You sucked. You can't Un'sok

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

You sucked. You can't Un'sok

Post by Denthrak »

Image
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Well done !!
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Post by Replicat »

Yay! :D Fedt kill - fed overskrift.
Undskyld forsinkelsen. Jeg skyder skylden på SAS.
noobtank
Singularity
Posts: 1214
Joined: Tue Feb 09, 2010 17:09

Post by noobtank »

Godt arbejde!
Gandier
Singularity
Posts: 2048
Joined: Tue Apr 14, 2009 19:52
Contact:

Post by Gandier »

Wh00p wh00p :)

Dalhoff's idé med at få dræbt EmberAmbers på predefinerede steder var godtnok en god plan :)
Boeving
Singularity
Posts: 618
Joined: Thu Sep 13, 2007 11:35

Post by Boeving »

Mega fed overskrift! Finder du selv på dem, eller har du sådan en uber-wow-boss-kill-headline-generator?

Og hvor var det dog et super overlegent kill... ;) Som sidste levende ikke-construct havde jeg dømt os ude, men ville bare se hvor længe jeg kunne overleve (personlig ting jeg har kørende). Det viste sig at være en god idé da procenterne godt nok røg hurtigt af bossen de sidste 10 sek. af kampen!

Må også bakke op om de gode inputs der kom til sidst mht. EmberJambers. Tror vi fungere bedst som et raid team med masser af marks over det hele.

Fedt raid.
Er sikker på at Grand Empress nok skal ryge ned snart også, givet at vi bruger masser af marks!
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Post by Denthrak »

Boeving wrote:Mega fed overskrift! Finder du selv på dem, eller har du sådan en uber-wow-boss-kill-headline-generator?
Hehe, tak :D
På Garalon havde jeg egentlig tænkt: "We like big bugs and we cannot lie", men da jeg fortalte den til Healush, som lige var kommet væltende hjem fra en eller anden julefrokost, kom han med den nuværende overskrift til den. Må indrømme at den var bedre, så den skal han da have credit for ;)
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
User avatar
Zirena
Advisor
Posts: 2856
Joined: Tue Nov 11, 2008 17:51
Location: Sorø

Post by Zirena »

Grats :)
Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?
Post Reply