The Plagueworks & The Crimson Hall unlocked

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

The Plagueworks & The Crimson Hall unlocked

Post by Scarey »

Image
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Image

Så lykkedes det endeligt! Efter superhurtigt at have væltet igennem de 6 første bosser os one-shottet dem forsøgte vi os på Putricide. Det gik ikke helt godt grundet en masse lag, så vi blev enige om at vælte Blood Prince Council I håb om vores latency ville blive bedre senere på aftenen.

Blood Prince Council blev lagt ned i andet forsøg så vi gik videre til Valithria Dreamwalker som vi også tog i andet forsøg, og så mente vi, at vi var klar til Putricide - og det må vi sige vi var - one-shottet og ja, så måtte vi jo videre til Blood-Queen Lana'thel.

Blood-Queen Lana'thel kampen var der ikke så mange af os, der var skarpe på, men det skulle ikke forhindre os i at lige afprøve hende og derefter vælte hende omkuld.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Super flot :) Grats til jer alle ^_^ Kan kun sige jeg er dybt misundelig :) Men er det gjort en gang kan det gøres igen, så håber da jeg får muligheden for at være med til at lægge de to ned også ;)
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
Icehunter
Need IRL?
Posts: 2250
Joined: Tue Sep 04, 2007 14:24
Location: Amager

Post by Icehunter »

Synes Blood Queen er let iforhold princes og de forgående bosser vi tog igår
User avatar
Fjendskab
Highlevel poster
Posts: 1301
Joined: Sun Dec 16, 2007 12:24

Post by Fjendskab »

Det hjælper nok også med en 5% buff. ellers havde vi ikke klaret den i andet forsøg kan man sige :)

Men vi har også fået os noget godt gear og vi havde en rigtig god raid dps samt en god healer sammensætning. Blood queen er et dps ræs uden lige så gearet og sådan taget i betragtning gør det den naturligvis nemmere. Princes er jo modsat af Blood Queen. Den kræver opmærksomhed og rigtig bevægelse langt mere end ydelse, specielt på dps fronten. Derfor bliver den ikke nær så meget nemmere jo bedre gear man får.

Jeg tror Sindragosa bliver en kamp at få ned - og Lich King er tydeligvis ikke nem når han kun lige er blevet tævet på 10 mands hc for et par dage siden :)

Udover det synes jeg der er en hunter der er begyndt at give lidt meget skade Ice :o Har du fået samlet dig lidt gear? :)
Crazy Closet, part of the Love Crusade - A different kind of love

I used to pray every night for a new bike, but then i realized the Lord doesnt work this way, so i stole one and asked for his forgiveness.
Icehunter
Need IRL?
Posts: 2250
Joined: Tue Sep 04, 2007 14:24
Location: Amager

Post by Icehunter »

Har ikke fået nogle vilde upgrades, men det har da hjulpet, at få fjernet Haste gems og AP gems til fordel for agi og Crit

Jeg har også droppet Arcane shot i rotation og forsøge kun at bruge den ved bevægelse.

Jeg var rigtig glad for, at kunne følge med resten af jer på dmg og dps.
User avatar
Fjendskab
Highlevel poster
Posts: 1301
Joined: Sun Dec 16, 2007 12:24

Post by Fjendskab »

Ja følge med... og overgå i flere af kampene :)

Det ser sgu godt ud :) Så skal vi lige få Zirena til at prøve det der MM også. Jeg er vildt spændt på om der er en mærkbar forskel.

Forresten så har jeg en lille video fra slutningen af vores raid jeg lige skal have lavet og smidt op. Den viser at det ikke var uden anstrengelser vi kom gennem raidet så hurtigt som vi gjorde :)
Crazy Closet, part of the Love Crusade - A different kind of love

I used to pray every night for a new bike, but then i realized the Lord doesnt work this way, so i stole one and asked for his forgiveness.
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Ja, den 5% buff satte yderligere skub i den :)
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Fjendskab wrote:Så skal vi lige få Zirena til at prøve det der MM også. Jeg er vildt spændt på om der er en mærkbar forskel.
No worries, jeg har nuppet spec og glyphs og testet lidt i dag ;) Kom kun op på 4,8k DPS alene med MM i forhold til 4,7k i SV alene, så jeg skal lige have Ice til at stille lidt coaching til rådighed med macros osv.
Jeg kan mærke der er potentiale for mere DPS, så det skal jeg helt klart se om jeg kan få presset ud af MM :)
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
User avatar
Fjendskab
Highlevel poster
Posts: 1301
Joined: Sun Dec 16, 2007 12:24

Post by Fjendskab »

http://www.youtube.com/watch?v=20vsfsqCybM

Ja det er ikke lutter lagkage når man har så travlt på et raid. Godt det kun er en gang om ugen :O
Crazy Closet, part of the Love Crusade - A different kind of love

I used to pray every night for a new bike, but then i realized the Lord doesnt work this way, so i stole one and asked for his forgiveness.
Tilter
Lowlevel poster
Posts: 459
Joined: Wed Sep 12, 2007 11:26
Location: Frederiksberg

Post by Tilter »

hold da kæft, det må jeg nok sige, flot! :O
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

hehe Fjendskab - det der elevator noget er farligt ;)
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

Stort tillykke!! Fandme i orden med 2 first kills på en aften så langt inde i en instance ;)
Home is where the Hearthstone is
Troz
Need IRL?
Posts: 2524
Joined: Tue Sep 11, 2007 11:59
Location: København, Amarbronx

Post by Troz »

Godt arbejde folkens! Glæder mig til at se ze skills på torsdag :)

/Troz
Dont be a dawg - be a frowg!
Post Reply