begyndt - I er simpelthen for mange :D - Min pointe er: Uden jer havde de sidste 5 år ikke været så gode, som de har vist sig at være - jeg vil aldrig bytte mine timer foran skærmen med SK for noget. End ikke bacon. (But don't try me, plz...)

Det fedeste jeg nogensinde har prøvet er nok at høre skrigene da vi fældede Raggy. Eller at få den ene binding i MC og farme Arcane Crystals på den lede klinge i DM med et utrætteligt hold af Guildies bag mig. Eller møderne på Shamrock og Bridgewater, hvor ansigterne der gemmer sig bag navnene blev set. Eller første gang jeg skulle være raidleader. Det var dengang BRD var 10-mands - jeg var hamrende nervøs men det gik godt - og vi skulle jo for fanden har det der Shield der gav 10 fire res fra den sidste boss! xD Så var der den første gang jeg var med DK, det var i ZG. Jeg så det som en enestående chance og det var så fedt! Alle har med garanti glemt det tur, men der er bare nogle ting der sætter sig fast i hukommelsen, og det er én af dem :)

Der er sgu mange ting ... Og selve jeg ikke er superaktiv mere, så elsker jeg stadig spillet og SK, og jeg regner bestemt med at blive hængende... :)

Puha, det var langt. Det har med sikkerhed været sjovere at skrive det end at læse det :D

SK FTW & LOOT HUNDEN!

//Ýraz
"I guess one person can make a difference. But most of the time, they probably shouldn't..."
Jedistrike
Expelled from the guild
Posts: 20
Joined: Wed Jul 02, 2008 0:53

Post by Jedistrike »

Først og fremmest 5 år er fandme stærkt gået, hatten af for det.

Alle de minder der kommer væltende frem når man tænker over det. Molten Core dagene var uden tvivl den bedste og sjoveste tid jeg har haft i wow. Har desværre mistet kontakten med det meste af de gamle raiding slæng, hvor det kun er Sorteper (hunter), som jeg er gået hen og blevet gode venner i den virkelige verden, der har overlevet tidens gang.

Tænker med glæde tilbage på de dage fra tid til anden, Murloc lyden og de adskillige gange jeg blev bedt om at tie stille eller bare mutet på VT, Fiddlesticks der insisterede på at kalde mig Pillow, morsomme og massive wipe aftener i BWL, Hunde der altid ikke blev lootet, Hunters der stod og havde aim shot crit konkurrence på kills og derved på ingen måde lavede ordentlig dps, Darkwarlocks space/jump spam man altid kunne høre på VT.. Vent på sunders reglen, det uendelige kaos på Baron Geddon fighten. Åhh good times :)

//Quilow
Gammel Hunter med speciale i at snakke for meget under raids.
User avatar
Darkwarlock
Retired Guildleader
Posts: 2484
Joined: Wed Aug 29, 2007 23:59
Location: Aalborg

Post by Darkwarlock »

bump - her 5 år efter.

Det er sq sjov at læse de gamle røverhistorier som vi stadig trækker frem fra gemmerne når vi skal være nostalgiske.
Retired guildleader and Webmaster
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

Heh, og galleriet fandt igen vejen frem til front page :D

http://img.kannibals.dk/#!home
Home is where the Hearthstone is
Post Reply