Now The Old King Is Dead, Long Live The King!

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

Tillykke Bleuf :)

...og slet ikke uventet Dent, men det er jo heller ikke første gang jeg høre dig sige at hatten nok skulle gives videre, og jeg ville selv ha' valgt Bleuf hvis det var mig som kiggede efter en person som var aktiv og dedikeret til et guild. Efter selv at ha været guildmaster i 9-10 år kan jeg også kun sige at det er et utaknemmelig hårdt job hvis man ønsker mere for sit guild end bare et sted at parkere sine characters, glad for at ha været i guild med dig og glad for at du har taget hatten for "mit guild" i en tid hvor det var nødvendigt med en på toppen.

Jeg er ikke i tvivl om at Bleuf nok skal give den max gas, og jeg er spændt på at se i hvilken retning han har tænkt sig at føre guilded.

//Tallens
Founder: Drunken Kannibals/Censored
Co-founder: Sober Kannibals
Member: Singularity
Tidster
Newbie poster
Posts: 29
Joined: Wed Aug 15, 2012 21:23
Location: Denmark

Post by Tidster »

Hvad blev der af Denthrak? :O
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Post by Denthrak »

Tidster wrote:Hvad blev der af Denthrak? :O
Jeg er her skam stadig. Jeg er bare ikke i ledelsen længere ;)
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
Arkiel
Lowlevel poster
Posts: 165
Joined: Sun Dec 28, 2014 18:31

Post by Arkiel »

Hil Bleuf - men check din pizza en ekstra gang HC - tror Jinz har fat I noget :twisted:

Godt at høre du hænger på Dent.

/Wheezar
User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Post by Replicat »

Sikke en nyhed. Men en god nyhed.
Denthrak, du har været den guildleader SK havde brug for, og du har (set fra sidelinjen) gjort et rigtigt godt stykke arbejde! Jeg er stolt over nu at have samme titel som dig ;)

Bleuf - held og lykke med guildleader titlen! Den er for det meste fantastisk at have. Og når den ikke er, så er der altid masser af folk i rækkerne til at hjælpe med gode råd og hvad der ellers skal til. Vi har vist aldrig haft æren af at spille sammen, men måske det sker engang i fremtiden. Ser frem til også at følge dit lederskab fra sidelinjen.
User avatar
Darkwarlock
Retired Guildleader
Posts: 2484
Joined: Wed Aug 29, 2007 23:59
Location: Aalborg

Post by Darkwarlock »

Replicat wrote:Sikke en nyhed. Men en god nyhed.
Denthrak, du har været den guildleader SK havde brug for, og du har (set fra sidelinjen) gjort et rigtigt godt stykke arbejde! Jeg er stolt over nu at have samme titel som dig ;)

Bleuf - held og lykke med guildleader titlen! Den er for det meste fantastisk at have. Og når den ikke er, så er der altid masser af folk i rækkerne til at hjælpe med gode råd og hvad der ellers skal til. Vi har vist aldrig haft æren af at spille sammen, men måske det sker engang i fremtiden. Ser frem til også at følge dit lederskab fra sidelinjen.
ja der er ved at være et par stykker af os. Men fordelt over 10 år er det stadig ganske fornuftigt tror jeg, næsten "perfekt" 2 år mellem hvert skift:

2006: Darkwarlock
2007 -> Tranaar(nej det hedder du!)
2009-> Scarey
2011-> Tsaaron
2013-> Denthrak
2016-> Bleuf
Retired guildleader and Webmaster
Post Reply