Hvilken Battleground er bedst?

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Hvilken BG er bedst?

Alterac Valley
23
35%
Arathi Basin
24
36%
Eye of the Storm
3
5%
Strand of the Ancients
8
12%
Warsong Gulch
8
12%
 
Total votes: 66

Tsaaron
Retired Guildleader
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 18, 2007 13:44
Location: København

Post by Tsaaron »

Forkbeard wrote:
AB er også cool. Kan specielt huske en enkelt kamp hvor jeg selv (på Sarusar) og en anden Lock startede med at tage Gold Mine. Vi besluttede os for at blive og defend den, da alle andre var de steder. Allience blev ved med at prøve og tage den. Mne vi opgav sgu ikke. Selv da de var 5 mand der forsøgte kunne de ikke tage den fra os :) Det skal siges at det kun var os to gennem hele kampen.
Haha - nice Saru! Var det i de gode gamle SL/SL dage? - jeg savner det specc. Har selv nogle gode minder fra GM, hvor en meget vedholdende warrior hele BG'en gang på gang lagde sig for mine fødder i vores 1v1 kamp om minen. (note2self: må se på om man kan lave et lignende specc i dag)
.: Tsaa :.

En druide SKAL være en ko - alt andet gælder ikke!
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

Tsaaron wrote:
Forkbeard wrote:
AB er også cool. Kan specielt huske en enkelt kamp hvor jeg selv (på Sarusar) og en anden Lock startede med at tage Gold Mine. Vi besluttede os for at blive og defend den, da alle andre var de steder. Allience blev ved med at prøve og tage den. Mne vi opgav sgu ikke. Selv da de var 5 mand der forsøgte kunne de ikke tage den fra os :) Det skal siges at det kun var os to gennem hele kampen.
Haha - nice Saru! Var det i de gode gamle SL/SL dage? - jeg savner det specc. Har selv nogle gode minder fra GM, hvor en meget vedholdende warrior hele BG'en gang på gang lagde sig for mine fødder i vores 1v1 kamp om minen. (note2self: må se på om man kan lave et lignende specc i dag)
Jeg husker også Sawmill med Grolsk - det var dengang at gear fra Tier 2 var noget af det bedste PvP gear - den gang hvor Resilience var et ukent begreb.

Tror uden at lyve at Grolsk og jeg holdt Sawmill 10 kampe i træk, mod odds som i dag ville ha været ganske ummuligt, men det var nogle af de fedeste 1 on 1 og 6 on 2 kampe jeg har haft, Jeg på min Priest og Grolsk på sin Hunter, sindsygt godt spillet af grolle, og jeg må da tage lidt af kreditten også - men klart en fed oplevelse - givet et godt kick at overleve noget helt fucked up som 2 warlocks 1 warrior og en Rogue og tæske dem sønder og sammen igen og igen og så som hunter og priest! :D

//TAllens'out
Founder: Drunken Kannibals/Censored
Co-founder: Sober Kannibals
Member: Singularity
Javeer
Singularity
Posts: 411
Joined: Sat Jan 05, 2008 14:26

Post by Javeer »

Jeg stemte også AB. Den er for fed, hvis man er inde som raid og samarbejde... grp 1 lumber mill, grp 2 blacksmith, grp 3 goldmine ; ½ minut: HJÆLP på blacksmith, de zerger; grp 1 rykker videre til stables ... og så videre. En klassiker :D

Jeg vil så sige, at jeg også savner den helt gamle AV. Der blev nævnt at en AV kunne være op til 8 timer - sandt! Jeg har endda været til LAN, hvor vi var i AV og alle pånær en gik i seng, da der var gået en hel aften. Og da vi så stod op næste morgen joinede vi den samme AV igen sammen med ham som ikke havde sovet. Totalt fedt! Og så at kite deres store boss ned til basen hvor vagterne nakker ham - en oplevelse som man ikke kan få mere!
Icehunter
Need IRL?
Posts: 2250
Joined: Tue Sep 04, 2007 14:24
Location: Amager

Post by Icehunter »

Javeer wrote: Jeg vil så sige, at jeg også savner den helt gamle AV. Der blev nævnt at en AV kunne være op til 8 timer - sandt! Jeg har endda været til LAN, hvor vi var i AV og alle pånær en gik i seng, da der var gået en hel aften. Og da vi så stod op næste morgen joinede vi den samme AV igen sammen med ham som ikke havde sovet. Totalt fedt! Og så at kite deres store boss ned til basen hvor vagterne nakker ham - en oplevelse som man ikke kan få mere!
Totalt enig ... det Gamle AV var utrolig nice.. har også siddet mange timer i Av. nu er det jo bare rush run.. :(
Drink More, Think Less !
Troz
Need IRL?
Posts: 2524
Joined: Tue Sep 11, 2007 11:59
Location: København, Amarbronx

Post by Troz »

Var faktisk med i en AV for ikke såååå længe siden hvor Hordebossen blev summoned - ham var der ikke mange allier der havde set før, så de fik en ordenligt omgang tæv af ham :)

/TRoz
Dont be a dawg - be a frowg!
User avatar
Unlife
Midlevel poster
Posts: 686
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:03
Location: Grenå, Denmark

Post by Unlife »

Min stemme røg til AB da det nok er den jeg har hygget mig mest i da jeg legede healbot på warlords team i vanilla wow. Men jeg savner også de laaaange AV kampe, dengang det var pvp istedet for pve og Korrak the bloodrager var en bitch af dimensioner. Husker specielt en dag da DK/SK lavede et 15 mands raid og vandt flere gange i træk alene pga organiseret teamwork mens resten zergede mod midten, good times :) (og Sommergren leavede guilden fordi vi lavede vores eget raid istedet for at join det normale av raid) :D
It is by caffeine alone I set my mind in motion.
It is by the beans of Java that thoughts acquire speed,
the hands acquire shakes, the shakes becomes a warning.
It is by caffeine alone I set my mind in motion.
Post Reply