Main-skifte til Wrath?

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Har du tænkt dig at skifte main når Wrath udkommer?

Ja
10
17%
Nej
24
41%
Måske
24
41%
 
Total votes: 58

User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

Cult! L2 log off Pomp's acc before posting! Det er super forvirrende :D Troede lige Pomp havde spillet på en druide i alt hemmelighed
Home is where the Hearthstone is
User avatar
Quonis
Lowlevel poster
Posts: 150
Joined: Wed Sep 12, 2007 12:31
Location: Vallensbæk

Post by Quonis »

Er næsten 100% sikker på, jeg skifter til hunter. Min pala skal dog stadig bankes hurtigt op af samme årsag som Laby nævner...
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Jeg undre mig lidt over noget.. og ja, jeg har læst hvad du har postet flere steder.

At det kræver, at man har en char som er min. lvl 55 - giver det ikke sig selv, hvis man skal være lvl 80 og have gennemført en questline ?

Med mindre, at man skal have en lvl 55 char udover den char man bruger til at unlocke DK'en. Men det giver ingen mening efter diverse sites også indikere, at der du ikke kommer til at ofre en char.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
Cultura
Midlevel poster
Posts: 876
Joined: Sun Sep 02, 2007 20:03
Location: Kastrup

Post by Cultura »

Tjoe.
Sådan som det er nu, skal du bare have en lvl 55.
Og det kræver ikke at man unlocker noget, eller ofrer en char for det.
Det er bare sådan blizzard har valgt at gøre det. Du skal ikke spørge mig
om hvorfor, men sådan er det nu engang.

Personligt syntes jeg det ville være federe at man skulle være lvl 80
og løste en eller anden questline, ligesom med druid epic mount questene.
På den måde ville de også skære lidt ned på de 1k+ lvl 55 DK´s der
kommer de første par dage.
Også starte death knighten på lvl 65-68 stykker, bare for man ikke
skal igennem outlands en gang til.

/cult
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

Du skal ikke have gennemført en quest line FØR du kan lave en DK..... Du skal bare minimum have en lvl 55+ char, før du kan lave en DK - og når du så har din DK, får du lov til at lave en speciel DK-questline så du kan lære lidt om hvad det er for nogle skills/abilities du render rundt med.
Home is where the Hearthstone is
Javeer
Singularity
Posts: 411
Joined: Sat Jan 05, 2008 14:26

Post by Javeer »

Jeg har også stemt "nej" - regner bestemt med fortsat at have mage (Llewyn) som main.

Jeg spiller dog helt sikkert også Javeer op til level 70, så der er en resto druid til lidt healing.
Tonixx
Expelled from the guild
Posts: 299
Joined: Wed Sep 12, 2007 17:10
Location: Brande

Post by Tonixx »

Hvis jeg får min shaman op i level 70 tror jeg måske jeg reroller main.
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

03-08-2007: "Upon reaching level 80 and embarking on a quest "similar in difficulty to the Warlock epic mount quest," the ability to create a new Death Knight character will be unlocked."

Kilde: http://www.wowinsider.com/2007/08/03/de ... t-details/

Jeg så så bare ikke, at kilden var gammel, og at denne her var nyere:


09-05-2008: "You will not need to do any unlocking quests or sacrifice a character before you can create a Death Knight. "

Kilde: http://www.wowinsider.com/2008/05/09/death-knight-info/
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
Troz
Need IRL?
Posts: 2524
Joined: Tue Sep 11, 2007 11:59
Location: København, Amarbronx

Post by Troz »

New guild rules : Man må ikke skifte main til en ikke healer eller tanker klasse! Ren dps er forbudt!

/Troz
Dont be a dawg - be a frowg!
Tiernan
Newbie poster
Posts: 37
Joined: Thu Jun 26, 2008 2:02
Location: Nanaimo, Canada

Post by Tiernan »

Jeg har stemt "Maaske" af foelgende grunde; jeg har to chars, jeg godt kan lide at spille paa, nemlig min mage og min druide.

Der ligger dog ogsaa en anden ting til grund for mit maaske. Det kommer lidt an paa hvornaar WotLK udkommer, for jeg kunne godt taenke mig at kigge lidt naermere paa Warhammer Online, naar det kommer og nok spille det paa en nordamerikansk server til den tid, da gametiderne passer en hel del bedre end de europaeiske tider. Naar jeg kommer hjem fra arbejde herovre, er den jo 3 om natten i Danmark, og der koerer sgu ikke mange raids paa det tidspunkt :-(

Men jeg ved ikke engang hvordan dagen i morgen kommer til at udfolde sig, saa intet er sikkert.
Sejereje
Highlevel poster
Posts: 1169
Joined: Mon Sep 03, 2007 22:57

Post by Sejereje »

Jeg har stemt måske, men er nok mere ment som højst sandsynligt... Er blevet meget træt af pala'en som healer og det har aldrig rigtig sagt mig noget at tanke eller dps'e på hende. Har allerede skiftet main til locken, da jeg kom tilbage i SK, men måske bliver det shamanen eller priesten, der bliver main i WOTLK... Synes det er super sjovt at være melee dps, men har læst noget om at priesten skulle blive rimelig interessant med de nye talents...

Min plan var faktisk at spille en af hver class op til lvl 70 inden det udkom, men tror desværre det bliver lidt presset :wink:

Men kan i hvert fald sige så meget, at medmindre Blizzard giver os lov til at have en char mere på vores konto, kommer jeg nok desværre ikke til at spille nogen DK op.
For 24 years I've been living next door to Peter
User avatar
Fjendskab
Highlevel poster
Posts: 1301
Joined: Sun Dec 16, 2007 12:24

Post by Fjendskab »

ondudengrund wrote:Min plan var faktisk at spille en af hver class op til lvl 70 inden det udkom, men tror desværre det bliver lidt presset :wink:

Men kan i hvert fald sige så meget, at medmindre Blizzard giver os lov til at have en char mere på vores konto, kommer jeg nok desværre ikke til at spille nogen DK op.
Nogen der sagde nørd?

Jeg håber på at få spillet enten min priest eller druid derop af så jeg kan heale på en af dem og tanke på en dk.

Pala classen er desværre lidt for simpel til mig, så jeg regner helt sikkert med at skifte main.
Crazy Closet, part of the Love Crusade - A different kind of love

I used to pray every night for a new bike, but then i realized the Lord doesnt work this way, so i stole one and asked for his forgiveness.
Javeer
Singularity
Posts: 411
Joined: Sat Jan 05, 2008 14:26

Post by Javeer »

Så I skifter begge til priests? I kommer til at give udtrykket "we need a couple of priests" en hel ny mening :lol:
Bask
Highlevel poster
Posts: 1471
Joined: Sun Nov 25, 2007 18:29
Location: 8981 Spentrup

Post by Bask »

Javeer wrote:Jeg har også stemt "nej" - regner bestemt med fortsat at have mage (Llewyn) som main.

Jeg spiller dog helt sikkert også Javeer op til level 70, så der er en resto druid til lidt healing.
Du mener vel 80?
Is it necessary for me to drink my own urine? No, but I do it anyway because it's
sterile and I like the taste.
Elyl
Lowlevel poster
Posts: 325
Joined: Tue Mar 25, 2008 19:09
Location: Århus

Post by Elyl »

Jeg skifter med garanti ikke main.
Præsten er vidunderlig at spille, selv om det kunne være skægt at lufte en tank eller DPS en gang imellem. PvE healing er den skæggeste disiplin af spillet jeg har set indtil nu, og ingen af de andre healerclasses har (eller får) ligeså variede muligheder for healing :) ... Dødsikker holy priest (also: Tag et kig på 51 pt. talent i holy - Guardian Spirit ... det er en healer-taunt. Den vil jeg fandme ud at prøve :D)
Post Reply