Hvad er sjovest?

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Hvad er sjovest?

Tanking
19
17%
DPS
70
64%
Healing
21
19%
 
Total votes: 110

User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Hvad er sjovest?

Post by Replicat »

Hvad er sjovest?

Tanking?

DPS (Damage per second = gøre skade)?

Healing?
User avatar
Clonegirl
Lowlevel poster
Posts: 434
Joined: Thu Sep 13, 2007 8:42
Location: Roskilde

Post by Clonegirl »

Jeg satte min stemme ved Healing, ihvertfalde når jeg kommer op hvor chain heal spamming bliver nødvendigt.

Endelig syntes jeg lige nu at Dps og tanking er sjovt, men ved at det bare er fordi jeg gerne vile prøve noget nyt.
Image
Cultura
Midlevel poster
Posts: 876
Joined: Sun Sep 02, 2007 20:03
Location: Kastrup

Post by Cultura »

Tanking er klart det mest udfordrende.
Da al dps afhænger af hvor meget tps man kan lave.
Jeg kan kun forestille det ville være sjovere som warrior,
da man har en masse counter-abilitys til forskellige boss abilitys.

Dps er også meget spass. Det kræver faktisk en del at være en
dygtig dps. Hvis man vil lægge nr. 1 på dmg done, skal man virkeligt
være fokuseret.

/cultura
Sisemen
Highlevel poster
Posts: 1206
Joined: Mon Sep 03, 2007 23:54
Location: 2670 Greve

Post by Sisemen »

Jeg syntes den var svær at vælge, holder utrolig meget af at tanke og har brugt meget tid på at skaffe godt udstyr, men altid sjovt at se hvor godt man kan klare sig på dps'en i forhold til de andre class's.

Så valget blev dps.
- IRL is for quitters
User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Post by Replicat »

Jeg har valgt dps.

Jeg holder af både tanking, dps og healing (heldigvis), men dps er altid sjovt, hvorimod de andre to har tidspunkter hvor det ikke altid er lige så sjovt.
Healing i Zul'Aman synes jeg f.eks. er sjovere end dps, hvorimod healing i Karazhan er gået hen og blevet en smule kedeligt, og det er jo pga. udfordringen i det (med det lilla gear Earthwalker efterhånden har).
User avatar
Khann
Lowlevel poster
Posts: 455
Joined: Sat Sep 08, 2007 7:22
Location: 4K Roskilde

Post by Khann »

JEg har stemt healing da det er det Khann er bedst til.. Tanking har jeg prøvet et par gange i et par sekunder, men uden held. DPS er nu meget sjovt, men da jeg ikke kan finde ud af det så har jeg valgt healing.
Der Schurke!
The similarity between Rogues and Nubs is?
They both pick 'locks......
**New** Nu med alt!!
Har brug for gaffa.. meget gaffa
Miatch
Midlevel poster
Posts: 877
Joined: Tue Dec 04, 2007 22:52

Post by Miatch »

Har valgt DPS
Jeg har aldrig tanket, så det er lidt ved ikke jo. Min healer karriere stoppede da jeg så en player som var, samme class...men bare meget bedre end mig, og jeg ved at jeg aldrig kommer op på det niveau.(ene healer fra 70% på Wolf, og ingen døde på hans vagt :shock: ).
Derfor har jeg valgt dps, det er osse meget mere mig end healing nogensinde vil ha blevet. Har 2 melee dps og er ved at spille en ranged op, for at se hvordan det er.
Tror nu nok jeg forbliver melee..To the end :D
./MOO
User avatar
Blomsten
Need IRL?
Posts: 5244
Joined: Sun Sep 02, 2007 23:06
Location: Hjørring

Post by Blomsten »

Jeg vil gerne sætte en stemme i alle 3.

Jeg elsker at heale og sætter en ære i at holde alle i live (så vidt muligt)

Jeg elsker at tanke og kæmpe for at holde min aggro så andre ikke dør.

Jeg elsker at dps'e, det dér med at køre den lige til stregen i threat men uden at overskride.
User avatar
Fjendskab
Highlevel poster
Posts: 1301
Joined: Sun Dec 16, 2007 12:24

Post by Fjendskab »

Jeg elsker healing uanset om det er lette eller krævende situationer. I de lette synes jeg bare det er hyggeligt at stå nede bagved og holde øje med folks health, og ja, de mere krævende situationer er ekstra sjove netop fordi de er krævende.

Uanset hvor svært det er at holde styr på sin healing føler jeg en herlig fornemmelse af kontrol når jeg healer. I sidste ende er det dig der bestemmer hvem der lever og dør. Jeg har aldrig tanket ret meget, men ville sikkert få den samme fornemmesle af tanking. Måske endda endnu mere som main tank.

Dps er selvfølgelig også sjovt, men ofte finder jeg det mere ensformigt, og det kommer meget an på hvilken class jeg spiller om jeg finder det underholdende eller ej.

Derfor healing! :D
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

All melee stinker... det er ubrugligt og koster alt for meget healing... (ja selv tanks... sigh)

Healing er der hvor det sker, det er desværre også de sted hvor der er mindst Tak fra andre... man kan se på DPS om det går godt, men det er nemt at pege finger af healing i stedet.

DPS er okey, men i længden er det fandme kedeligt, man sidder bare og spammer en knap, på 1 eller måske 4 mål uden at man egentlig skifter meget i rollen... DPS er der hvor man kan tillade sig at fordumme sig selv og være singleminded. der er sgu ikke megen kunst i at spam 11112 11112 11112 en hel kamp...

--------

Så det er klart... healing er der hvor skill spiller ind, alle kan lave DPS, næsten alle kan Tank, men det er fåtallet som kan heal godt... det kræver overskud, focus og det er tak nok for en selv at vide at ingen dør, og at raided lever i bedste vel takket være en selv (og de andre 5-6 healere) :)

//Tallens'out
Weirdophon
Lowlevel poster
Posts: 228
Joined: Fri Nov 30, 2007 12:47
Location: amager

Post by Weirdophon »

Healing klart :)
Image
_______________________________________
Ants have sex in your beer
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

Mit reply lyder meget lige som Laby's .... Jeg synes sgu det hele er fedt, og jeg ærger mig over jeg ikke har en tank char i de højere lvl lag, men det kan være det kommer ;)

Har ikke stemt noget......


side note...... Ikke være fræk Tallens! (11112 11112 11112) :D
Home is where the Hearthstone is
User avatar
Unlife
Midlevel poster
Posts: 686
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:03
Location: Grenå, Denmark

Post by Unlife »

Selvom det er længe siden jeg har spillet healer må jeg nok indrømme at det er der jeg har haft det sjovest, som Tallens siger kræver det utrolig meget fokus at være en god healer men det er også der man har den bedste tilfredsheds følelse når man har reddet sin gruppe fra noget der lignede et sikkert wipe. Men som med alt andet er det i sidste ende et spørgsmål om smag og behag. En mands ost er en anden mands rådden mælk.
It is by caffeine alone I set my mind in motion.
It is by the beans of Java that thoughts acquire speed,
the hands acquire shakes, the shakes becomes a warning.
It is by caffeine alone I set my mind in motion.
Troz
Need IRL?
Posts: 2524
Joined: Tue Sep 11, 2007 11:59
Location: København, Amarbronx

Post by Troz »

Jeg har valgt tanking.... (meget heldigt) .... da det kræver langt mere optimering end dps som warrior og det synes jeg er sjov... men nu er jeg begyndt at lave dps på min lock (er ikke så go til at heale) i BGs, og det er sgu også spass. At se en flok allier spæne rundt efter en fear... eller nuke en stakkels 70'er pally som ikke har en chance uden sin fine bobbel.

Så pve - tank, pvp - nuke :twisted:

/Troz
Dont be a dawg - be a frowg!
User avatar
Tomse
Need IRL?
Posts: 2092
Joined: Sun Jan 13, 2008 23:20

Post by Tomse »

Jeg har valgt DPS, altid godt at tage en power nap under en boss fight og lige trykke på fireball engang imellem *GG*

Nej.. jeg har en del DPS'ere men har da også prøvet at heale med nogle lowlevel chars i bla WC og SFK med hhv druid og shamman.

det var en PUG i WC, og suveræn tank.. jeg var feral specced med min druid. men jeg healede næsten ikke (vores healer smuttede så en anden måtte heale hehe) andet and at smide en rejuvenation fa tid til anden.
Post Reply