Efter at have siddet med guild leader-hatten i ca. 3 år nu, er det mig en glæde at kunne præsentere Bleuf som vores nye guild leader (og nej, jeg
stopper ikke selv med at spille, men træder bare ud af ledelsen til menigt medlem

).
Jeg har aldrig været helt komfortabel med lederpositioner, men under omstændighederne for 3 år siden, var det en opgave jeg (lidt modvilligt

) var klar til at prøve kræfter med. Nu er SK heldigvis sådan et fantastisk guild at det var en forholdsvis nem opgave. Nu er der dog, siden dengang, sket en del for mig i det virkelige liv, hvilket har medført at jeg ikke har det samme overskud som jeg havde dengang. Kombinationen af alle disse ting har tæret en del på mig over det sidste lange stykke tid, hvilket gør at jeg ikke har energien til at være den guild leader SK fortjener. Jeg tror derfor at det at give hatten videre er bedst, ikke bare for mit eget mentale helbred, men også for SK som helhed.
Bleuf har derimod været meget aktiv, både ingame og på forum. Har sat raids op, reageret på ansøgninger og generelt været den drivende kraft i ledelsesdebatter. Jeg ser ham derfor som det naturlige valg som efterfølger. Jeg er dybt taknemmelig over at han vil tage posten, så jeg kan trække mig tilbage med god samvittighed.
Tag godt imod ham, og så håber jeg at I vil behandle ham lige så godt som I har behandlet mig

(hvis ikke det var fordi I er så dejlige, ville jeg sikkert være gået helt ned for længe siden

)
All hail Bleuf. Leader of the Sober Kannibals!
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why