SK er ond ved insekterne - helt alene

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
Troz
Need IRL?
Posts: 2524
Joined: Tue Sep 11, 2007 11:59
Location: København, Amarbronx

SK er ond ved insekterne - helt alene

Post by Troz »

Image
Dont be a dawg - be a frowg!
Troz
Need IRL?
Posts: 2524
Joined: Tue Sep 11, 2007 11:59
Location: København, Amarbronx

Post by Troz »

Yes totalt progress run .... først nakkede vi de vilde dyr i første i første hug. Derefter Jaraxxus i andet?

Alliance havde ingen chance mod vores über pvp skilzzz, så de måtte også hurtigt se sig besejrede..... her ses vi foran deres skattekiste...
Image

Derefter gik turen til de stor/hvide tøzer ... som hurtigt blev nedlagt af vores uendelige charme.....
Image

Da vi havde svinet ze Lich King til, så meget at han fik jorden til at skælve, nakkede vi hans ynglings bille i andet hug (den skulle lige ha en chance).

Super fedt run ... selvom det tog lidt at få folk samlet, da der var nogle uheldige afbud i 11. time.

/Troz



BTW: someone: smid denne påst på forsiden.
Dont be a dawg - be a frowg!
User avatar
Zéus
Midlevel poster
Posts: 771
Joined: Wed Jun 04, 2008 20:49

Post by Zéus »

Satklme godt at se at i endelig fik det ned i dag, clearede det selv med en pug jeg samlede på under 1 time. Så det er satme klasse at vi endelig er kommet videre i systemet :)
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Jeg synes det er super godt gået af os, specielt fordi 3 personer meldte fra lige i sidste øjeblik, og vi måtte hverve folk fra guildhatten og sidde og plage - kom nuuuu !

Til sidst lykkedes det dog, og jeg er slet ikke i tvivl om vores små ture om søndagen med Censored på 25 mands har hjulpet meget !

Godt gået drenge/piger! Og tak for hyggeligt run!
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
User avatar
Zéus
Midlevel poster
Posts: 771
Joined: Wed Jun 04, 2008 20:49

Post by Zéus »

Lige et lille spørgsmål.. Hvorfor står der den 19. på alle billederne? ;P. Troz, you fail! som kologarn ville have sagt :D
Troz
Need IRL?
Posts: 2524
Joined: Tue Sep 11, 2007 11:59
Location: København, Amarbronx

Post by Troz »

Zéus wrote:Lige et lille spørgsmål.. Hvorfor står der den 19. på alle billederne? ;P. Troz, you fail! som kologarn ville have sagt :D
... godt spørgsmål, jeg ændrede det faktisk fra 20 til 19 i nat, fordi jeg lavede billederne efter midnat - må ha kigget forkert på mit ur ...
/Troz
Dont be a dawg - be a frowg!
Gandier
Singularity
Posts: 2048
Joined: Tue Apr 14, 2009 19:52
Contact:

Post by Gandier »

Ye var et super fedt run, alle var helt op på dupperne og gav deres bedste - sådan skal det være!! :D
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

Lækkert at det gik godt, på trods af jeres hyr med at overtale mig, og jeg så stadig sagde nej ;)

Go go SK!
Home is where the Hearthstone is
Icehunter
Need IRL?
Posts: 2250
Joined: Tue Sep 04, 2007 14:24
Location: Amager

Post by Icehunter »

hmmm , synes det er et lidt uheldigt billede med faction champions ... :S
Drink More, Think Less !
Troz
Need IRL?
Posts: 2524
Joined: Tue Sep 11, 2007 11:59
Location: København, Amarbronx

Post by Troz »

Icehunter wrote:hmmm , synes det er et lidt uheldigt billede med faction champions ... :S
Fordi du står og tager Scarey på ass'en ?
/Troz
Dont be a dawg - be a frowg!
Icehunter
Need IRL?
Posts: 2250
Joined: Tue Sep 04, 2007 14:24
Location: Amager

Post by Icehunter »

Troz wrote:
Icehunter wrote:hmmm , synes det er et lidt uheldigt billede med faction champions ... :S
Fordi du står og tager Scarey på ass'en ?
/Troz
ja :( ... du skal være en bedre fotograf ! så vi kan undgå disse pinlige øjeblikke :)..
Drink More, Think Less !
Troz
Need IRL?
Posts: 2524
Joined: Tue Sep 11, 2007 11:59
Location: København, Amarbronx

Post by Troz »

Icehunter wrote:ja :( ... du skal være en bedre fotograf ! så vi kan undgå disse pinlige øjeblikke :)..
Er det ikke netop det der gør en god fotograf??? Noget andet er at disse pinligheder bliver poster på forsiden af forum :)
/Troz
Dont be a dawg - be a frowg!
User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Post by Replicat »

Fedt :D
Post Reply