Hvilken Battleground er bedst?

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Hvilken BG er bedst?

Alterac Valley
23
35%
Arathi Basin
24
36%
Eye of the Storm
3
5%
Strand of the Ancients
8
12%
Warsong Gulch
8
12%
 
Total votes: 66

User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Hvilken Battleground er bedst?

Post by Replicat »

Hvilken Battleground er den sjoveste, fedeste, vildeste? Den bedste?
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Wintergrasp? ;) Hvis ikke man kan vælge den vil jeg nok sige.. Hmm... Alterac Valley.
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
User avatar
Zéus
Midlevel poster
Posts: 771
Joined: Wed Jun 04, 2008 20:49

Post by Zéus »

Synes de små er de fedeste, hvor man rigtig kan gøre en forskel :).. Så WSG/AB/EOS... Kommer lidt an på hvad jeg er i humør til, men Eye of the Storm plejer at være meget underholdende.
Meki
Lowlevel poster
Posts: 132
Joined: Wed Oct 24, 2007 15:25

Post by Meki »

Stemte på AB. helt klart et fedt sted, hvor samarbejde og kommunikation gør en forskel.


SOTA og AV er bare meh..
Jarlfries
Lowlevel poster
Posts: 122
Joined: Tue Sep 16, 2008 18:58
Location: Vesterbronx

Post by Jarlfries »

Savner AV fra dengang en kamp varede min 5 timer :( ...så var der fandme noget ved at vinde når man sad kl 4 om nattet pissestiv og endelig fik nakket bossen efter 8 timers intesiv kamp hehe... nu sys jeg Strands of the ancient er fedest efterfulgt af Ab
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Jeg stemte ancients.. synes den er ret sjov konstrueret.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
kasoma
Lowlevel poster
Posts: 219
Joined: Wed Sep 12, 2007 14:46
Location: Strøby Egede

Post by kasoma »

Stemte WSG.

Er Replicatten igang med at finde ud af, hvilken BG vi skal rive rundt eller hva :D ?
Tilter
Lowlevel poster
Posts: 459
Joined: Wed Sep 12, 2007 11:26
Location: Frederiksberg

Post by Tilter »

Zéus wrote:Synes de små er de fedeste, hvor man rigtig kan gøre en forskel :).. Så WSG/AB/EOS... Kommer lidt an på hvad jeg er i humør til, men Eye of the Storm plejer at være meget underholdende.
enig! det er de små der fedest, jeg stemte WSG, men AB er også cool. EOTS sutter horde ofte til og det ender altid i en gang omg noobs, dont take flag agtig diskussion. Ancient er cool nok, men det er bare ikke rigtig oldschool med de tanks der :)
User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Post by Replicat »

kasoma wrote:Er Replicatten igang med at finde ud af, hvilken BG vi skal rive rundt eller hva :D ?
Nææ, syntes bare der var brug for en ny poll på forsiden :)

Jeg har selv stemt AB. Den er ofte rimelig lige, og ikke umulig at få lidt taktik ind i. Og skulle det gå helt op i hat og briller er det også sjovt at forsøge at cappe et flag selv :)
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

Ingen tvivl... AB... best of the best...!! har mine bedste pvp minder derfra også :D
Founder: Drunken Kannibals/Censored
Co-founder: Sober Kannibals
Member: Singularity
Troz
Need IRL?
Posts: 2524
Joined: Tue Sep 11, 2007 11:59
Location: København, Amarbronx

Post by Troz »

AB er ogsaa klart min favorit
.... men mine bedste minder kommer nok alligevel fra AV fordi der nogle gang opstaar nogle helt vandvittige situationer - fx at horde er skubbet helt tilbage i basen og samtlige allier proever at rushe flere gange i traek uden held og horde alligevel vinder paa supplies/kills :)
Men desvaerre er det jo kun en ud af hundrede AV'er der har den slags, resten er rent farm.

/Troz
Dont be a dawg - be a frowg!
Tsaaron
Retired Guildleader
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 18, 2007 13:44
Location: København

Post by Tsaaron »

Jeg stemte AB - klart de bedst balancerede kampe. EoS er klart nummer 2.
Jeg bryder mig ikke om køretøjerne i de nye BGs - er ikke til det der ny skole. (Og blev lidt træt af AV, da der gik farm i den :))
.: Tsaa :.

En druide SKAL være en ko - alt andet gælder ikke!
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

WSG 100% .... Udelukkende fordi hvis man savner pvp action, så er det dér det sker.... Ikke så meget taktik, bare enkelt capture-the-flag-and-whack-as-many-enemys-you can combat!

Også klart der jeg har bedste mindre fra, med det gamle boi-band... Uden at blære mig, blev jeg så berygtet på et tidspunkt at jeg fik en alliance til at lave en horde character, for at fortælle hvor irriteret han blev når han så mit navn i hans BG ;)
Home is where the Hearthstone is
Tilter
Lowlevel poster
Posts: 459
Joined: Wed Sep 12, 2007 11:26
Location: Frederiksberg

Post by Tilter »

Juiceboi wrote:... Uden at blære mig, blev jeg så berygtet på et tidspunkt at jeg fik en alliance til at lave en horde character, for at fortælle hvor irriteret han blev når han så mit navn i hans BG ;)
haha det er fandme i orden juice! siger måske også lige så meget om hvor meget du pvpede :D det var fandme også fedt som godt pvp gearet resto druid dengang, der kun man fandme ha 3-4 allies rendende efter sig og stadig overleve :)
User avatar
Sarusar
Need IRL?
Posts: 2187
Joined: Sun Sep 02, 2007 17:21
Location: Ballerup

Post by Sarusar »

WSG er klart min favorit. Som Juice siger så er det bare PvP aktion når det er bedst. Jeg har også nogle super minder fra dengang Morgo grindede til High Warlord. Løb en hel del WSG med ham og Spikerwood.

Jeg husker da mere end en gang hvor vi gjorde forskellen. Ofte rendte folk bare rundt i midten og nakkede alt hvad de kunne komme i nærheden af. Imens stjal Morgo (Ench Shaman) Spikerwood (Holy Priest) og mig på Sarusar (Destro eller Affliction Warlock) flaget. Det var en vild kombination som ikke kunne stoppes. CC, Heal + Shield, og så Morgos vilde damage :) Det var fede tider.

Kan dog også hukse nogle af de gode gamle AV's som varede i flere timer. Det var sgu også spas :)

AB er også cool. Kan specielt huske en enkelt kamp hvor jeg selv (på Sarusar) og en anden Lock startede med at tage Gold Mine. Vi besluttede os for at blive og defend den, da alle andre var de steder. Allience blev ved med at prøve og tage den. Mne vi opgav sgu ikke. Selv da de var 5 mand der forsøgte kunne de ikke tage den fra os :) Det skal siges at det kun var os to gennem hele kampen.
This steel ain't stainless, your blood stains all over this steel god dammit.

Nu med: ["Gimme that microphone!"]
Post Reply