Serpentshrine Cavern eller Gruul's Lair?

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply

Serpentshrine Cavern eller Gruul's Lair?

Serpentshrine Cavern
20
43%
Gruul's Lair
14
30%
Jeg er ligeglad
10
21%
Jeg raider ikke søndag
3
6%
 
Total votes: 47

User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Serpentshrine Cavern eller Gruul's Lair?

Post by Replicat »

Da det har stået sløvt til med tilmeldingerne til 25-mands raids de sidste 2 uger prøver vi lige med en kort afstemning omkring hvilken instance folk helst vil i (primært).
Bask
Highlevel poster
Posts: 1471
Joined: Sun Nov 25, 2007 18:29
Location: 8981 Spentrup

Post by Bask »

Gief SSC :wink:

Fed instance, og man får de sug i maven når bosserne ryger ned. Ganske som dengang man var 40 mand afsted.

/Netano
User avatar
Clonegirl
Lowlevel poster
Posts: 434
Joined: Thu Sep 13, 2007 8:42
Location: Roskilde

Post by Clonegirl »

Mener som udgangspunkt at Gruuls og ZA skal være på farm,
og KZ skal vi bevæge os væk fra.
Folk må samle der pre gear ved hjælp af noget rep og heroic.
Man kan da godt hvis vi har 7-8 stykker som skal bruge noget pre gear, starte et lille hurtigt i KZ.

Det vile være et kæmpe skridt hvis SK ikke skulle raide KZ, men fik gruuls og ZA på farm :D

Så kan søndagene jo bruges til at komme videre i fx. maggy lair og SSC.

Mandag : Troz ZA
Onsdag : Gruuls ..?
Torsdag : Troz Za og laby KZ (Hun har vist planer om ZA når saru har gear til det)
Og søndagen til at komme videre i SSC og/eller Maggy lair.
Image
Flicko
Lowlevel poster
Posts: 149
Joined: Mon Sep 24, 2007 13:50

Post by Flicko »

@Shamanboy, der er stadig rigtigt rigtigt rigtigt rigtigt mange i SK der manger gear fra KZ før at vi kan have forhåbninger om at stoppe med at raide der imo, og nu er KZ også blevet bedre med Badge drops, så gief mere KZ.

Skyggebold kan måske raide KZ engang imellem men det er dog ikke på nogen fast ugedag da mit skema er meget fleksibelt med kæresten og IRL vennerne, så jeg kan ikke afsætte en fast ugedag til at raide, men kan måske godt sige 2-3 dage før om jeg kan være med på et raid og min warlock er rimeligt gearet og mangler egentligt kun 1-2 ting fra prince :)
"I mit næste liv vil jeg gerne være en buksetrold..."
User avatar
Clonegirl
Lowlevel poster
Posts: 434
Joined: Thu Sep 13, 2007 8:42
Location: Roskilde

Post by Clonegirl »

Jah.. men det var bare et forslag :)

Så kan man vel smide et kz run ind fredag eller lørdag, søndag eftermidag ? Ellers noget tirsdag :D
Image
Bask
Highlevel poster
Posts: 1471
Joined: Sun Nov 25, 2007 18:29
Location: 8981 Spentrup

Post by Bask »

Kan se KZ bliver aflyst stortset hver uge, når man kigger tilbage i forum. Det holder bare ikke :cry:

KZ er faktisk en fin instance, og har meget godt loot til alle classes. Så stram op, og lad os rydde den instance hver uge... :wink:
Post Reply