Sober Kannibals får nyt forum tema!

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Sober Kannibals får nyt forum tema!

Post by Scarey »

Så lykkedes det endelig at lave de sidste modificeringer, tilrettelser, redigeringer og tweaks og nu er vores Wrath of the Lich King tema endelig færdigt!

Temaet er sat som default nu og vi håber I alle sammen synes det er super lækkert! Hvis ikke kan I stadig ændre til det gamle TBC theme på jeres profil, men det vil I selvfølgelig ikke :P

Tusind tak til Darkwarlock og Tomse for deres superb arbejde med sitet! Og tak til Calandrian for det super lækre logo!

Opdager I nogen bugs i temaet må I meget gerne poste det så Tomse har en mulighed for at rette det :)

Har I det gamle tema efter I er logget ind skal I rette det til I jeres profil. Klik her og scroll ned til "Board Style" og vælg Lich King.
Last edited by Scarey on Sat Apr 25, 2009 10:59, edited 3 times in total.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
User avatar
Zéus
Midlevel poster
Posts: 771
Joined: Wed Jun 04, 2008 20:49

Post by Zéus »

Tror jeg hars brugt WotLK temaet i omkring et halvt år nu, og det er fedt :).
Det var nu lidt trist da vi stadig brugte det gamle logo, men det var til at leve med...

Efter vi fik et nye logo ind er der næsten ikke mere man kan ønske sig :D
Jedistrike
Expelled from the guild
Posts: 20
Joined: Wed Jul 02, 2008 0:53

Post by Jedistrike »

Det er jo en fryd for øjet, nicely done !
Gammel Hunter med speciale i at snakke for meget under raids.
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Jeg synes også det er lækkert det er blevet rettet til :) Jeg brugte det fra jeg blev medlem, men omkring jul blev jeg så træt af bugs og andet ved det at jeg skiftede igen. Jeg er glad for at det funker nu :D
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
User avatar
Pompey
MILF magnet
Posts: 1012
Joined: Wed Sep 12, 2007 11:47
Location: Bag i den blå vogn!

Post by Pompey »

Hver gang jeg forsøger at ændre til det nye tema, får jeg en fejl omkring min email. Den står som "Pompey" min profil, og hvis jeg ændre den til min rigtige, siger den at denne allerede er registeret til en anden bruger.
"I'm but a child in these things"
User avatar
Darkwarlock
Retired Guildleader
Posts: 2484
Joined: Wed Aug 29, 2007 23:59
Location: Aalborg

Post by Darkwarlock »

Pompey wrote:Hver gang jeg forsøger at ændre til det nye tema, får jeg en fejl omkring min email. Den står som "Pompey" min profil, og hvis jeg ændre den til min rigtige, siger den at denne allerede er registeret til en anden bruger.
tænker du på når du logger ind eller hvordan?
User avatar
Pompey
MILF magnet
Posts: 1012
Joined: Wed Sep 12, 2007 11:47
Location: Bag i den blå vogn!

Post by Pompey »

Når jeg ikke er logget ind, viser den rigtig nok det nye tema. Når jeg så logger inde viser den det gamle TBC, men det er så når jeg vil ændre det inde i min profile. Forsøger jeg at ændre det skriver den at min email add er incorrect, fordi at den står til bare at hedde "Pompey", men ændre jeg den så til min mail add, skriver den at den mail er oprettet til en anden bruger.
"I'm but a child in these things"
User avatar
Pompey
MILF magnet
Posts: 1012
Joined: Wed Sep 12, 2007 11:47
Location: Bag i den blå vogn!

Post by Pompey »

OH never mind! det er bare Google chrome der fucker op.
"I'm but a child in these things"
Post Reply