Something rotten is gone!

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Qeu
Singularity
Posts: 2081
Joined: Thu Jan 24, 2013 18:28

Post by Qeu »

I det mindste er det da sjovt, at se de gamle kills, hvem der var med og hvilke reaktioner det gav :)
Tauren rogue i forklædning.
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Post by Denthrak »

Tallens wrote:Fedt at spam Bots tager gamle kills op igen og gør dem highlighted!

Tak russiske spambots!

//T
Ja, de ville så ryge ned på plads igen, når jeg slettede dem, men nu har jeres comments jo også highlighted dem :P
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
User avatar
Darkwarlock
Retired Guildleader
Posts: 2484
Joined: Wed Aug 29, 2007 23:59
Location: Aalborg

Post by Darkwarlock »

det er ikke en bot umiddelbart, det virker som en manuel omgang spam. den er kommet igennem antispammeasures vi har, og de er rimelig bot-uvenlige.
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Post by Denthrak »

Darkwarlock wrote:det er ikke en bot umiddelbart, det virker som en manuel omgang spam. den er kommet igennem antispammeasures vi har, og de er rimelig bot-uvenlige.
Det var også det der undrede mig. Jeg har slettet en del nye users de sidste par dage. Jeg har dog ændret rettighederne så kun medlemmer at usergruppen Members, kan poste replies her i News.
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
Post Reply