Main skifte i Cataclysm?

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply

Main skifte i Cataclysm?

Ja
4
7%
Nej
22
37%
Måske
19
32%
Ingen idé - har slet ikke sat mig ind i Cataclysm endnu
14
24%
 
Total votes: 59

User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Main skifte i Cataclysm?

Post by Scarey »

Så er den næste expansion gået beta og en masse informationer er blevet spredt på nettet om nye abilities m.m.

Skal du beholde din nuværende main eller skal du skifte?

Hvis ja, hvorfor? Bliver din nuværende main nederen i Cataclysm, eller ser én af de andre classes bare fede ud? Eller er du bare træt af at spille den samme main som du har haft i adskillige år?
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
User avatar
Sarusar
Need IRL?
Posts: 2187
Joined: Sun Sep 02, 2007 17:21
Location: Ballerup

Post by Sarusar »

Jeg har stemt 'måske'. Er dog 90% sikker på Hejkaj forbliver main char.

Grunden til måske er at de ændringer der sker med Warlocks ser ud til at blive über. Det ligner de ændringer jeg har ventet på lige siden Vanilla WoW. Men Hejkaj bliver først spillet op i lvl 85 og derefter får Sarusar nok en chance.

Ud over det er jeg blevet rimelig hooked på min Hunter. Og ændringerne til Hunters ser også kanon ud. Det har altid irriteret mig at Hunters bruger Mana :)

Udover det så håber jeg at Warriors får deres 1-hand DW igen. Blizzard har snakket om give dem det tilbage. Man kan selvfølgelig godt DW med 1-handers. Men det giver ikke noget godt resultat :D Hvis det sker så kunne Forkbeard også godt få en chance. Gotta love Rogues in Plate!

Som det kan ses har jeg ikke helt bestemt mig endnu :) Men alle ved vel efterhånden at jeg skifter main som andre skifter sokker :D

Så vi må nok vente og se hvad der sker i Cataclysm.
This steel ain't stainless, your blood stains all over this steel god dammit.

Nu med: ["Gimme that microphone!"]
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Jeg regner helt klart med at beholde Zirena som main. Synes generelt det er nogle lækre ændringer der kommer til hunters og dem skal jeg helt klart nyde.
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Post by Denthrak »

Jeg regner stærkt med at holde mig til min dk som main. Jeg synes at ændringerne ser interessante ud. Glæder mig især til Outbreak. Har tit problemer med at trashmobs dør før jeg får begge diseases op plus en pestilence.
Cultura
Midlevel poster
Posts: 876
Joined: Sun Sep 02, 2007 20:03
Location: Kastrup

Post by Cultura »

Jeg skifter. Eller går tilbage hedder det nok nærmere. Culten kommer tilbage :-).
Spiller dog paladinen op som main alt da retri er enormt sjovt og har jc på den hvilket giver ret godt.

/Cult
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

Nu har jeg skiftet Main hver expansion,

Priest i Vanila, samt lidt i TBC, Priest er stadig udentvivl min største favorit, og det var fedt at være PvE Shadow Priest i en tid hvor shadow priest kun var til PvP, og det blev bestemt ikke dårligere i TBC hvor priest som sådan kun led under at være døde i slutningen af alle kampe.

Men da vi mistede vores Raid Leader (i TBC) måtte jeg finde en Char som gjorde det nemmere at styre når man skulle snakke samtidig, og valget faldt på Shaman (elemental) det var fedt, specielt i slutningen af TBC hvor Elementals rent faktisk kunne DPS på ligefod med Mages og warlocks... det lavede de så om i WotLK..

I WotLK skete der noget balace problem, Elemental blev dårligere og dårligere, og intet mindre end 5 gange ændrede de vores Tier 9 set bonus, kun for at gøre den ligegyldig, og Tier 10 var spændende men ubruglig, så skitet til Death Knight blev taget da censored dels ikke havde nogen stabile DK's (marck kom tilbage) og dels var "nogenlunde" nem at spille når man skulle Raid Lead.

Så... Jeg tror jeg tager samme tilgang til det i CAT, hvis jeg føler at min nuværrende class ikke kan bruges vil jeg formentlig finde ud af om en af mine andre kan, så derfor har jeg trykket måske. DK bliver det nok, og ændringerne virker fede... men jeg har lidt "hjemve" når det kommer til min priest, det kunne være fedt at gå tilbage til priest rollen, som disc priest. - men det kræver én ny Raid Leader :)


//Tallens'out - ja posten blev lidt længere end bare "ja" "nej" og "måske" :)
Founder: Drunken Kannibals/Censored
Co-founder: Sober Kannibals
Member: Singularity
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

Tallens wrote:[...] //Tallens'out - ja posten blev lidt længere end bare "ja" "nej" og "måske" :)
Gør den ikke altid det i dit tilfælde Talleban? ;)
Home is where the Hearthstone is
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

Juiceboi wrote:
Tallens wrote:[...] //Tallens'out - ja posten blev lidt længere end bare "ja" "nej" og "måske" :)
Gør den ikke altid det i dit tilfælde Talleban? ;)
Måske? :)
Founder: Drunken Kannibals/Censored
Co-founder: Sober Kannibals
Member: Singularity
Icehunter
Need IRL?
Posts: 2250
Joined: Tue Sep 04, 2007 14:24
Location: Amager

Post by Icehunter »

Tallens wrote:
Juiceboi wrote:
Tallens wrote:[...] //Tallens'out - ja posten blev lidt længere end bare "ja" "nej" og "måske" :)
Gør den ikke altid det i dit tilfælde Talleban? ;)
Måske? :)
Der er vist sket en fejl der tallens ... din post skulle nærmer se sådan her ud :

Måske? :), men Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquam tincidunt tincidunt vulputate. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec elementum condimentum diam et sodales. Aliquam eget tellus a augue porttitor congue. Donec vel odio turpis. Nunc sollicitudin nisi et augue elementum porttitor. Nunc vitae est risus. Nam ut justo id urna ornare iaculis. Nullam sollicitudin ultricies neque at rhoncus. Phasellus pretium aliquet consequat. Sed non nunc eget nunc feugiat blandit. Mauris dolor mauris, blandit nec cursus eget, pharetra sit amet diam. Sed posuere, ligula in varius interdum, mi urna sollicitudin quam, id fermentum tortor risus in leo. Proin vitae massa eu nunc ultrices sodales. Vivamus magna odio, consequat et tincidunt vitae, porta vitae eros.

Aenean vel metus id eros euismod tincidunt. Aenean rutrum urna eget orci viverra sed vulputate sem pulvinar. Quisque venenatis ornare sem in egestas. Sed congue ligula sed odio mattis venenatis. Nunc pellentesque lacinia nunc, id adipiscing ante euismod non. Vestibulum quis ante elit. Vestibulum et dapibus nibh. Praesent rutrum sodales sapien, eget porta nisi porta vel. Quisque vel lacus quam, in ultricies arcu. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Suspendisse ut diam dui, nec rutrum sapien. Nullam pharetra felis vitae neque volutpat vel malesuada tellus molestie. Curabitur cursus eleifend lacus, in placerat lorem ornare ut. Duis ut mattis est. Aliquam lectus purus, rhoncus at rhoncus a, mattis ac nisl. Curabitur dolor risus, porta a mattis sed, sagittis quis metus.

:P hehe .. Kommer du ikke på IRC tallens ?
Drink More, Think Less !
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

... So remember kids; say no to drugs!
Home is where the Hearthstone is
User avatar
Fjendskab
Highlevel poster
Posts: 1301
Joined: Sun Dec 16, 2007 12:24

Post by Fjendskab »

Jeg skifter helt sikkert main. Jo flere classes jeg kan nørde igennem jo sjovere :)
Crazy Closet, part of the Love Crusade - A different kind of love

I used to pray every night for a new bike, but then i realized the Lord doesnt work this way, so i stole one and asked for his forgiveness.
User avatar
Zéus
Midlevel poster
Posts: 771
Joined: Wed Jun 04, 2008 20:49

Post by Zéus »

Jeg overvejer det kraftigt, men er ikke sikker endnu, kommer an på hvordan de forskellige classes kommer til at se ud :)...
Post Reply