You Can't Always Get By With a Little Help From Your Adds!

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

You Can't Always Get By With a Little Help From Your Adds!

Post by Denthrak »

Image
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
Qeu
Singularity
Posts: 2081
Joined: Thu Jan 24, 2013 18:28

Post by Qeu »

Woohoo!
Tauren rogue i forklædning.
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

fedt Drenge! :D
Founder: Drunken Kannibals/Censored
Co-founder: Sober Kannibals
Member: Singularity
Gandier
Singularity
Posts: 2048
Joined: Tue Apr 14, 2009 19:52
Contact:

Post by Gandier »

Super dejligt kill. Vi panikkede lidt ved 10% hvor bossen blev flyttet rundt, men alt i alt et solidt kill. Med den DPS vi har med giver tre healere rigtig god mening på den her kamp, da det passer fint med at der ikke er flere waves når vi rammer omkring 15-20% liv på bossen. Der spawner så et ekstra sæt ved 10% som vi ignorer (ud over noget CC) samtidig med at vi kaster BL. Alt i alt et nydeligt kill, der bare kræver at der ingen personlige fejl er :)
User avatar
Denthrak
Retired Guildleader
Posts: 2162
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:09

Post by Denthrak »

Gandier wrote:Vi panikkede lidt ved 10% hvor bossen blev flyttet rundt
Jeg følte ikke rigtig panik over at bossen blev flyttet, jeg tænkte bare at det gav da god mening at få ham væk det område hvor adds spawner, så off tanken ikke skulle kæmpe så meget for at samle dem op. Jeg tænkte da lige: "Det mindes jeg ikke at vi har aftalt, men oh well" :D
If I had a nickel for every time I got confused I'd be like: Where'd this nickel come from? and then there'd be another nickel and I'd think: What's with the nickels? leading to more confusion, and eventually I'd be crushed without ever knowing why
Nagun
Highlevel poster
Posts: 1602
Joined: Wed Jul 17, 2013 23:34
Location: Copenhagen
Contact:

Post by Nagun »

Denthrak wrote:
Gandier wrote:Vi panikkede lidt ved 10% hvor bossen blev flyttet rundt
Jeg følte ikke rigtig panik over at bossen blev flyttet, jeg tænkte bare at det gav da god mening at få ham væk det område hvor adds spawner, så off tanken ikke skulle kæmpe så meget for at samle dem op. Jeg tænkte da lige: "Det mindes jeg ikke at vi har aftalt, men oh well" :D
Næh, jeg tænkte lidt det samme. Jeg skulle dog lige have nået at smide et binding shot sekundet inden en Assassin tog livet af mig. Men det gik jo og også uden de 6 sekunder ekstra uden besværlige adds :)
/Nagun
Zooke
Singularity
Posts: 217
Joined: Fri Sep 28, 2012 4:32

Post by Zooke »

Tænkte bare vi skulle gøre som de sidste par gange vi har prøvet men burde nok lige have sagt noget inden :D
Qeu
Singularity
Posts: 2081
Joined: Thu Jan 24, 2013 18:28

Post by Qeu »

Denthrak wrote:
Gandier wrote:Vi panikkede lidt ved 10% hvor bossen blev flyttet rundt
Jeg følte ikke rigtig panik over at bossen blev flyttet, jeg tænkte bare at det gav da god mening at få ham væk det område hvor adds spawner, så off tanken ikke skulle kæmpe så meget for at samle dem op. Jeg tænkte da lige: "Det mindes jeg ikke at vi har aftalt, men oh well" :D
Det virkede faktisk også meget naturligt for mig, men okay jeg tunnelvisionnede også bare bossen ;)
Tauren rogue i forklædning.
Qeu
Singularity
Posts: 2081
Joined: Thu Jan 24, 2013 18:28

Post by Qeu »

Denthrak wrote:
Gandier wrote:Vi panikkede lidt ved 10% hvor bossen blev flyttet rundt
Jeg følte ikke rigtig panik over at bossen blev flyttet, jeg tænkte bare at det gav da god mening at få ham væk det område hvor adds spawner, så off tanken ikke skulle kæmpe så meget for at samle dem op. Jeg tænkte da lige: "Det mindes jeg ikke at vi har aftalt, men oh well" :D
Det virkede faktisk også meget naturligt for mig, men okay jeg tunnelvisionnede også bare bossen ;)
Tauren rogue i forklædning.
User avatar
Scarey
Retired Guildleader
Posts: 6339
Joined: Sat Oct 20, 2007 20:56
Location: Valby

Post by Scarey »

Gz med det !
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.
Post Reply