Godkendt. Death Knight application from Thoorn

Post new topic   Reply to topic    Kannibals.dk Forum Index -> Ansøgninger
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Applicant
Need IRL?

PostPosted: Thu Feb 01, 2018 14:48    Post subject: Godkendt. Death Knight application from Thoorn Reply with quote

Generel information

Character Navn: Thoorn
Character Klasse: Death Knight
Character Race: Blood Elf
Level: 64
Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/draenor/Thoorn/
Realm Historik http://www.warcraftrealms.com/search.php?serverid=427&search=Thoorn&region=1

Information om ansøger
Alder: 50

Venner/Bekendte i guilden:
Nej desværre, er helt ny på Draenor og søger et sikkert og behageligt sted at begynde mine eventyr. Har fuld toons på Silvermoon.

Info om ansøger og dennes WoW liv
Aktivitetsniveau, og hvornår:
jeg er fortrinsvis weekend og aften spiller, jeg har en del aften møder og der vil være dag hver uge jeg ikke logger på. Jeg har været raider i nogle år og har selv stået for hygge runs for altere, efter jeg holdt pause med raids.. Jeg bliver aldrig harcore spiller, og lægger mere vægt på det sociale.

Hvor har du hørt om SK fra?:
Jeg faldt over jeres hjemme side da jeg søgte efter danske guild på Draneor.

Guild Historik
Tidligere guilds: Thunderhorn før den blev tømt for mennsker og vi flyttede hed Guild League og lemmings.
Silvermoon: Danish appocalypse (Gm og ledelse forsvandt og jeg fandt et godt sted til os 15 der var tilbage, og vi mergede så med "Hvem sagde kage hvor jeg/vi har været i over to år.

Årsag til skift:
Jeg forsøger at lave mit hjemmearbejde før jeg søger ind i en guild og har ikke været uvenner med nogen fordi jeg søger guilds med samme værdier for spillet som jeg selv. Så derfor har mine skift været på baggrund af servers eller guilds der er blevet tomme for ppl, grundet folks kedsomhed i spillet generelt. Jeg har selv holdt pauser ind i mellem i de sidste 12 år

Reglerne i SK, har du læst dem?
Ja, det er ikke Nam, det er bowling, der er regler

Information om ansøger
Jeg er female, mor til 2 voksne børn der også spiller wow. Jeg arbejder til daglig som professionel yngel-plejer (pæd.) Jeg laver frivilligt arbejde på Roskilde hvert år, hvor jeg er en del af et ledelses team der varetager opgaverne for "social workers" som er et hold på 90 mennesker der sikrer et godt festival miljø og oplevelser for de yngste gæster/børn og unge under 18 år. Dertil yder vi psykisk førstehjælp ved alle ved større hændelser. Ganske spændende!. Derfor vil jeg have få perioder hvor jeg ikke er online i sær op til uge 27. I min fritid eller har jeg en nyttehave og roder i jorden, og spiser gerne mine afgrøde i LAN regi:)

Forventer af SK?:
Et sted at kunne hænge ud og nyde min sparsomme fritid. jeg har altid syntes spillet skulle betrages som en fritidsstund og derfor er det vigtigt at have øje for at der sidder mennesker bag hver toon, og at fritiden skal være en behagelig stund.
Back to top
View user's profileSend private message
Bleuf
Guildleader

Bleuf(Main)
110 Blood Elf Priest
(Sober Kannibals)
Rullepølsen(Alt)
110 Pandaren Monk
Marenmalke(Alt)
100 Tauren Paladin
Møgungen(Alt)
110 Troll Shaman
PostPosted: Thu Feb 01, 2018 19:03    Post subject: Reply with quote

Hej Thoorn

Tak for ansøgningen!

Vi kigger på den og vender tilbage i løbet af et par dage.

Venligst
Bleuf
Back to top
View user's profileSend private message
Blomsten
Officer

Labyblomsten(Main)
110 Blood Elf Paladin
(Sober Kannibals)
Guldblomsten(Alt)
110 Tauren Druid
Sneblomsten(Alt)
101 Undead Priest
Babyblomsten(Alt)
110 Blood Elf Warrior
PostPosted: Thu Feb 01, 2018 20:23    Post subject: Reply with quote

Ansøgning godkendt!

Følg venligst nedenstående punkter inden du beder om en in-game invite.

* Opret din(e) char(s) her: WoW Characters (linket findes også i toppen under logoet).
* Ansøg om medlemsskab i gruppen "members" her: Usergroups (linket findes også i toppen under logoet).

Herefter tager du bare fat i en officer eller advisor in-game for invite.

Når du er godkendt i usergruppen vil du få fuld adgang til hjemmesiden. Har du spørgsmål til hvordan vores hjemmeside fungerer skal du bare tage fat i en advisor eller officer så skal vi nok hjælpe dig igennem.

Velkommen til SK Smile
Post new topic   Reply to topic    Kannibals.dk Forum Index -> Ansøgninger All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum