Bedste starttidspunkt for søndags-raids?

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Post Reply

Bedste starttidspunkt for søndags-raids?

18.45
16
42%
19.45
13
34%
Jeg er ligeglad
6
16%
Jeg raider ikke søndag
3
8%
 
Total votes: 38

User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Bedste starttidspunkt for søndags-raids?

Post by Replicat »

For tiden starter søndags-raids kl. 19.45. Det er der flere årsager til. Men det skader ikke med en lille afstemning om hvornår folk gerne vil starte.
Granoth
Newbie poster
Posts: 21
Joined: Wed Sep 19, 2007 16:06
Location: Roskilde

Post by Granoth »

Jeg er helt sikkert klar fra kl 19.00 så burde folk der har et liv med familie og ligendene vær færdig med at spise :)
Sisemen
Highlevel poster
Posts: 1206
Joined: Mon Sep 03, 2007 23:54
Location: 2670 Greve

Post by Sisemen »

Tror man skal skiftes imellem 18.45 og 19.45, så mange som muligt har chancen for at deltage.

Men har stemt 18.45, så vi har længere tid at lege i :D
- IRL is for quitters
Floboi
Lowlevel poster
Posts: 280
Joined: Sun Sep 02, 2007 23:11
Location: Frederiksberg

Post by Floboi »

Granoth wrote:Jeg er helt sikkert klar fra kl 19.00 så burde folk der har et liv med familie og ligendene vær færdig med at spise :)
Nu er kl.19.00 ikke en af valgmulighederne :D, men jeg har stemt 19.45

Kl.18.45 er lidt for tidligt, hvis der skal spises, slås mave, tale med familien, vaskes op, tændes computer osv. inden raidstart.
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

Jeg har stemt ligeglad. For min skyld kan vi godt starte tidligere, men jeg tror det vil påvirke mange, såsom Flo fx, at starte så tidligt så vi muligvis får svært ved at komme afsted
Home is where the Hearthstone is
User avatar
Clonegirl
Lowlevel poster
Posts: 434
Joined: Thu Sep 13, 2007 8:42
Location: Roskilde

Post by Clonegirl »

Måske skulle man dele det op så dem der skal på arbejde / skole næste dag også kunne komme emd, ikke alle orker (eller må) raide til kl. 11 ;)

Så :
13.15 - 15.00
19.45 - 21-30

Og så kan man lave 2 hold hvis folk ikke lige kan begge tider :)
Tror det ville gøre det lettere for noegn at komme med og hvis
man ikke kommer afsted om dagen pga. mangel på spillere kan man
vel altid prøve om aftene og så lige finde ud af om alle folk kan til 23.00
ved hjælp af ready check fx.

Bare noget i kan tænke over :)
Image
User avatar
Juiceboi
Singularity
Posts: 4070
Joined: Fri Sep 07, 2007 1:21

Post by Juiceboi »

Fint du kommer med forslag Shamanboy - altid godt!


Men hvis man går med til raid om aftenen, så stiller man sig til rådighed til det tidsinterval som er fastlagt til det pågældende raid. Eneste undtagelser er hvis der foreligger en aftale med RL, eller diverse nødsituationer. Irl kommer før WoW, altid, men hvis man er stor nok til at sige ja til raids (og de regler, der er knyttet dertil!) så forventes det også at man tager det seriøst, og ikke bare faker et systemnedbrud når man ikke gider mere - der er grænser for hvor mange gange en skærm kan bryde sammen ;)

/Juice
Home is where the Hearthstone is
User avatar
Khann
Lowlevel poster
Posts: 455
Joined: Sat Sep 08, 2007 7:22
Location: 4K Roskilde

Post by Khann »

Jeg er faktisk lidt delt i min mening her.. synes søndagsraidet er verdens hyggeligste og man har på ingen måder travlt efter at have spist, støvsuget, vaske gulv, vaske op eller hvad man nu bliver sat til af kæresten lige før raidstart alligevel..
Jeg nyder virkelige at det først starter 19:45, men kan tydeligt se fordelen i at det starter 18:45 i forhold til at man har lidt mere tid til selve raidet.

Jeg kan godt forestille mig at der kan blive travlt i et lille hjem hvor der er unger m.m., men som jeg altid har sagt kan gaffatape nu altid gøre en forskel i pasning af børn. De kan sidde utrolig stille på en stol eller ligge helt stille i en seng. Kan også bruges på munden så de ikke støjer sådan som nogen unger gør. Så kan man jo også altid rive en af Giants røgbomber ind på værelset også, da det skulle lægge en dæmper på de fleste.

Min første indskydelse ville være at stemme 19:45, men jeg er sgu lidt i tvivl.. har ikke stemt endnu.. tænker
Der Schurke!
The similarity between Rogues and Nubs is?
They both pick 'locks......
**New** Nu med alt!!
Har brug for gaffa.. meget gaffa
Troz
Need IRL?
Posts: 2524
Joined: Tue Sep 11, 2007 11:59
Location: København, Amarbronx

Post by Troz »

@Khann: Jeg kan se jeg har meget at lære om børnepasning.... men husk mig lige på, når jeg engang får børn ALDRIG at lade dem være alene med dig!

/Troz
Dont be a dawg - be a frowg!
Turncape
Lowlevel poster
Posts: 159
Joined: Wed Sep 12, 2007 21:59
Location: Kirke Hyllinge

Post by Turncape »

Det er bare et skud, men jeg tror at Khann bliver meget klogere om nogle måneder inde i det nye år. :D

Jeg har børn, og melder på forhånd fra hvis der bliver lavet tidligere starttidspunkt. 19.45 er perfekt til os lidt ældre med børn.

Så må alle i unge bønder få en bærbar og ligge under dynen og spille løs, så MOAR eller FAAR ikke opdager det.. :D

/Turn
Image
Image
forgella
Lowlevel poster
Posts: 489
Joined: Thu Sep 13, 2007 13:56
Location: Bindslev

Post by forgella »

Turncape wrote:Det er bare et skud, men jeg tror at Khann bliver meget klogere om nogle måneder inde i det nye år. :D

Jeg har børn, og melder på forhånd fra hvis der bliver lavet tidligere starttidspunkt. 19.45 er perfekt til os lidt ældre med børn.

Så må alle i unge bønder få en bærbar og ligge under dynen og spille løs, så MOAR eller FAAR ikke opdager det.. :D

/Turn
næmli ja 8)
---------------------------
you spilt the blood
i have your soul.
User avatar
Replicat
Retired Guildleader
Posts: 2384
Joined: Thu Aug 30, 2007 13:55
Location: Virum

Post by Replicat »

Det var jo en fin lille afstemning. Det lader til at raidet fremover skal være kl 19.45. Ellers vil det simpelthen ikke være muligt at stille hold. Måske kunne man starte med at rydde trash tidligere, men det vil nok blive lidt bøvlet for raidleaderen.
Post Reply