Jeg er frisk. Kan både dps og heal. Og jeg river alle rundt på healing meteret ;DScarey wrote:Hey! Jeg ville super gerne være med på de nye bosser mandag, men jeg har desværre kommet til at dobbeltbooke min mandag. Og sidst jeg skulle besøge det vennepar sagde jeg fra i sidste øjeblik for at fylde sidste plads på et Ulduar run, hehe - så jeg tænkte, det nok var bedst ikke at melde fra endnu engang på samme årsag.
Så hvis der er nogen der kan overtage min healer plads, eller måske kan tage en dps plads for en dps'er med alt. healer spec ville det være nice
ULDUAR UGE i Sober Kannibals
Moderators: Officers, Advisors
Holdet til mandag ser vel sådan her ud, hvis jeg ikke tager meget fejl.
Mandag:
Tank: Troz
Tank/DPS: Replicat
DPS: Hejkaj
DPS: Eioui
DPS: Icehunter
DPS: Dalhuff
DPS: Halløjboi
Healer: Healush
Healer: ((Zéus))
Healer: Blomsten
DPS opsætningen ser optimal ud meget melee, så kun 3 person ud på 15 yards, hvor en af dem ikke skal bruge mana regen fra green shit .
Og vi har en Rogue til at klare interrupt .
Mandag:
Tank: Troz
Tank/DPS: Replicat
DPS: Hejkaj
DPS: Eioui
DPS: Icehunter
DPS: Dalhuff
DPS: Halløjboi
Healer: Healush
Healer: ((Zéus))
Healer: Blomsten
DPS opsætningen ser optimal ud meget melee, så kun 3 person ud på 15 yards, hvor en af dem ikke skal bruge mana regen fra green shit .
Og vi har en Rogue til at klare interrupt .
Drink More, Think Less !
JaIcehunter wrote:Holdet til mandag ser vel sådan her ud, hvis jeg ikke tager meget fejl.
Ja, det er sikkert en god ting! Dog skal man lige huske på, at mindst 4 personer skal være 15 yards væk fra Generalen hele tiden - ellers begynder han at smide Siphon Life på melee - inklusiv tanken.Icehunter wrote:DPS opsætningen ser optimal ud meget melee, så kun 3 person ud på 15 yards, hvor en af dem ikke skal bruge mana regen fra green shit .
ok .. så burde det ihvertfald aldrig ske, at han laver sin AoE damage .Troz wrote:En rogue og to warriors til detIcehunter wrote:Og vi har en Rogue til at klare interrupt .
/Troz
Ang. de 4 person på 15+ yards afstand forslår jeg, at vi danner 2 gruppe en bestående af ranged dps'er + en Raid healer og den anden bestående af 2 healers, tank og melee dps.
Så kan vi gør det, at de to grupper, få mana fra hver sin saronite ozoo,. Det største problem er life siphon, når caster forsøger at få mana. men på denne måde skal kun 3 casters, der skal holde øje med hinanden, en del lettere end 5-7 personer.
Anden problem kunne være de to tankhealers even til at smadere saronite dims. Løsning kunne være, at jeg hele tiden dræber den næste saronite dims, som så tanken kite General hen mod, så tankhealers kan få mana.
Drink More, Think Less !
Generalen er svær, men det kan absolut lade sig gøre.
Her er hvad jeg foreslår vi gør.
Tank og melee er ikke problemet. Der er rigelig med interupts til hans Searing Flames AoE dmg.
Problemet er at vi har en Healer som er nød til at stå i minimun 20 yard range. Jeg forslår at det bliver healush som så også skal stå for range DPS healing. Blomsten er 100% på Tank og Zéus tager sig af Tank og melee DPS.
Icehunter bør kunne holde sin egen mana oppe med Aspect of the Viper. Men hvis det kniber kan han bruge en Saronite Vapor.
Halløjboi og Dalhuff laver kun DPS når de kan stå i en Shadow Clash puddle. Og de står der kun en af gangen i hver puddle. På denne måde skulle de kunne have mana gennem hele kampen. Og deres DPS, mens de står i en puddle, vil være gigantisk, og det burde ikke have effekt på overall DPS. Grunden til at de kun laver DPS mens de står i puddle er at så har vi ikke problemer med agro. Tanken når at bygge ny agro op før de kommer i en sådan puddle igen. De skiftes til at stå puddles.
Ang. Saronite Vapors. Så synes jeg at Dalhuff og Halløjboi tager sig af dem. De har aligevel DPS pauser. Tanken trækker generalen hen imod de Vapors der spawner Således at Blomsten og Zéus kan få mana. Men aldrig på samme tid.
//Hejkaj
Her er hvad jeg foreslår vi gør.
Tank og melee er ikke problemet. Der er rigelig med interupts til hans Searing Flames AoE dmg.
Problemet er at vi har en Healer som er nød til at stå i minimun 20 yard range. Jeg forslår at det bliver healush som så også skal stå for range DPS healing. Blomsten er 100% på Tank og Zéus tager sig af Tank og melee DPS.
Icehunter bør kunne holde sin egen mana oppe med Aspect of the Viper. Men hvis det kniber kan han bruge en Saronite Vapor.
Halløjboi og Dalhuff laver kun DPS når de kan stå i en Shadow Clash puddle. Og de står der kun en af gangen i hver puddle. På denne måde skulle de kunne have mana gennem hele kampen. Og deres DPS, mens de står i en puddle, vil være gigantisk, og det burde ikke have effekt på overall DPS. Grunden til at de kun laver DPS mens de står i puddle er at så har vi ikke problemer med agro. Tanken når at bygge ny agro op før de kommer i en sådan puddle igen. De skiftes til at stå puddles.
Ang. Saronite Vapors. Så synes jeg at Dalhuff og Halløjboi tager sig af dem. De har aligevel DPS pauser. Tanken trækker generalen hen imod de Vapors der spawner Således at Blomsten og Zéus kan få mana. Men aldrig på samme tid.
//Hejkaj
This steel ain't stainless, your blood stains all over this steel god dammit.
Nu med: ["Gimme that microphone!"]
Nu med: ["Gimme that microphone!"]
Jeg har kun interrupt hvis jeg går fury. Men det kan jeg selvfølgelig også godt. Vi har bare feral druid med, så de 5% ekstra crit chance jeg giver fra fury er ikke brugbare.. 4% ekstra physical damage fra mit arms ville måske være mere at foretrække? Lad mig vide hvad i synes, men dps mæssigt vil det være klart bedst med arms, da jeg increaser 4% physical damage for Ice, Hejkaj og mig selv + tanks self, hvorimod fury ikke vil give nogen raidbonusser andet end den ene interrupt fordi vi har repli med. Let me knowTroz wrote:En rogue og to warriors til detIcehunter wrote:Og vi har en Rogue til at klare interrupt .
/Troz
//Eioui
Forestil dig oui som det franske ord, og så bare sig e først. Eoui er som det udtales. Eioui er som det staves. Selvtak!
Problemet er at man mister meget rage og dermed damage ved at gøre det. Har ikke noget med mig og lære ting at gøre........
Jeg skal jo også have specced at beholde rage når jeg skifter stance osv osv og det er points man gerne vil have andetsteds. Alt spiller en rolle, og som mine specs ser ud nu, har jeg 0 rage når jeg skifter stance.
Men du er velkommen til at betale et respec for mig zeus?
Jeg skal jo også have specced at beholde rage når jeg skifter stance osv osv og det er points man gerne vil have andetsteds. Alt spiller en rolle, og som mine specs ser ud nu, har jeg 0 rage når jeg skifter stance.
Men du er velkommen til at betale et respec for mig zeus?
Forestil dig oui som det franske ord, og så bare sig e først. Eoui er som det udtales. Eioui er som det staves. Selvtak!
@Eioui
Man beholder 10 rage når man skifter Stance. Det er nok til at bruge Pummel. Desuden kan du også sagtens flytte 3 talent points fra Iron Will til Tactical Mastery. Selvom det ikke er nødvendigt.
En simpel macro kan også hjælpe dig med at interupt:
/cast [nostance:3] Berserker Stance
/cast Pummel
/stopcasting
/cast [nostance:2] Battle Stance
//Hejkaj
Man beholder 10 rage når man skifter Stance. Det er nok til at bruge Pummel. Desuden kan du også sagtens flytte 3 talent points fra Iron Will til Tactical Mastery. Selvom det ikke er nødvendigt.
En simpel macro kan også hjælpe dig med at interupt:
/cast [nostance:3] Berserker Stance
/cast Pummel
/stopcasting
/cast [nostance:2] Battle Stance
//Hejkaj
This steel ain't stainless, your blood stains all over this steel god dammit.
Nu med: ["Gimme that microphone!"]
Nu med: ["Gimme that microphone!"]
Der er global cooldown på stances jo.. har prøvet lidt med det macro, men det tager godt nok tid når man skal vente på global cooldown, og så vente på global cooldown efter man har skiftet tilbage igen.
Er der ikke nok i 2 interrupts?
Ikke fordi jeg er totalt modstridende, men det er bare meget effektivitet der ryger fra mig hvis jeg skal skifte frem og tilbage en masse. Rage og tid der ryger.
Er der ikke nok i 2 interrupts?
Ikke fordi jeg er totalt modstridende, men det er bare meget effektivitet der ryger fra mig hvis jeg skal skifte frem og tilbage en masse. Rage og tid der ryger.
Forestil dig oui som det franske ord, og så bare sig e først. Eoui er som det udtales. Eioui er som det staves. Selvtak!
Du har ret i at Stance skift køre på global cooldown. Men det gør interrupt abilities (Pummel, Kick, Windshock og Counterspell) ikke.
Derfor mister du kun en enkelt GCD når du pummeler.
Desuden tager det også DPS væk fra en Rogue (Specielt når man er Mutilate specced som jeg er) når vi skal bruge Kick.
Desuden, jo flere der forsøger at interrupt, jo mindre chance for at det fejler.
EDIT.
Stance skift sætter faktisk ikke GCD igang.
Derfor mister du kun en enkelt GCD når du pummeler.
Desuden tager det også DPS væk fra en Rogue (Specielt når man er Mutilate specced som jeg er) når vi skal bruge Kick.
Desuden, jo flere der forsøger at interrupt, jo mindre chance for at det fejler.
EDIT.
Stance skift sætter faktisk ikke GCD igang.
This steel ain't stainless, your blood stains all over this steel god dammit.
Nu med: ["Gimme that microphone!"]
Nu med: ["Gimme that microphone!"]