Konkurrence: Postkort fra Azeroth - kom og vind :)

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Konkurrence: Postkort fra Azeroth - kom og vind :)

Post by Zirena »

Nu er det endelig tid til en ny konkurrence og denne gang er det en stor en af slagsen :)
Konkurrencen starter lige nu i dag d. 30. marts og kører en måned frem, dvs. til om formiddagen d. 30. april.

Hvad går det så ud på?
Konkurrencen går i bund og grund ud på at finde så mange af de steder, der er billeder af på postkort.kannibals.dk som muligt. Alle billederne er taget i ”vanilla” WoW, dvs. der ikke er nogen fra Outlands eller Northrend.
For at vinde skal du være en af dem, der har fundet flest steder, når konkurrencen slutter. Ved de præmier, hvor der er tvivl om vinderen, vil der være raid roll. Der er i alt 23 steder, der kan findes og for at bevise du har været der med din character skal du tage et screenshot af din character på stedet og uploade det til postkort.kannibals.dk.
Er du ikke helt sikker på hvordan du gør det kommer der her en guide du kan følge:

1. Drej kameraet, så man kan se de samme ting på skærmen, som på det billede fra postkort.kannibals.dk du ønsker at efterligne.
2. Slå ”vis navn” til, så vi kan se, at det rent faktisk er dig på billedet – OBS, navnet skal være tydeligt.
3. Fjern UI ved at trykke alt-z (du kan få det tilbage igen bagefter ved at trykke alt-z igen)
4. Brug ”print screen” knappen.
5. Gå ind på postkort.kannibals.dk og login med disse oplysninger:
Email: [email protected]
Password: nikoline
6. Gå ind under ”brugerfunktioner”. Opret et album med dit forum-navn. (OBS - du skal have et billede klar til at blive uploadet sammet med albummet før du kan oprette det)
7. Gå ind på dit album og tryk ”gennemse” og find dit billede under screenshots i WoW-mappen. Skriv gerne dags dato i billedkommentaren. Tryk derefter ”upload” og bagefter ”gem”.

Nu har du uploadet dit første billede og er allerede på vej til at vinde en af de lækre præmier, som kan ses nedenfor.

1. præmie: 1600g - Replicat

2. præmie: 800g - Sarusar

3. præmie: 400g - Denthrak

4. præmie: 200g - Icehunter

5. præmie: 100g - Fordeles ligeligt mellem alle vindere

Som altid er der nogle regler for konkurrencen, som skal overholdes.
Reglerne:
*Ens character skal være synlig med navn på billederne og UI skal være fjernet med alt-z", så man lettest muligt kan se landskabet.
*Din valgte character skal være i SK og oprettet på forum.
*Man skal kunne se det samme på billederne som på de originale billeder Darkwarlock har lagt op på postkort.kannibals.dk.
*Stødende kommentarer på billederne er ikke tilladt! Sker det er man diskvalificeret.
*Det er heller ikke tilladt at komme med hints til stederne. Der skal nok blive givet hints, hvis vi finder det nødvendigt.
*Det er ikke tilladt at tippe andre om stederne! Finder vi ud af det er sket bliver man og den tippede diskvalificeret fra konkurrencen.

God fornøjelse og held og lykke! :)



OBS: Det er muligt jeg rykker rundt på jeres billeder og renamer dem, det sker simpelthen for at gøre det mere overskueligt og lettere at registrere. Jeg forsøger at pille så lidt som muligt.

Status:
Sarusar: 23
Denthrak: 23
Replicat: 23
Icehunter: 20
Last edited by Zirena on Sun May 09, 2010 19:08, edited 33 times in total.
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
Cultura
Midlevel poster
Posts: 876
Joined: Sun Sep 02, 2007 20:03
Location: Kastrup

Post by Cultura »

Haha hvor fedt.
Det skal jeg helt sikker deltage i.
Vil dog ikke love jeg er ret god til det, men en udfordring er vel en udfordring :)

/cult
User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Post by Replicat »

Super fedt initiativ!
Jeg vil med det vuns se om jeg kan finde et sted eller 2!

Edit: Jeg kan ikke logge ind på postkort siden med [email protected] og nikoline.
Kandet være fordi andre er logget ind samtidig?
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Ved det ikke må jeg indrømme. Jeg kan heller ikke få det til at virke :( Ahh, det er en tyrk der er årsagen. Der er en der har glemt et "s" :) (Tak for detektivarbejdet Ice ;)) Prøv det nye login :)
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Jeg er ved at se på det :)

Ser ud til at der er nogle issues med den bruger.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Så !

Jeg har ændret brugeren til at være : [email protected]
Passwordet er stadig det samme! nikoline

Enjoy!
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Hold øje med "Status" i øverste post, der kan i se, hvor mange godkendte billeder i selv og andre har.
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
noobtank
Singularity
Posts: 1214
Joined: Tue Feb 09, 2010 17:09

Post by noobtank »

Gennemgik lige billederne.. Det bliver noget af en tur rundt og besøge gamle venner! Men sjovt skal det nok blive..

Har dog et spørgsmål.. skla alle billederne tages med den samme char? Og i det tilfælde bliver det jo nok med min dk som ikke er i sober.. Hvordan skal man så lige gøre det?

/noobtank/noyouheal/masoj
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Nej, det behøver ikke være samme char, bare de chars du bruger er i SK og registreret på forum. Du bliver desværre nok nødt til at se om du kan kæmpe dig ud til stederne med en af de chars du har i SK, eller hvis du er interesseret i det, få din DK ind i guilden.
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Vi arbejder hårdt på at finde en løsning på præmieuddelingen, som gør, at dem, der ikke tjekker forum hver dag også har en chance og at eventet ikke er færdig på få sekunder.
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
User avatar
Darkwarlock
Retired Guildleader
Posts: 2484
Joined: Wed Aug 29, 2007 23:59
Location: Aalborg

Post by Darkwarlock »

sarusar er ret badass ka jeg se.. han er tæt på
User avatar
Sarusar
Need IRL?
Posts: 2187
Joined: Sun Sep 02, 2007 17:21
Location: Ballerup

Post by Sarusar »

Jeg er done.

Endelig kommer alle de timer man har brugt på exploring til gode :)

//Saru
This steel ain't stainless, your blood stains all over this steel god dammit.

Nu med: ["Gimme that microphone!"]
User avatar
Darkwarlock
Retired Guildleader
Posts: 2484
Joined: Wed Aug 29, 2007 23:59
Location: Aalborg

Post by Darkwarlock »

Sarusar wrote:Jeg er done.

Endelig kommer alle de timer man har brugt på exploring til gode :)

//Saru
good job, jeg havde ærlig talt ikke regnet med nogen fandt dem alle sammen, måtte du bruge mine hints for at klare dem?

Eller kendte du dem?
User avatar
Sarusar
Need IRL?
Posts: 2187
Joined: Sun Sep 02, 2007 17:21
Location: Ballerup

Post by Sarusar »

jeg tror der var to hvor jeg måtte kigge på dine hints og tænke lidt over dem. Men resten gav mig bare ret i hvor det jeg mente det var :)
This steel ain't stainless, your blood stains all over this steel god dammit.

Nu med: ["Gimme that microphone!"]
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Post by Denthrak »

Puha, så blev jeg også færdig :)
Jeg kendte en del af dem, havde hørt om andre og måtte lede på den hårde måde efter de sidste :P

P.S. Dine hints hjalp også godt til :)
Post Reply