Cataclysm Logo konkurrence - vind 1000g!

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

User avatar
Darkwarlock
Retired Guildleader
Posts: 2484
Joined: Wed Aug 29, 2007 23:59
Location: Aalborg

Post by Darkwarlock »

talle er blevet doven så de huserer på wowstead :P
User avatar
Zéus
Midlevel poster
Posts: 771
Joined: Wed Jun 04, 2008 20:49

Post by Zéus »

En hurtig goggle søgning gav mig denne, og det ser ud til at det er den rette :)

http://dk.wowstead.com
Tsaaron
Retired Guildleader
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 18, 2007 13:44
Location: København

Post by Tsaaron »

UPDATE:

Vi har ind til videre modtaget 13 super gode forslag til vores kommende Cataclysm logo - se regler og link til galleri i main post. Vi vil selvfølgelig gerne have flere forslag :D

Vi har et lille ønske i ledelsen. Hvis det er muligt for logo-designerne at fade højre side af logoet over i fuld gennemsigtig, således at man får en flydenden overgang til forumbagrunden. Herved undgår vi, at logo'et ser for "kort" ud på høje skærmopløsninger.

Billedformatet .png skulle understøtte dette - se vores nuværende logo for eksempel.
.: Tsaa :.

En druide SKAL være en ko - alt andet gælder ikke!
User avatar
Backstabbat
Lowlevel poster
Posts: 171
Joined: Thu Jul 01, 2010 14:10
Location: Korsør

Post by Backstabbat »

er det ikke bare en detalje vi kan lave, når vinderen er fundet?
*Spiller "Real life" et stykke tid*

Image
Tsaaron
Retired Guildleader
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 18, 2007 13:44
Location: København

Post by Tsaaron »

Backstabbat wrote:er det ikke bare en detalje vi kan lave, når vinderen er fundet?
Jo, det kan vi (I) godt, men så skal der bare tænkes lidt over tekstens placering, hvis den står til højre - med mindre .png understøtter lag, så man kan undgå, at teksten gøres gennemsigtig modsat resten af logoet. Om det kan lade sig gøre, skal jeg ikke gøre mig klog på :)
.: Tsaa :.

En druide SKAL være en ko - alt andet gælder ikke!
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Så er der flere forslag oppe :) Super arbejde !

Ang. fadeout, så er jeg overbevidst om, at dem som har bidraget har brugt en eller anden form for Photoshop/Paint Shop Pro/Gimp og derfor nok ikke skulle have nogen problemer med at tilføje denne fadeout sålænge de har bibeholdt original filerne, hvilket jeg forestiller mig I har :)
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

Darkwarlock wrote:talle er blevet doven så de huserer på wowstead :P
Handler ikke så meget om at være doven, blot at vælge en nem løsning hvor man ikke konstant skal lave irriterende opdateringer til hele tiden, og sørge for at fjerne spam bots osv.

Det virker fint, og så snart de får deres raid tracker til at virke bliver det helt perfekt :)

Men ja.. vi er på dk.wowstead.com nu, forhåbentlig slipper jeg for nogensinde at skulle holde styr på folks adgange og hvem som er med i guilded etc. det er synkroniserede med wow, så det er lige til at holde ud :)

//Tallens'out
Founder: Drunken Kannibals/Censored
Co-founder: Sober Kannibals
Member: Singularity
User avatar
Backstabbat
Lowlevel poster
Posts: 171
Joined: Thu Jul 01, 2010 14:10
Location: Korsør

Post by Backstabbat »

sider lige og roder med det "Fade-out".. hvad farve skal det fade til? hvid , sort eller noget andet.

Syntes ikke jeg kan få det til "Transparrency"
*Spiller "Real life" et stykke tid*

Image
snotskovlen
Newbie poster
Posts: 77
Joined: Sat Sep 22, 2007 9:32

Post by snotskovlen »

Backstabbat wrote:sider lige og roder med det "Fade-out".. hvad farve skal det fade til? hvid , sort eller noget andet.

Syntes ikke jeg kan få det til "Transparrency"
Hvad laver du det i? .. hvis det er photoshop, skal du bare oprette et tomt lag til at være nederst og så lave en maske på grafik lag/gruppe som du fader ud med en gradient (farveforløb) sort til hvid.


Vil i gerne have opdateret grafik for at teste hvad der ser bedst ud eller kan det vente til I har valgt en vinder, så slipper man jo for at bruge tid på at rette det til, medmindre man selvfølgelig vinder :)

Vil i øvrigt gerne lave andre forslag, har bare ikke haft tid, men især gerne i andre størrelser især.
Tsaaron
Retired Guildleader
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 18, 2007 13:44
Location: København

Post by Tsaaron »

snotskovlen wrote:
Backstabbat wrote:sider lige og roder med det "Fade-out".. hvad farve skal det fade til? hvid , sort eller noget andet.

Syntes ikke jeg kan få det til "Transparrency"
Hvad laver du det i? .. hvis det er photoshop, skal du bare oprette et tomt lag til at være nederst og så lave en maske på grafik lag/gruppe som du fader ud med en gradient (farveforløb) sort til hvid.
Husk også at det vistnok skal gemmes som PNG, for at transparens fungerer på det færdige billede.

snotskovlen wrote: Vil i gerne have opdateret grafik for at teste hvad der ser bedst ud eller kan det vente til I har valgt en vinder, så slipper man jo for at bruge tid på at rette det til, medmindre man selvfølgelig vinder :)
Vi kan sagtens vente med fadeeffekten til vinderen er fundet. Bare vær opmærksom på evt. tekst, som kan blive påvirket af fade/transparens.
.: Tsaa :.

En druide SKAL være en ko - alt andet gælder ikke!
User avatar
Backstabbat
Lowlevel poster
Posts: 171
Joined: Thu Jul 01, 2010 14:10
Location: Korsør

Post by Backstabbat »

tror jeg har fundet ud af det i "Fireworks 8.0"
*Spiller "Real life" et stykke tid*

Image
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Vinderen af logo konkurrencen er....

Backstabbat !!

Tillykke med det :)

Vi har lige et par småting vi skal have fixet såsom fade out, men det tager vi bare privat.

Super arbejde alle sammen! Jeg kan sige, at en follow-up og et rigtig fedt logo var fra vores nye medlem Totoxic.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

Stort tillykke! Flot logo :)
Home is where the Hearthstone is
User avatar
Backstabbat
Lowlevel poster
Posts: 171
Joined: Thu Jul 01, 2010 14:10
Location: Korsør

Post by Backstabbat »

Tusind tak :-).. syntes også selv der var rigtig mange fede logoer lagt op.... godt det ikke var mig der skulle vælge 1.

@ Scarey , jeg prøver at sende nogle forskellige fade-out forsøg til dig, så må vi prøve at tilrette det som i vil have det
*Spiller "Real life" et stykke tid*

Image
User avatar
Backstabbat
Lowlevel poster
Posts: 171
Joined: Thu Jul 01, 2010 14:10
Location: Korsør

Post by Backstabbat »

så har jeg sendt 2 fade-out prøver..
*Spiller "Real life" et stykke tid*

Image
Post Reply