Hvilket startområde har du valgt?

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Hvilket Northrend startområde startede du din leveling i?

Borean Tundra
23
36%
Howling Fjord
33
52%
Jeg er ikke nået til Northrend endnu
8
13%
 
Total votes: 64

User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Hvilket startområde har du valgt?

Post by Replicat »

Så er de fleste af os kommet i gang med Wrath of the Lich King. Og der er jo 2 startområder at vælge i mellem.

Hvilket af dem valgte du at levele i med din første lvl 70+ character?

Borean Tundra eller Howling Fjord?
User avatar
Sarusar
Need IRL?
Posts: 2187
Joined: Sun Sep 02, 2007 17:21
Location: Ballerup

Post by Sarusar »

Valgte Howlig Fjord. Og har ikke fortrudt det, De der Forsaken er skøre i bolden.

Forsaken NPC nr. 1: Hey gå lige ud og find ingredienser til en ny Plague.
Forsaken NPC nr. 2: Nak lige de der dumme Allies.
Forsaken NPC nr. 1 (efter man aflevere hans ingredienser): Test lige den her Plague på dem der.
Forsaken NPC nr. 3: Tag den her Abomination Assembly Kit og nak nogle Vrekyls.
Forsaken NPC nr. 4: Test lige det her på dem der.

Well you get the picture. It's fun as hell :D
This steel ain't stainless, your blood stains all over this steel god dammit.

Nu med: ["Gimme that microphone!"]
Bask
Highlevel poster
Posts: 1471
Joined: Sun Nov 25, 2007 18:29
Location: 8981 Spentrup

Post by Bask »

Har fulgt Jame's guide... Har spillet ca. 16 timer og er 400K inde i lvl 73! Den ROXOR...
Is it necessary for me to drink my own urine? No, but I do it anyway because it's
sterile and I like the taste.
Troz
Need IRL?
Posts: 2524
Joined: Tue Sep 11, 2007 11:59
Location: København, Amarbronx

Post by Troz »

Har achievments for begge, men tog første gang Zeppen til Borean tundra og startede der.... men så skulle jeg jo liiiige i UK, så var der jo også quests derovre, så lidt frem og tilbags ;)
Nu er det dragonblight der skal lægges ned.

/Troz
Dont be a dawg - be a frowg!
Tilter
Lowlevel poster
Posts: 459
Joined: Wed Sep 12, 2007 11:26
Location: Frederiksberg

Post by Tilter »

Jeg valgte borean thundra med Tilter, mest fordi jeg troede man ku komme begge steder hen fra org :D og det ku man så ikke. Men så er jeg så småt startet med Booya i den anden, stiiiille og roligt generelt. Sidste eksamen imorgen kl 1120 i de næste 2½ måned.. så kommer jeg lidt mere online :D
----------------------------------
Kan selv gå men er iøvrigt glad for smukke piger
Spleen
Lowlevel poster
Posts: 100
Joined: Wed Sep 12, 2007 16:54
Location: 2860 Søborg

Post by Spleen »

Jeg har valgt at lægge ud med Borean Tundra, fordi den zone er mere fyldt med Horde folk i forhold til Howling Fjord. Horde har adgang til Borean Tundra fra Orgrimmar, imens allyerne har adgang til Howling Fjord fra den nye havn i Stormwind og derfor flooder de Howling Fjord. Jeg har kun lige lavet et par enkelte quests i Howling Fjord, men den stemning som er i den zone er sgu fantastisk! Den morbide humor, som Sarusar også beskriver, er et pletskud fra OBH i mit univers! Og så ser jeg frem til at spamme /1 med spørgsmål om, hvor ham Anton er henne... >.<

"Anton! Dine bukser er revnet!!!"

Tilter wrote:Sidste eksamen imorgen kl 1120 i de næste 2½ måned.. så kommer jeg lidt mere online :D
Held og lykke med din eksamen! :wink:
Love is what they'll get
when they break up
and join in Spleen United
Miatch
Midlevel poster
Posts: 877
Joined: Tue Dec 04, 2007 22:52

Post by Miatch »

Jeg startede i Fjord, tog ikke så mange qs for der blev hurtigt alt for crowded :) :)
./MOO
User avatar
Clonegirl
Lowlevel poster
Posts: 434
Joined: Thu Sep 13, 2007 8:42
Location: Roskilde

Post by Clonegirl »

Howling Fjord, er der vil jeg bliuve ved med at starte.
Synes Borean tundra er underlig, og sammenpresset,
og så er Howling fjord bare pænnere :D
Image
Blacklotus
Expelled from the guild
Posts: 319
Joined: Tue Dec 18, 2007 9:47
Location: Brøndby

Post by Blacklotus »

Jeg har lidt begge steder, men jeg har den første eksamen i weekenden skal skrive opgave og derefter kommer de løbende indtil jul så jeg kommer nok til at være en del bagefter alle :cry:



Lotus
User avatar
Tomse
Need IRL?
Posts: 2092
Joined: Sun Jan 13, 2008 23:20

Post by Tomse »

Er igang med de sidste quests i HF, samt har lavet alle quests omkring Nexus, og lidt få stk i BT.
User avatar
Fjendskab
Highlevel poster
Posts: 1301
Joined: Sun Dec 16, 2007 12:24

Post by Fjendskab »

Howling Fjord -> Borean Tundra da jeg følger Jame's guide.
Crazy Closet, part of the Love Crusade - A different kind of love

I used to pray every night for a new bike, but then i realized the Lord doesnt work this way, so i stole one and asked for his forgiveness.
Elyl
Lowlevel poster
Posts: 325
Joined: Tue Mar 25, 2008 19:09
Location: Århus

Post by Elyl »

Jeg startede i Howling Fjord fordi det var tættere på Undercity (hvor jeg var logget ud), og jeg tænkte "This is niiiiice".
Så teamede jeg op med et par venner og tog nogen quests i Borean Tundra og tænkte "This is noooooot nice".

Efter godt 30 quests i Borean tænkte jeg "Fecking lorteområde! Jeg vil ALDRIG være nød til at tage derned igen!" så nu er jeg i gang med at rydde det totalt for quests - og det går godt, jeg mangler 3 i Tauren byen og så den der druid post så kan jeg med ro i sinde begynde at hade det lige så indædt som Blades Edge.
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Startede i HF. Der får man også hurtigt questen til at nakke endboss i UK.
Efter at have klaret en ret stor del af questene og været i Nexus 2 gangen uden nogen quests startede jeg på de quests i Colderra, og så nuppede vi lige instancen 2 gange mere for at complete dem. Og så tilbage til HF. Da jeg blev complete der, hoppede jeg til BT, hvor jeg er i gang p.t
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
Troz
Need IRL?
Posts: 2524
Joined: Tue Sep 11, 2007 11:59
Location: København, Amarbronx

Post by Troz »

Borean Tundra synes jeg sgu er skæg nok, den er meget varieret - der er Murlocs, dyrerettighedsorganisaion, undeads, hvalrusser, gnomes osv. Synes temaet i HF er lidt for ensrettet - undeads, undeads - dog er pirat questsne fede!

/Troz
Dont be a dawg - be a frowg!
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

Har valgt BT, fordi nu var det dér jeg landede først... synes quests er fede dér (eeeelsker murloc quests!) og må indrømme jeg ikke har oplevet de store problemer med allys - tværtimod ;)

Har speccet Muti/prep, og har endnu ikke mødt en ally 1on1 som ikke har bidt i støvet, mindst én gang - inkl. retri pallys, DK's, ja sågar resto druids...

Hopper over i HF nu, så jeg kan lave preq til UK, og forhåbentlig aflive et par allys undervejs.... Skal have genopbygget det rygte jeg engang havde som low lvl pvp'er ;)
Home is where the Hearthstone is
Post Reply