Gruul the Dragonkiller har bidt i støvet!

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Post by Replicat »

User avatar
Khann
Lowlevel poster
Posts: 455
Joined: Sat Sep 08, 2007 7:22
Location: 4K Roskilde

Post by Khann »

Det må da være Home/frontpage materiale.... =)
Der Schurke!
The similarity between Rogues and Nubs is?
They both pick 'locks......
**New** Nu med alt!!
Har brug for gaffa.. meget gaffa
Inuit
Newbie poster
Posts: 88
Joined: Thu Sep 13, 2007 14:13

Post by Inuit »

jeg syntes det er alletiders i fik grull ned, men jeg er lidt skuffet over at der var så mange (on trail) med, at der ikke var plads til dem der har været i guilden i (meget lang tid) og havde pots og foodbuff iorden, hvilked der ikk hvar mange af de nye der ikk havde, at de fik lov til at komme med på raid, hvilked der ikk er særlig god guild politik hvis vi skal have mer ud af guilden, så skal der sku ikke komme lige tagesw højde for hjvem der har været mellem i længere tid. J jeg forstår sku nok nu hvorfor folk skider fra sk. Syntes i skulle tage det lidt til overvæjelse over om i har tænt på om i vil videre med sk eller om den bare skal stå i stampe
Inuit
Newbie poster
Posts: 88
Joined: Thu Sep 13, 2007 14:13

Post by Inuit »

Inuit wrote:jeg syntes det er alletiders i fik grull ned, men jeg er lidt skuffet over at der var så mange (on trail) med, at der ikke var plads til dem der har været i guilden i (meget lang tid) og havde pots og foodbuff iorden, hvilked der ikk hvar mange af de nye der ikk havde, at de fik lov til at komme med på raid, hvilked der ikk er særlig god guild politik hvis vi skal have mer ud af guilden, så skal der sku ikke komme lige tagesw højde for hvem der har været medlem i længere tid. J jeg forstår sku nok nu hvorfor folk skider fra sk. Syntes i skulle tage det lidt til overvæjelse over om i har tænt på om i vil videre med sk eller om den bare skal stå i stampe
Inuit
Newbie poster
Posts: 88
Joined: Thu Sep 13, 2007 14:13

Post by Inuit »

unskyld jeg har ikk lige så meget forstand på det her med at skrive, så der var lidt stave fejl i det første jeg skev, trode at jeg kunne rette det, men tog fejl så derfor står det det to gange
User avatar
Unlife
Midlevel poster
Posts: 686
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:03
Location: Grenå, Denmark

Post by Unlife »

Inuit wrote:jeg syntes det er alletiders i fik grull ned, men jeg er lidt skuffet over at der var så mange (on trail) med, at der ikke var plads til dem der har været i guilden i (meget lang tid) og havde pots og foodbuff iorden, hvilked der ikk hvar mange af de nye der ikk havde, at de fik lov til at komme med på raid, hvilked der ikk er særlig god guild politik hvis vi skal have mer ud af guilden, så skal der sku ikke komme lige tagesw højde for hjvem der har været mellem i længere tid. J jeg forstår sku nok nu hvorfor folk skider fra sk. Syntes i skulle tage det lidt til overvæjelse over om i har tænt på om i vil videre med sk eller om den bare skal stå i stampe
Når det kommer til raids er det helt op til Raid leader hvem der kommer med, det kan selvfølgelig være uheldigt for nogle af dem der ønsker at deltage hvis der ikke er plads til dem, men hvis raid leader ser det som fordelagtigt for det overordnede raid progress at en on trial kommer med frem for et member er det altså hans valg i sidste ende. Det gælder for så vidt lige så vel for officerer som for on trials.

Vi har på nuværende tidspunkt ikke nogen faste raidere, da folk i guilden generelt ikke har mulighed/lyst til at stille sig til rådighed x antal dage om ugen. Derfor er de raids der bliver lavet oftest sammensat af de personer der har tid og lyst fra gang til gang og det er ikke nogen nem opgave at få sat hold sammen på den måde. Det nytter eksempelvis ikke noget at der er 10 rogues der melder sig men kun 2 healers og en off spec tank, det kommer man ikke langt med. Vores første tur i Magtheridons Lair er f.eks. lige blevet aflyst fordi vi ikke kunne stille et hold.
It is by caffeine alone I set my mind in motion.
It is by the beans of Java that thoughts acquire speed,
the hands acquire shakes, the shakes becomes a warning.
It is by caffeine alone I set my mind in motion.
Sisemen
Highlevel poster
Posts: 1206
Joined: Mon Sep 03, 2007 23:54
Location: 2670 Greve

Post by Sisemen »

jeg syntes det er alletiders i fik grull ned, men jeg er lidt skuffet over at der var så mange (on trail) med, at der ikke var plads til dem der har været i guilden i (meget lang tid) og havde pots og foodbuff iorden, hvilked der ikk hvar mange af de nye der ikk havde, at de fik lov til at komme med på raid, hvilked der ikk er særlig god guild politik hvis vi skal have mer ud af guilden, så skal der sku ikke komme lige tagesw højde for hjvem der har været mellem i længere tid.
- Jeg forstår slet ikke den kritik, jeg havde valgt hold ud fra de tilmeldinger jeg havde fra forum og nogen få fra ingame da de havde problemer med forum.
- Jeg er sikker på du havde fået en plads hvis du havde meldt dig på banen, men det var ikke tilfældet i søndags.
- De folk der slackede med hensyn til pots og buffs skal nok få en advarsel, tvivl ikke på det.
- Og mener faktisk ikke jeg eller ledelsen har sat noget kritiere for at members kommer før "on trial" spillere(jeg kant tage fejl).
J jeg forstår sku nok nu hvorfor folk skider fra sk. Syntes i skulle tage det lidt til overvæjelse over om i har tænt på om i vil videre med sk eller om den bare skal stå i stampe
- Du ude i en kritik der slet ikke er retfærdig og som rammer ved siden af, vi har lige taget Gruul ned og koncentrere os om 25-mand raids i 1½ uges tid endnu, så mener absolut ikke vi står i stampe eller kommer til det lige foreløbigt.
- Vi mister hele tiden spillere desværre, det helt naturligt da nogen får mulighed for at komme ud og prøve nogen af de hardcore raiding guilds der er, vi kan og vil ikke være et hardcore raiding guild, men vil meget gerne give folk en mulighed for at prøve noget forskelligt!
- IRL is for quitters
User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Post by Replicat »

@ Inuit

Først og fremmest:
Det er super godt der kommer kritik. Det værste er dem som bare er sure uden at sige noget. Så er det svært at lave forbedringer!

Som svar til, at on-trials er kommet med på bekostning af members:
Dem som primært kommer med, er dem som tilmelder sig på forum. Det er dem som viser at de virkelig gerne vil med, og det er dem som raidleaderen kan regne med.
Man skal ikke tro, at man kan komme valsende i sidste øjeblik og få en plads frem for en on-trial, som måske har glædet sig i 1 uge og også har sine ting i orden. Så må man melde sig på forum, så RL kan regne med én når han sætter hold, eller i det mindste skrive om man måske dukker op. Hvis man ikke gider det, så gider man ikke raidet nok.

Udover det er det altid RL, der har det sidste ord, da det er hans job at sammensætte et raid, som har en mulighed for succes.
User avatar
Darkwarlock
Retired Guildleader
Posts: 2484
Joined: Wed Aug 29, 2007 23:59
Location: Aalborg

Post by Darkwarlock »

vil sige lidt som de andre...

Selvom der naturligvis skal være fordele ved at være medlem, må det stadig kunne forventes man tilmelder sig i ordentlig tid. Som RL er der ikke noget værere end at skulle samennsætte sit hold 5 min før raidstart.. i know, ive been there.. Det er stressende og hjælper ingen i det lange løb.

Hvis members vil have fordelen, må de også få tilmeldt sig raidet i ordentlig tid, så RL har ngoet at arbejde med.
User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Post by Replicat »

Og så kom den også på Wowjutsu!

http://www.wowjutsu.com/eu/neptulon/
forgella
Lowlevel poster
Posts: 489
Joined: Thu Sep 13, 2007 13:56
Location: Bindslev

Post by forgella »

Woot 4 pladser frem 8)
---------------------------
you spilt the blood
i have your soul.
Post Reply