Hvilken dag til 25-mands?

Public news / Offentlige nyheder

Moderators: Officers, Advisors

Hvilken dag vil du helst raide 25-mands?

Mandag
5
11%
Tirsdag
5
11%
Onsdag
0
No votes
Torsdag
4
9%
Fredag
0
No votes
Lørdag
6
13%
Søndag
21
47%
Ingen af dem
4
9%
 
Total votes: 45

Sisemen
Highlevel poster
Posts: 1206
Joined: Mon Sep 03, 2007 23:54
Location: 2670 Greve

Post by Sisemen »

Tanken er at vi skal videre fra GL, hvorvidt vi så skal tage hen og prøve magtheridon eller lurker below, har jeg ikke taget stilling til endnu, men de fleste folk råder mig/os til at tage lurker, da det efter deres erfaringer er en "nemmere" kamp end magtheridon.

Men måske jeg kan tage lidt fat i dig ingame og spørge dig om nogen af de ting jeg mangler svar på.

Nu er første skridt på vejen at få det semi-faste hold op at køre, derefter mål og planlægning.
- IRL is for quitters
User avatar
Tallens
Singularity
Posts: 2434
Joined: Thu Sep 06, 2007 10:22
Location: Denmark
Contact:

Post by Tallens »

Ordret "Nemt" og "nemmere" er vil jeg helst ikke bruge om nogen bosser i TBC - det handler super meget om hvordan man spiller og spille-stil, en boss som f.eks. Hydross er Super nem - I teorien, men folk wiper alligevel på ham selv om de er elite guilds som har taget ham 20 gange allerede.

Helt lav praktisk beskrevet er han "Hiv ham frem go tilbage over en usynlig linje imens man DPS'er ham, husk han resetter aggro i hvert skift, 2 tanks skifter til at tank ham, 2 andre tanks samler adds op når han skifter plads, DPS adds og så Nuke bossen, gentager det hele inden for 10min." - men alligevel wiper selv elite guilds på denne boss gang på gang, fordi en eller anden blev kreativ, var uheldig, spillede skidt, glemte at heal, sad og kiggede film, hørte musik og glemte der var skift, gad ikke læse taktik, er ny til sin class etc. Men i teorien er det den nemmeste boss i verden.

Alt det sagt, så ja, rent lav praktisk er Lurker nemmere end magtheridon, Lurker er ligeud af landvejen, "DPS ham, hop i vandet ved spout, hop tilbage, DPS, Lurker dykker, i nuker Adds, og Hopper ivandet når Lurker er tilbage, og gentager til han er død, der er ingen timer og i kan godt trække aggro på bossen" - EoD.

Men ligesom i så mange andre ting så handler det om "hvad kan gå galt på denne boss som gør ham svær" og så "play around it"...

Maggie vil jeg påstå er lige så svær som Onyxia var første gang, problemet med bossen er at der kan gå 5 ting galt, og den værste af dem betyder wipe, det samme sker på en boss som Morogrim og Fathom-Lord, og det er bare sur røv hvis én person ikke spiller optimalt, eller ikke er vågen, fordi så er det forfra... grunden til at Lurker er nemmere er at man skal være blind, døv og slemt retarderet hvis man ikke kan se at han laver "spout" hvor imod at man på Maggie skal stole på at 5 mennesker på samme tid kan lave samme handling inden for 5 sek, eller wipe.

så. ja.. Lurker, Void Reaver er bestemt nemmere, Maggie giver dog en større udfordring og sætter større krav til Team work, hvor Lurker stort set er micro management, man kan tillade at lidt går galt, men det ødelægger ikke alt, for der er nok af det hele.

Så håber ikke jeg er alt for dum at høre på, men Lurker er nemmere set i henseende i hvad som kan og må gå galt, hvorimod Maggie er mindre tilgivende.

Jeg vil gerne stå til rådighed for hvis ui har brug for et par guide ord eller lign. hjælper gerne :)



//Tallens'out
Sisemen
Highlevel poster
Posts: 1206
Joined: Mon Sep 03, 2007 23:54
Location: 2670 Greve

Post by Sisemen »

Dejligt med den feedback Tallens. Tror vi tager Gruul og så må vi ind og prøve lurker til vi har lidt mere erfaring sammen som gruppe. Men Magtheridon skal ikke tror, at vi ikke kommer og besøger ham en dag! for det gør vi.
- IRL is for quitters
Trazel
Newbie poster
Posts: 10
Joined: Thu Sep 13, 2007 21:34

Post by Trazel »

Søndag hands down.
Post Reply